Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid ment at den "vanlige" jenta på gata ofte er penere enn disse hollywood kjendisene. Nå til dags har veldig mange av disse pene jentene blogger også.

Derfor lyder spørsmålet : Hvilken norsk blogger synes du er den peneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, syns Nettenestea er veldig pen. Pleier ikke lese hennes blogg, men har sett der et par ganger.

Linnea Myhre er også pen, veldig fotogen, men for tynn og blek etter min smak.

Voe er typisk teen ager-pen, til å være så ung er hun nydelig.

Syns også Livingdoll har et interessant utseende på bilder, men liker ikke helt håret hennes.

Utenom Fotballfrue (too skinny) syns jeg de fleste er pene, er nok derfor de er på topplisten.

P.S Har kun tatt med toppbloggerne nå, føler ikke for å "henge ut" mer vanlige folk:p Og vet ikke om de er pene i virkeligheten, kan hende bildene er heftig redigert og valgt ut det beste av tusen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kissies.se/ :fnise:

Jeg synes Stine-Marie er pen. :)

Seriøst? Det er noe veldig galt med utseendet hennes. Merkelig fjes, har hun tatt botox? Og de puppene! Måtte le :fnise:

Endret av Liquorice
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Seriøst? Det er noe veldig galt med utseendet hennes. Merkelig fjes, har hun tatt botox? Og de puppene! Måtte le :fnise:

Nei, ikke seriøst.

Hun har visstnok tatt alt av operasjoner som finnes.

Prøv å google henne etter hvordan hun så ut før. Nesten ugjenkjennelig. Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke seriøst.

Hun har visstnok tatt alt av operasjoner som finnes.

Prøv å google henne etter hvordan hun så ut før. Nesten ugjenkjennelig. Skummelt.

I tillegg så photoshopper hun bildene slik at hun blir enda tynnere. Se på det før og etter bildet Min lenke hun må være syk.

For å svare ts synes jeg yasi er veldig pen og det naturlig. Hun har så fin hud og pene trekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

I tillegg så photoshopper hun bildene slik at hun blir enda tynnere. Se på det før og etter bildet Min lenke hun må være syk.

For å svare ts synes jeg yasi er veldig pen og det naturlig. Hun har så fin hud og pene trekk:)

Hun er uten tvil syk. På et av bildene ser du også masse dun på armen, noe som er typisk for anorektikere. Og siden hun er så lys som hun er, så tviler jeg på at hårveksten er "naturlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørn82

Seriøst? Det er noe veldig galt med utseendet hennes. Merkelig fjes, har hun tatt botox? Og de puppene! Måtte le :fnise:

hahahaha.. Jeg tenkte som så. Hun der er det bare å slikke på leppene å klistre på speilet. Der blir hun hengende.. hehe.. Kanskje stygt av meg å si, men hun så ut som en sugekopp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare tatt silikon og restylan i leppene. Det er bare måten hun photoshopper bildene på som ser ut som om hun har tatt mange inngrep. Hun har da også anaroksia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke seriøst.

Hun har visstnok tatt alt av operasjoner som finnes.

Prøv å google henne etter hvordan hun så ut før. Nesten ugjenkjennelig. Skummelt.

Misforsto, trodde du syntes hu var pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...