AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #101 Del Skrevet 30. juni 2011 http://www.frumaela.com/ Hun her er kjempevakker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 30. juni 2011 #102 Del Skrevet 30. juni 2011 Mangler det noe nå?? Gjøre trutmunn og fingertegn på bilder. Måtte faktisk humre litt når jeg leste lista du kom med, sarkastisk eller ei. Selv om det var mange punkter, så er det utrolig mange som oppfyller alle de kriteriene. Selv blandt de som 'er opptatt av å være seg selv', eller 'ikke bryr seg om hva andre mener'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juni 2011 #103 Del Skrevet 30. juni 2011 ja for DET trenger hun! DET DER var IKKE mye pent! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2011 #104 Del Skrevet 30. juni 2011 DET DER var IKKE mye pent! Hva er stygt? Brunfargen? Penere enn de fleste kropper jeg ser til daglig ihvertfall 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juni 2011 #105 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes ikke jenter som ser anorektiske ut er pene, så skyt meg! De har mistet 90 prosent av femininiteten sin, hun har kantete smale hofter og 0 fettprosent. Jeg blir forbanna på at det er så glorifisert i dagens samfunn, det handler ikke om skjønnhet. Det handler om kontroll. Kontroll over kropp, vilje og hvor lite de klarer å spise og hvor mye de makter å trene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 30. juni 2011 #106 Del Skrevet 30. juni 2011 Hva er stygt? Brunfargen? Penere enn de fleste kropper jeg ser til daglig ihvertfall Hun virker litt overdrevent tynn grunnet perspektivene til kameraet, i tillegg til toppen hennes som setter et ganske "solid" grunnlag øverst. Skulle gjerne sett litt mykere hofter, men det er stort sett ikke mulig når resten av kroppen skal være som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 30. juni 2011 #107 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen for de veldig oppdolla bimbojentene med fake tan, silikonpupper, enorme ducklips og et mildt sagt absurd kosthold som de gjerne bretter ut. For meg er Marte og Pernille nydelige uten å tippe helt over på galskapssiden når det gjelder sminke og alt det der. Hadde også et par favoritter som dessverre har sluttet å blogge... Merker jo (som sikkert de fleste andre) når jeg leser slike tråder at jeg av og til skulle ønske at mitt navn dukka opp, men siden jeg ikke har spesielt nydelige trekk får jeg heller nøye meg med å være fornøyd med min friske, sunne og stort sett veldig fine kropp og den hjemmelaga kjøttkakemiddagen jeg kan spise med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luux Skrevet 30. juni 2011 #108 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen for de veldig oppdolla bimbojentene med fake tan, silikonpupper, enorme ducklips og et mildt sagt absurd kosthold som de gjerne bretter ut. For meg er Marte og Pernille nydelige uten å tippe helt over på galskapssiden når det gjelder sminke og alt det der. Hadde også et par favoritter som dessverre har sluttet å blogge... Merker jo (som sikkert de fleste andre) når jeg leser slike tråder at jeg av og til skulle ønske at mitt navn dukka opp, men siden jeg ikke har spesielt nydelige trekk får jeg heller nøye meg med å være fornøyd med min friske, sunne og stort sett veldig fine kropp og den hjemmelaga kjøttkakemiddagen jeg kan spise med god samvittighet Jeg signere denne! Er ikke fan av utseende til Marte da, men Pernille er vakker! En jente jeg syns er utrolig nydelig er Kristina Hun har bare en helt spesiell og naturlig sjarm. Nå skal det sies at jeg liker den unjente looken godt da. Voe er også helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #109 Del Skrevet 30. juni 2011 Nina Chg synes jeg er en pen ukjent blogger http://ninachg.blogspot.com/ Hva gjør hun med rumpa inne i en vaskemaskin? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #110 Del Skrevet 30. juni 2011 De er alle nydelige på hver sin måte. Kanskje med kissie som unntak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #111 Del Skrevet 30. juni 2011 ja for DET trenger hun! Skjønner ikke hva som er så flott med henne? Alt for tynn og alt for brun. Har hun silikon? Ser på bildene av henne og puppene virker så store i forhold til den lille kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #112 Del Skrevet 30. juni 2011 Hva er stygt? Brunfargen? Penere enn de fleste kropper jeg ser til daglig ihvertfall Hun er alt for tynn synes jeg. Synes ikke det er pent med jenter som er så tynne, Å nei jeg er ikke sjalu hvis noen skulle dra frem sjalusikortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 30. juni 2011 #113 Del Skrevet 30. juni 2011 DET DER var IKKE mye pent! Enig. For tynn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HLHD Skrevet 30. juni 2011 #114 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg skjønner ikke helt fascinasjonen for de veldig oppdolla bimbojentene med fake tan, silikonpupper, enorme ducklips og et mildt sagt absurd kosthold som de gjerne bretter ut. For meg er Marte og Pernille nydelige uten å tippe helt over på galskapssiden når det gjelder sminke og alt det der. Hadde også et par favoritter som dessverre har sluttet å blogge... Merker jo (som sikkert de fleste andre) når jeg leser slike tråder at jeg av og til skulle ønske at mitt navn dukka opp, men siden jeg ikke har spesielt nydelige trekk får jeg heller nøye meg med å være fornøyd med min friske, sunne og stort sett veldig fine kropp og den hjemmelaga kjøttkakemiddagen jeg kan spise med god samvittighet Du får bare trykke på anonymbrukerknappen og skrive innlegget selv! (forøvrig syns jeg du var pen, jeg, men har aldri sett bloggen din før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 30. juni 2011 #115 Del Skrevet 30. juni 2011 Du får bare trykke på anonymbrukerknappen og skrive innlegget selv! (forøvrig syns jeg du var pen, jeg, men har aldri sett bloggen din før Hahaha, den enkle løsningen på ALT! Men takk, i alle fall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 30. juni 2011 #116 Del Skrevet 30. juni 2011 ja for DET trenger hun! Hun var litt for tynn. Jeg synes det er mye penere når jenter har litt mere kjøtt på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #117 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes Linnéa ser helt ordinær ut jeg, og ikke minst pottesur. Livingdoll er helt nydelig. Flott kropp, spennende ansiktstrekk og kul klesstil. WOW! OMG så lite pen den jenta har blitt. Jeg husket jeg var innom bloggen hennes for ganske lenge siden og hun såg vel ikke slik ut da??? Fæl nese Fæle fake lepper Fæle fake(?) kinnbenn Huff og huff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #118 Del Skrevet 30. juni 2011 Her er hun usminka: http://aleien.bloggr.no/files/2011/04/kissie2.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #119 Del Skrevet 30. juni 2011 Ann Mari Olsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. juni 2011 #120 Del Skrevet 30. juni 2011 www.sofsen.com www.christinafraas.com Naturlige jenter! Kjempesøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg