Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Typisk at folk må slenge med at noen er for fake-taned.. Var det eneste feilen du kunne finne? Isåfall så betyr det jo at de ser BRA ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg si meg uenig med mange. Jeg syns at de fleste bloggerne som er listet i tråden er for upersonlige og uttrykksløse. Det er forskjell på ei pen jente og ei vakker jente for meg. Ei vakker jente for meg har personlighet i ansiktet. Mange av bloggerne nevnt i tråden har ikke det.

Det er vanskelig å finne en vakker blogger som har et personlig utseende... Hmm.

Sier meg enig.

Jeg kan forstå at mange synes de er pene, (eller kanskje pulbare), men personlighet synes ihvertfall jeg mangler.

Dessuten skriver de uten substans om meningsløse ting. Hvor interessant er det å se vorspielbilder av en person man ikke kjenner og hvor alle gjør seg til med trutmunn, eller hvilke klær en person har kjøpt, hva de har spist til lunsj, eller hvilken film de så på kino i går, hvor fornøyd bestevennina er med den nye frisøren osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel den peneste jeg så av alle til nå - selv om jeg ikke hadde hatt noe i mot de muskeldamene :lur:

Det er tydelig at om jeg noensinne skal starte en ny blogg, så må jeg begynne å ta mange bilder av meg selv for å nå opp og fram!

Skjønner ikke hvorfor alle rosabloggere MÅ ha dolly duck lepper? Er det meningen det skal være pent? Det ser bare så helt for jævlig ut, ser ut som de har fått en på tygga hele gjengen, latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Skjønner ikke hvorfor alle rosabloggere MÅ ha dolly duck lepper? Er det meningen det skal være pent? Det ser bare så helt for jævlig ut, ser ut som de har fått en på tygga hele gjengen, latterlig!

Leppene hennes var nok overkill, og jeg har aldri vært et fan av den looken.

Jeg har hele tiden lyst til å tette igjen "hullet" i leppene (de klarer jo ikke holde dem lukket om de slapper av i musklene) med et eller annet. Så kanskje det er en innbydelse? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle rosabloggere MÅ ha dolly duck lepper? Er det meningen det skal være pent? Det ser bare så helt for jævlig ut, ser ut som de har fått en på tygga hele gjengen, latterlig!

Har lurt mye på dette selv. Kanskje de føler et slags forventningspress om at de bør ha det, for å bli oppfattet som bimbo, mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt mye på dette selv. Kanskje de føler et slags forventningspress om at de bør ha det, for å bli oppfattet som bimbo, mener jeg?

Ja, åff kårs! De må jo ha den ûberklassiske bimbolooken ja...

Den er som følger:

-Langt ekstenionshår, helst slett i fargene gråblond, gul/orangeblond, karamell, eller mørkebrunt.

-Orange foundation og for mye solpudder.

-Edderkoppvipper (veldig viktig for looken)

-Sotet øyesminke

-Dekkstift-nude-matt leppestift smurt utover dollyduck restylane lepper. (Arrester de hudpleierene nå!!)

-Heldekkende skjoldete selvbruning

-For store silikonpupper.

-5-10 kg undervektig.

-Støpnegler med snøhvit helt rett negl-tip.

-Store billige smykker.

-En overdunst av billig kjendisparfyme.

-Tights

-15 cm høye vaklete skohæler.

-Større vesker enn sydenkofferten min.

-Oversizes solbriller (dekker 90 % av fjestet, lekkert)

-Stoore parkasjakker.

-Shorts som rekker opp til navlen så man får laaang rumpe. Nice

Mangler det noe nå?? :nigo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver hun å putter rompa inn i vaskemaskiner a?

Hun ble så sliten av å suge inn magen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...