Gå til innhold

Hvilken blogger er den peneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Feministene får skyte meg, men dess mer jeg leser dameblogger jo mer vokser mannsjåvinisten i meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Feministene får skyte meg, men dess mer jeg leser dameblogger jo mer vokser mannsjåvinisten i meg.

Agreed.

Dessverre føler jeg det samme mot dameblader (har lest en del på toalettet til fruen)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det er nok fordi dere allerede er mannsjåvinister. En gang sjåvinist, alltid sjåvinist. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feministene får skyte meg, men dess mer jeg leser dameblogger jo mer vokser mannsjåvinisten i meg.

Allikevel henger du på et Kvinneforum ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har bredere ryggtavle enn meg! :D

Skremmer meg dog ikke. :lur:

Hun har en fantastisk kropp, og for å få til det må du legge ned mye hardt arbeid og ha en sinnsyk selvdisiplin. Det står det respekt av. Samtidig har hun greid å beholde det feminine og er bare en veldig søt jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Absolutt fascinerende å se hvordan hun behersker rollene som både feminin attraktiv jente, samt muskel-monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Trives best på hardcore gym så... Ja, det heter egentlig fitte sats eller fitte saft sats i mine øyne. Eller var det omvendt ? Ettersom jeg ikke kan vise den fabelaktige kroppen min der... da blir jo alle så oppjaga å jeg ender opp med å få kjeft av en "amatør" som er ansatt der. Jaja.

Dem får gå rundt der å flashe de tragiske sats antrekkene sine. Jeg er mer for, korte utringete topper og noe som dekker over stringtrusa noenlunde. Hater å følge strømmen og elsker jo å provosere ( i følge vise andre) . Ja det er nå meg det, hver sin smak. Sånn er det bare....

Frekke kommentarer belønnes med ennå frekkere kommentarer tilbake. Jeg må vel for h...... få lov å være meg selv. Kle meg som jeg ønsker , om noen tar seg nær. STIKK ! Eller skaff dere selvtilitt ! Er jo ikke lov å knipse bilder der engang....Usj !

Lær å digg deg selv og ha din EGEN STIL...spørr heksa sjøl om du trenger råd !

Magica har talt !

:sjokkert::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel henger du på et Kvinneforum ? ;)

Ja. Enn så lenge så aner jeg en anelse mer substans på forumet enn blant de 20 mest leste bloggerne (nesten utelukkende kvinnfolk), til sammen. I tillegg henger det en del menn her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert::legrine:

Hehe.

Brautende kvinnfolk er omtrent like sjarmerende som brautende mannfolk. Eller, 'tåpelig' er vel det rette ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi dere allerede er mannsjåvinister. En gang sjåvinist, alltid sjåvinist. ;)

Jeg kan ihvertfall snakke for min egen del, og slik de mest populære bloggerne fremstår så er det helt i tråd med den tradisjonelle kvinnerollen; Ikke i verdiskapende arbeid og typiske kvinneinteresser som klær, sminke, hår, negler, dag etter dag, uke etter uke i månedsvis. Selvpromotering og stadige forsøk på å fremstå som sexsymbol er selvsagt i fokus, for det trekker yngre lesere som har bloggerne som idoler. Substansen uteblir, intet matnyttig eller leseverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg kan ihvertfall snakke for min egen del, og slik de mest populære bloggerne fremstår så er det helt i tråd med den tradisjonelle kvinnerollen; Ikke i verdiskapende arbeid og typiske kvinneinteresser som klær, sminke, hår, negler, dag etter dag, uke etter uke i månedsvis. Selvpromotering og stadige forsøk på å fremstå som sexsymbol er selvsagt i fokus, for det trekker yngre lesere som har bloggerne som idoler. Substansen uteblir, intet matnyttig eller leseverdig.

Jeg må vel egentlig bare si meg enig. Du har helt rett dessverre. :) Skulle virkelig ønske flere kvinnelige bloggere var yrkeskvinner med mål og visjoner som rekker lengre enn å dra på fashionshow i New York.

Silje Mariela som jeg linket til tidligere i denne tråden er det nærmeste eksempelet jeg kommer på når det gjelder en kvinne som har andre interesser enn sminke, klær og mote. Hun skriver utelukkende om trening og kosthold, og er under utdanning. Studerer idrett eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Gjest Sweetcheeks

Jeg må vel egentlig bare si meg enig. Du har helt rett dessverre. :) Skulle virkelig ønske flere kvinnelige bloggere var yrkeskvinner med mål og visjoner som rekker lengre enn å dra på fashionshow i New York.

Silje Mariela som jeg linket til tidligere i denne tråden er det nærmeste eksempelet jeg kommer på når det gjelder en kvinne som har andre interesser enn sminke, klær og mote. Hun skriver utelukkende om trening og kosthold, og er under utdanning. Studerer idrett eller noe i den duren.

Jeg er forsåvidt enig med dere, men man må huske at selv om man skriver om en ting på en blogg,så betyr det ikke at man ikke har andre interesser eller bryr seg om viktigere ting. Det er kanskje ikke like spennende å lese om politikk for alle, eller hvor mye de gir til redd barna i måneden. Man kan være oppegående og smart jente selv om man skriver om hår eller antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...