Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg så deg i Haugesunds Avis. (Måtte bare si det) :ler:

Hm. Hvis du mener de to artiklene som var nå i helga, så var det nok ikke bilde av meg - bare et utvalg av kollegene mine! :gjeiper:

Tre overnattinger i Dublin, høres herlig ut! Guinness! :hoppe:

Jah! Vi må selvfølgelig besøke Guiness (såvidt jeg har skjønt er det bare et museum, uten faktisk tilgang til bryggeriet, men det får gå). Også tenker vi på å besøke Jameson-distilleriet. Har ikke sånn kjempeforhold til Jameson, men jeg har aldri vært på et distilleri før.

Åh, åh, og BTW så har jeg lastet ned en whisky-app til fonen min! :happy:

Også er det jo masse museer og slikt, som jo er stor stas for en arkeolog.

(også har jeg allerede sjekka om det finnes noen gode sushi-restauranter i byen) :ler:

-----

Gaby: jeg er litt usikker på de der, altså. Feil blir det ikke uansett, Lagavulin er stas! De to øverste er jo til og med utsolgt fra leverandør - men de har dem kanskje på et utsalg i nærheten av deg? :vetikke: (har de ikke det, så er jo saken løst! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaby: jeg er litt usikker på de der, altså. Feil blir det ikke uansett, Lagavulin er stas! De to øverste er jo til og med utsolgt fra leverandør - men de har dem kanskje på et utsalg i nærheten av deg? :vetikke: (har de ikke det, så er jo saken løst! :ler:

Åh, er det stas altså? Så bra! Da tar jeg det de har. Polet er svært pent plassert rett over veien fra ytterdøra mi :fnise:

Tusen takk uansett! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, jeg tok bare en råsjansje der altså ;)

Skal si fra hvis det skulle dumpe inn et bilde av meg, jeg :ler:

Åh, er det stas altså? Så bra! Da tar jeg det de har. Polet er svært pent plassert rett over veien fra ytterdøra mi :fnise:

Tusen takk uansett! :hoppe:

Kjempestas! Blir en god gave uansett! :jepp:

Whisky-app? Hvordan fungerer den? :)

Åh, den er super. Whisky Companion, heter den. Det er en kjempedatabase med oversikt over land, regioner, distillerier og whiskyer fra de ulike distilleriene. Med historie, fakta og slikt om hvert land/region/distilleri etc. Under hver whisky kan man legge til egne tasting notes, man kan skrive inn notater etter distilleribesøk, lage egne events, og det er en ganske omfattende ordliste.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alt i orden her. Jeg er på vestlandet, og ikke i Oslo. Og alle hjemme er visst i god behold. Men jeg gråter når jeg ser på TV og sliter med å skjønne at dette virkelig har skjedd.

Livet er skjørt. Litt mer skjørt enn jeg liker å bli minnet på. Jeg er heldig, og har berget både meg selv og de jeg bryr meg mest om i kveld. Ikke alle er så heldige. Tenker på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har jeg ikke vært på en stund, men ønsker deg en bra sommer videre.

Du er fremdeles min favoritt-PingPing! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :happy:

Det er da liv i meg. Ikke så mye nytt å melde. Jobber og står på, har bestemt meg for å gi f*** i skuffende masteroppgavekarakterer, og ellers er det utrolig deilig å kunne dra hjem kl 4 og vite at man ha gjort en god dags arbeid. :) Nå har jeg en ukes ferie, og er alene hjemme i leiligheten i Oslo. Herlig!

Ellers er jeg bare litt KG-lei. Stort sett går det i matforumet om dagen.

Og apropos:

5997940573_19442ce7d5.jpg

Dagens middag. Prøver som vanlig å ikke spise så vannvittig mye kjøtt, så det ble en veggisrett i dag. Fullkornspasta, soltørket tomat, revet squash, ruccola, parmesan, olivenolje og masse nykvernet svart pepper. De som sier veggismat er kjedelig aner ikke hva de snakker om ihvertfall - heller det her enn en daff posesaus med blaut kjøttdeig. ..på den andre siden så er en skikkelig god bolognese ikke å forakte heller :spise:

Når jeg er lei av krangling, så kan jeg vel heller være pingting-opplysningskontoret-for-mat. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den retten der skulle du ha vist til en av mine kamerater. Han lever av kjøtt han :fnise:

Men jeg synes den retten så helt fantastisk ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig god. :happy:

(og ideen er ikke min, i det hele tatt, men knabbet fra ei venninne.)

Al: ja jøss. å lenge jeg får minst lønnstrinn 50, 8 ukers ferie i året, trening i arbeidstiden og lov til å surfe mens middagen står i ovnen. :tommelopp:

Akkurat nå: ...skriver jeg jobbsøknader. Det er kjedelig. Og veldig skummelt. Har skrevet veldig lite "ordentlige" søknader før, sånne jeg liksom skal være utdannet og kvalifisert til og som er enten over lengre tid eller faste.

*prokrastinerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ansetter deg jeg :klem:

Usj, jeg skriver søknader selv. Vanskelig :sjenert:

Yeah! :laugh::5:

Jah. Jeg føler at alt jeg sier enten er en unødvendig repetisjon av CV'en ELLER "blah-blah-bladdi-blaaaaah".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det er kjempevanskelig med søknader! Jeg skrev en intern søknad for litt siden, og det var verre enn vanlig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...