Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mangler det noe nå?? :nigo:

Gjøre trutmunn og fingertegn på bilder.

Måtte faktisk humre litt når jeg leste lista du kom med, sarkastisk eller ei. Selv om det var mange punkter, så er det utrolig mange som oppfyller alle de kriteriene. Selv blandt de som 'er opptatt av å være seg selv', eller 'ikke bryr seg om hva andre mener'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

DET DER var IKKE mye pent!

Hva er stygt? Brunfargen?

Penere enn de fleste kropper jeg ser til daglig ihvertfall :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jenter som ser anorektiske ut er pene, så skyt meg! De har mistet 90 prosent av femininiteten sin, hun har kantete smale hofter og 0 fettprosent. Jeg blir forbanna på at det er så glorifisert i dagens samfunn, det handler ikke om skjønnhet. Det handler om kontroll. Kontroll over kropp, vilje og hvor lite de klarer å spise og hvor mye de makter å trene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hva er stygt? Brunfargen?

Penere enn de fleste kropper jeg ser til daglig ihvertfall :)

Hun virker litt overdrevent tynn grunnet perspektivene til kameraet, i tillegg til toppen hennes som setter et ganske "solid" grunnlag øverst. Skulle gjerne sett litt mykere hofter, men det er stort sett ikke mulig når resten av kroppen skal være som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen for de veldig oppdolla bimbojentene med fake tan, silikonpupper, enorme ducklips og et mildt sagt absurd kosthold som de gjerne bretter ut.

For meg er Marte og Pernille nydelige uten å tippe helt over på galskapssiden når det gjelder sminke og alt det der. Hadde også et par favoritter som dessverre har sluttet å blogge...

Merker jo (som sikkert de fleste andre) når jeg leser slike tråder at jeg av og til skulle ønske at mitt navn dukka opp, men siden jeg ikke har spesielt nydelige trekk får jeg heller nøye meg med å være fornøyd med min friske, sunne og stort sett veldig fine kropp og den hjemmelaga kjøttkakemiddagen jeg kan spise med god samvittighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen for de veldig oppdolla bimbojentene med fake tan, silikonpupper, enorme ducklips og et mildt sagt absurd kosthold som de gjerne bretter ut.

For meg er Marte og Pernille nydelige uten å tippe helt over på galskapssiden når det gjelder sminke og alt det der. Hadde også et par favoritter som dessverre har sluttet å blogge...

Merker jo (som sikkert de fleste andre) når jeg leser slike tråder at jeg av og til skulle ønske at mitt navn dukka opp, men siden jeg ikke har spesielt nydelige trekk får jeg heller nøye meg med å være fornøyd med min friske, sunne og stort sett veldig fine kropp og den hjemmelaga kjøttkakemiddagen jeg kan spise med god samvittighet :P

Jeg signere denne! Er ikke fan av utseende til Marte da, men Pernille er vakker! En jente jeg syns er utrolig nydelig er Kristina

Hun har bare en helt spesiell og naturlig sjarm. Nå skal det sies at jeg liker den unjente looken godt da. Voe er også helt nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er alle nydelige på hver sin måte. Kanskje med kissie som unntak.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for DET trenger hun!

Skjønner ikke hva som er så flott med henne? Alt for tynn og alt for brun. Har hun silikon? Ser på bildene av henne og puppene virker så store i forhold til den lille kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stygt? Brunfargen?

Penere enn de fleste kropper jeg ser til daglig ihvertfall :)

Hun er alt for tynn synes jeg. Synes ikke det er pent med jenter som er så tynne, Å nei jeg er ikke sjalu hvis noen skulle dra frem sjalusikortet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen for de veldig oppdolla bimbojentene med fake tan, silikonpupper, enorme ducklips og et mildt sagt absurd kosthold som de gjerne bretter ut.

For meg er Marte og Pernille nydelige uten å tippe helt over på galskapssiden når det gjelder sminke og alt det der. Hadde også et par favoritter som dessverre har sluttet å blogge...

Merker jo (som sikkert de fleste andre) når jeg leser slike tråder at jeg av og til skulle ønske at mitt navn dukka opp, men siden jeg ikke har spesielt nydelige trekk får jeg heller nøye meg med å være fornøyd med min friske, sunne og stort sett veldig fine kropp og den hjemmelaga kjøttkakemiddagen jeg kan spise med god samvittighet :P

Du får bare trykke på anonymbrukerknappen og skrive innlegget selv! ;) (forøvrig syns jeg du var pen, jeg, men har aldri sett bloggen din før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare trykke på anonymbrukerknappen og skrive innlegget selv! ;) (forøvrig syns jeg du var pen, jeg, men har aldri sett bloggen din før ;)

Hahaha, den enkle løsningen på ALT! ;)

Men takk, i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

ja for DET trenger hun!

Hun var litt for tynn. Jeg synes det er mye penere når jenter har litt mere kjøtt på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Linnéa ser helt ordinær ut jeg, og ikke minst pottesur.

Livingdoll er helt nydelig. Flott kropp, spennende ansiktstrekk og kul klesstil.

WOW! OMG så lite pen den jenta har blitt. Jeg husket jeg var innom bloggen hennes for ganske lenge siden og hun såg vel ikke slik ut da???

Fæl nese

Fæle fake lepper

Fæle fake(?) kinnbenn

Huff og huff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...