Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tipper det er ganske så photoshoppet. Jeg begriper fortsatt ikke hvorfor hun har så mange tilhengere, men det kan jo ha noe med at freakshow vanligvis tiltrekker seg oppmerksomhet. Det forklarer fortsatt ikke alle de hengivne kommentarene hun får. (Ja, måtte jo selvsagt klikke litt rundt, men jeg først var der).

Hvis man leser bloggen til Kissie, så ser man på mange av bildene at de er veldig redigert. Har lest flere plasser at hun redigerer puppene større (selv om hun har silikon) og hun redigerer seg selv tynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok litt sminke på seg der også, ikke bli lurt :fnise: Hun har bare litt eyeliner, men hun er jo pen :)

Really? doh! :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Hun er alt for tynn synes jeg. Synes ikke det er pent med jenter som er så tynne, Å nei jeg er ikke sjalu hvis noen skulle dra frem sjalusikortet :)

Jeg tror ikke du er sjalu. Smaken er delt. Jeg synes heller ikke hun hadde den deiligste kroppen jeg har sett liksom.. Og tynn var hun, men ikke for tynn. Victoria Beckham, Fotballfrue og Kisse (bloggeren) er for tynne.

At noen her sier at hun er anorektisk er jo direkte feil. Tror ikke de har sett mange med sykelig anoreksia.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt LINNEA MYHRE. Hun er faktisk usminket på sine bilder (derav mange kan tro at hun er helt average) og de som har sett bilder av henne med sminke vet at hun er noe av det nydeligste.

Ulrikke Lund bruker ca et tonn med sminke... Øyenskygge, 4 lag med mascara og 5 lag med foundation, fake hår +++ = ikke pen, men fake

Fotballfrue er ekstremt tynn. Synes ikke det er noe galt i det, men har en mistanke om at hun har spiseforstyrrelse fremdeles, for ser ikke naturlig ut som på feks hennes forbilde Miranda Kerr.

Enig i at Voe er nydelig til å være så ung, og også enig i at Anette Haga er veldig pen.

Når det gjelder Livingdoll så synes jeg hun ser rar ut, og ikke pen, men stilen er bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nette Nestea har et utseendet som jeg absolutt ikke liker. Hun er pen, uten tvil, men jeg liker ikke de som ser slik ut fordi de blir for kjedelig. Jeg liker de som er mer edgy og pen på samme tid.

Hun ser litt for hellig ut. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så valgte ikke du akkurat det mest flatterende bildet av henne heller :P

haha, kanskje ikke, men syns ikke hun var så veldig mye penere på de andre heller :P Heldigvis har man forskjellig smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo veldig få av de mest populære bloggerne som skriver om noe interessant. Det går mest i hva de har spist til lunsj, hvilke slankeoppskrifter de har prøvd, fester de har vært på med de likesinnede venninnene, ny frisyre, nye negler, nye klær, ny sminke, ny pupper, ny tan osv.

Virker ikke som de reflekterer så mye over ting, eller opplever så veldig mye. Blir litt platt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det har du helt rett i, Larsern.

Virker som de dype blir sett på som for dype. Folk flest synes vel det er kjedelig og forstår kanskje ikke alt. Mye lettere for unge mennesker å lese noe de identifiserer seg med - hverdagen sin.

Dessuten er jo materialisme og forfengelighet en big hit i samfunnet. Triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

www.sofsen.com

www.christinafraas.com

Naturlige jenter! Kjempesøte!

Sofsen er awesome, selv om hun er ganske retard i virkeligheten - og en fantastisk god venn av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sofsen er awesome, selv om hun er ganske retard i virkeligheten - og en fantastisk god venn av meg :)

Retard faktisk! Du får hilse å si at en random jente på KG synes hun er blant de peneste bloggerne da :)

Jeg har felles kjente med hun, men kjenner hun ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er en liten barbiedukke som liker å skryte og legge ut bilde av seg selv på kg? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweetcheeks

Definitivt LINNEA MYHRE. Hun er faktisk usminket på sine bilder (derav mange kan tro at hun er helt average) og de som har sett bilder av henne med sminke vet at hun er noe av det nydeligste.

Ulrikke Lund bruker ca et tonn med sminke... Øyenskygge, 4 lag med mascara og 5 lag med foundation, fake hår +++ = ikke pen, men fake

Fotballfrue er ekstremt tynn. Synes ikke det er noe galt i det, men har en mistanke om at hun har spiseforstyrrelse fremdeles, for ser ikke naturlig ut som på feks hennes forbilde Miranda Kerr.

Enig i at Voe er nydelig til å være så ung, og også enig i at Anette Haga er veldig pen.

Når det gjelder Livingdoll så synes jeg hun ser rar ut, og ikke pen, men stilen er bra.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10029761

Der er det video av sinna bloggeren. Jeg synes ikke hun var pen jeg. Alle kan bli pene med retusjerte bilder. På videoen ser hun bare sur og grinete ut.Selv om det er hennes ting, så er det ikke sjarmerende på ei dame.Ikke på en mann heller for den saks skyld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...