Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kan jeg ikke si at jeg leser så utrolig mange blogger, men syns som noen over her har nevnt at Heidi er shitfin, men likte øverste bildet mer enn det nederste ;) Så har vi selvfølgelig også Linni :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Manuela, hun fra Passion for baking. Bake kan hun også :rodmer:

De (fleste) andre nevnt her ble litt for "FHM chubby".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuela, hun fra Passion for baking. Bake kan hun også :rodmer:

De (fleste) andre nevnt her ble litt for "FHM chubby".

Damene i FHM er jo fine!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er ganske så photoshoppet. Jeg begriper fortsatt ikke hvorfor hun har så mange tilhengere, men det kan jo ha noe med at freakshow vanligvis tiltrekker seg oppmerksomhet. Det forklarer fortsatt ikke alle de hengivne kommentarene hun får. (Ja, måtte jo selvsagt klikke litt rundt, men jeg først var der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Kult med damer som legger mer i ordet 'trening' enn å ta situps på ball eller stå tett som sild i tønne og danse til musikk.

Agree :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

herregud, hun var litt vel muskuløs :O

Synes hun var nydelig.

Og likte dette: "Husk, Strong is the new skinny!"

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fin kropp hadde hun. Pen næææh :fnise:

Hun hadde finere kropp enn ansikt ja, men jeg vil påstå at hun ligger over snittet. Godt over "den gemene hop". :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herregud, hun var litt vel muskuløs :O

Det er ikke slik at større=bedre, men dette synes jeg er riktig så flott. Imponerende faktisk.

EDIT: Jeg siktet til den bloggen som jegerkvinnen postet link til.

Endret av Larsern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun andre muskuløse dere linker til synes jeg også er for macho. Kvinner skal ha myke former. Hunterlady jeg skjønner ikke hvorfor du synes hun har sååå fin kropp, helt ælig så har du mye finere kropp enn henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hun andre muskuløse dere linker til synes jeg også er for macho. Kvinner skal ha myke former. Hunterlady jeg skjønner ikke hvorfor du synes hun har sååå fin kropp, helt ælig så har du mye finere kropp enn henne.

Oisann. Tusen hjertelig takk! :gjeiper: Det var et kompliment som gjorde dagen min litt bedre. :)

Men det er noe med muskler på jenter. Jeg har alltid hatt lyst til å se slik ut. Vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun hadde finere kropp enn ansikt ja, men jeg vil påstå at hun ligger over snittet. Godt over "den gemene hop". :gjeiper:

Hva er galt med ansiktet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hva er galt med ansiktet hennes?

Jeg sa jo at jeg mener hun ligger over gjennomsnittet, gjorde jeg ikke? Så ingenting galt med ansiktet hennes. :) MEN jeg synes kroppen var finere enn ansiktet. Betyr ikke at det er noe galt med fjeset hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i alle fall en kjempevakker bissevov :rodmer:

ja, den var nydelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Tusen hjertelig takk! :gjeiper: Det var et kompliment som gjorde dagen min litt bedre. :)

Men det er noe med muskler på jenter. Jeg har alltid hatt lyst til å se slik ut. Vet ikke hvorfor.

Nei du har en killer body som de fleste menn foretrekker så vær STOLT:) Så mye muskler på en dame er ikke feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...