Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes Linnéa Myhre er veldig pen. Veldig tynn, men det har jo sin forklaring. Nydelige ansiktstrekk.

Enig, veldig pen! Men for meg er Voe, Emilie Nereng oppskriften på pen, selv om hun bare er 15-16 år. Hun er perfekt i mine øyne. Vakker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, veldig pen! Men for meg er Voe, Emilie Nereng oppskriften på pen, selv om hun bare er 15-16 år. Hun er perfekt i mine øyne. Vakker!

Enig ang Voe, men hun andre, not so much. Smak og behag :) alle kan se bra ut på redigerte modellbilder. Jeg tok en titt på bloggen og hun var helt alminnelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Linnéa ser helt ordinær ut jeg, og ikke minst pottesur.

Livingdoll er helt nydelig. Flott kropp, spennende ansiktstrekk og kul klesstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Voe er vakker, men fremdeles så ung at jeg velger å kalle henne "søt" til nå. Hun vokser nok opp til å bli en pen frøken =)

Synes forsåvidt Livingdoll har et ganske spennende utseende. Kenza er så perfekt at det er skummelt o_0 Tenker på plastikk når jeg ser på henne, ganske barbie-ish utseende, selv om hun sikkert er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Linnéa ser helt ordinær ut jeg, og ikke minst pottesur.

Livingdoll er helt nydelig. Flott kropp, spennende ansiktstrekk og kul klesstil.

Livingdool er veldig veldig vakker liker bare ikke hun har bleket håret så mye nå var mye bedre før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Livingdool er veldig veldig vakker liker bare ikke hun har bleket håret så mye nå var mye bedre før.

Enig. Det nye håret krasjet med både øyenbrynene og den gyldne hudtonen hennes. Likte det bedre når det hadde en varmere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Var vel den peneste jeg så av alle til nå - selv om jeg ikke hadde hatt noe i mot de muskeldamene :lur:

Det er tydelig at om jeg noensinne skal starte en ny blogg, så må jeg begynne å ta mange bilder av meg selv for å nå opp og fram!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Annette Soknes var dødspen ja. Helt klart den vakreste til nå.

Litt for bimbo etter min mening, men likevel enormt pen og ikke minst sexy. Man kan se at hun mest sannsynlig er pen uten sminke også, selv om hun bruker en god del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg si meg uenig med mange. Jeg syns at de fleste bloggerne som er listet i tråden er for upersonlige og uttrykksløse. Det er forskjell på ei pen jente og ei vakker jente for meg. Ei vakker jente for meg har personlighet i ansiktet. Mange av bloggerne nevnt i tråden har ikke det.

Det er vanskelig å finne en vakker blogger som har et personlig utseende... Hmm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cosette

Hun er svensk, men jeg synes faktisk Blondinbella er både søt og pen. Også har hun en interessant blogg, hun representerer på mange måter en motvekt til de typiske rosabloggerne (selv om bloggnavnet hennes skulle tilsi noe annet!).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna07

Synes Linnéa ser helt ordinær ut jeg, og ikke minst pottesur.

Livingdoll er helt nydelig. Flott kropp, spennende ansiktstrekk og kul klesstil.

.

Endret av Luna07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...