Gå til innhold

Frifunnet for gruppevoldekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva så om hun er en tøs? Skal det være fritt fram å voldta tøser uten å få straff?

Nei, inegn har rett til å voldta noen. Men det styrker mistanken om at det var frivillig og ikke voldtekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ylva Virvla

Nei, inegn har rett til å voldta noen. Men det styrker mistanken om at det var frivillig og ikke voldtekt.

Det er jeg uenig i. Promiskuøse folk kan også bli voldtatt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg uenig i. Promiskuøse folk kan også bli voldtatt.

Selvfølgelig kan de det, og det er utrolig trist. Men samtidig er det større sjanse for at de ligger med andre frivillig enn "ordentlige jenter". Jeg velger å stole på retten i dette tilfellet. Dette var en veldig frigjort jente, som angret seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere vite at det var en voldtekt når hun ikke husker?

Her snakker vi om en dame som pleier å ligge med fremmede når hun har drukket.

Hva tjener dere på å gjøre alminnelige menn til monstere som fortjener lange fengselsstraffer for noe hun ikke husker!!!???

Hvilket motiv og hvilken hensikt har dere i å dømme mennesker til fengsel, når man ikke en gang husker hendelsen!??????

Hvorfor???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har hatt 5 ONS, men det er noen år siden nå, siden jeg ble voksen og begynte å tenke annerledes... Så om jeg blir voldtatt en gang, så vil disse 5 ONS-ene for mange år siden ha innvirkning på dømmekraften til dommeren?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ylva Virvla

Det er mulig det var frivillig og det er mulig det var voldtekt.

Det kan ikke vi vite.

Det flere reagerer på er kvinnens seksualmoral trekkes inn som et argument. Det er ARGUMENTASJONEN det reageres på, ikke frifinningen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi dere menn slutter å være så negative om oss kvinner når det gjelder sex, og ikke kaller oss nedsettende ord som tøser, så kan vi med god samvittighet ha sex og nyte det uten å føle oss som tøser... og deretter føle oss skyldige og rope voldtekt for å unnskylde at vi er seksuelle vesener som faktisk kan ha sex frivillig.

Hva angår denne saken her, så var ikke jeg tilstede, så jeg kan ikke vite hva som skjedde.

Men uansett, så trenger denne 20 år gamle jenta hjelp med selvrespekten sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er fæle vesener som faktisk føler at det er rettferdig at menn blir dømt for voldtekt for hendelser kvinner ikke husker.

Jeg har spurt, - hvilket motiv har dere for å dømme noen til lange fengselsstraffer og varetekter for noe man ikke husker? - Ingen svar. Jentene har faktisk ikke tenkt over paradokset og selvmotsigelsen.

Jenter forutsetter at en dame som anmelder voldtekt har blitt voldtatt i virkeligheten, slik er kvinner med på å skape et bedragersk samfunn.

Nå seneste i dag er det en syttenåring som er anmeldt for falsk anmeldelse.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1652508.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Oi, jeg har hatt 5 ONS, men det er noen år siden nå, siden jeg ble voksen og begynte å tenke annerledes... Så om jeg blir voldtatt en gang, så vil disse 5 ONS-ene for mange år siden ha innvirkning på dømmekraften til dommeren?

Hvis du hadde blitt voldtatt dagen etter at du hadde hatt ONS, kunne det tydeligvis ha redusert sjansen for at voldtekstmannen ble dømt. - Hvis typen argumentasjon som blir brukt i denne saken er vanlig i rettsvesenet og ikke spesiell for denne saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men hvem holder oversikten over hvem som har ons?? Er man pliktig til å opplyse om det? Eller teller rykter mest? I disse internetttider så finnes kanskje en egen side for å opplyse om egne ons..kan bli interrssant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet ligger i at vi som samfunn ikke respekterer at denne jenta liker å ha mye sex og kos. Hvis vi som samfunn hadde blitt mer aksepterende til dette, og ikke dømt/sett ned på henne, så ville hun ikke følt seg tvunget til å skjule seg bak en voldtektsanklage.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Men hvem holder oversikten over hvem som har ons?? Er man pliktig til å opplyse om det? Eller teller rykter mest? I disse internetttider så finnes kanskje en egen side for å opplyse om egne ons..kan bli interrssant!

Noen lokalaviser har jo noen sånne bilder fra byens uteliv etter helgen. KAN de gi en pekepinn??..SMIL til kameraet folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er fæle vesener som faktisk føler at det er rettferdig at menn blir dømt for voldtekt for hendelser kvinner ikke husker.

Jeg har spurt, - hvilket motiv har dere for å dømme noen til lange fengselsstraffer og varetekter for noe man ikke husker? - Ingen svar. Jentene har faktisk ikke tenkt over paradokset og selvmotsigelsen.

Jenter forutsetter at en dame som anmelder voldtekt har blitt voldtatt i virkeligheten, slik er kvinner med på å skape et bedragersk samfunn.

Nå seneste i dag er det en syttenåring som er anmeldt for falsk anmeldelse.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1652508.ece

Er det sant? Fant ikke voldtekten sted?

Jeg gråt faktisk når jeg leste om denne jenta ... og når jeg leste brevet til moren ..

Hva var grunnen til at hun avla falsk forklaring? Hva tjente hun på det? Kanskje hun hadde hatt sex med en gutt, men angret? Siden jenter blir pratet stygt om uansett?

Hadde folk ikke pratet stygt om jenter som har sex, så hadde ikke jenter kommet med falske voldtektsforklaringer...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Fant ikke voldtekten sted?

Jeg gråt faktisk når jeg leste om denne jenta ... og når jeg leste brevet til moren ..

Hva var grunnen til at hun avla falsk forklaring? Hva tjente hun på det? Kanskje hun hadde hatt sex med en gutt, men angret? Siden jenter blir pratet stygt om uansett?

Hadde folk ikke pratet stygt om jenter som har sex, så hadde ikke jenter kommet med falske voldtektsforklaringer...

Jeg er selv ganske enig i dette. Kvinner presses i dag til å avgi falske forklaringer, for å beholde ryktet sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du hadde blitt voldtatt dagen etter at du hadde hatt ONS, kunne det tydeligvis ha redusert sjansen for at voldtekstmannen ble dømt. - Hvis typen argumentasjon som blir brukt i denne saken er vanlig i rettsvesenet og ikke spesiell for denne saken.

Ylva, hun har ikke blitt voldtatt!

Føler du at det er riktig at jeg kan anmelde deg for en handling jeg ikke husker?

Hvorfor føler du isåfall at det er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du i det hele tatt lest artikkelen?

Jada. Hva slags eldre menn er det som har sex med ei så tydeligvis døddrukken ung jente?

Om man vektlegger denne jentas fortid så kan jeg spå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv ganske enig i dette. Kvinner presses i dag til å avgi falske forklaringer, for å beholde ryktet sitt.

Det er derfor mange menn mener at kvinner er noen løgnaktige horer.

Akkurat som kvinner mener at de fleste menn er fæle voldtektsmonstere som bare venter på å voldta en uskyldig jente som ligger så søtt og sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Ylva, hun har ikke blitt voldtatt!

Føler du at det er riktig at jeg kan anmelde deg for en handling jeg ikke husker?

Hvorfor føler du isåfall at det er riktig?

Om hun har blitt voldtatt eller ikke, vet jeg ingenting om.

Det jeg reagerer på er at det vektlegges at hun hadde frivillig sex med en annen mann kvelden før. Det er irrelevant for saken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...