Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Takk, Mah!

----

Sukk. Jeg skulle jo egentlig legge meg, men de der nervene mine har jo faen meg ADHD ellerno. Får ikke sove med sånt. Så hva gjør man da? Tar en seg en whisky. På menyen i kveld: en 10 år gammel Hakushu. Jepp, japansk whisky. Noe som høres helt sprøtt ut når man ikke er vant til det (gjorde det for meg ihvertfall), men de kan faktisk sakene sine der borte. Mye av det er helt på høyde med ordentlig god, skotsk whisky. Stas. Skål, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk. Jeg skulle jo egentlig legge meg, men de der nervene mine har jo faen meg ADHD ellerno. Får ikke sove med sånt. Så hva gjør man da? Tar en seg en whisky. På menyen i kveld: en 10 år gammel Hakushu. Jepp, japansk whisky. Noe som høres helt sprøtt ut når man ikke er vant til det (gjorde det for meg ihvertfall), men de kan faktisk sakene sine der borte. Mye av det er helt på høyde med ordentlig god, skotsk whisky. Stas. Skål, da!

SKÅL!

(Macallan Fine Oak, 10 år)

...Og sov godt! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove godt i natt likevel Ping! Det går nok bra i morgen skal du se! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKÅL!

(Macallan Fine Oak, 10 år)

...Og sov godt! :sovne:

Skål, kjære!

(Å kunne nettopp fortelle meg at hun har kjøpt inn Cava som skal sprettes så fort jeg kommer fra eksamen. Hoho!)

Håper du får sove godt i natt likevel Ping! Det går nok bra i morgen skal du se! :tommelopp:

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Å, min kjære Pingu! Ønsker deg masse lykke til i morgen! Dette går bra! Æ har trua! :nigo: Om du overlever Karmøy, så overlever du alt. (Sorry, jeg har veldig, veldig dårlige assosiasjoner til Karmøy som involverer et trekantdrama Al ble dratt med i HELT ufrivillig :skratte:)

:klem:

Ha en fantastisk, whiskey-fylt sommer!!! :duskedame:

Jeg reiser også til det store Utland i morgen kveld, så ikke skravle for mye nå da, for jeg MÅ lese alt dere skriver for som dere allerede vet så er Al kontrollfreak deluxe. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, takk, Al! Skal virkelig gjøre mitt beste for å holde meg unna trekantdramaer! Jeg bor med ekstremt hyggelige folk, heldigvis. Kan med hånda på hjertet si at jeg liker alle veldig godt. :) (og det er det jo ingen garantier for når man bare stapper 10 arkeologer inn i samme hus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok :hoppe:

Og masser av god karma til deg i morgen; håper i tillegg at sensoren din har sovet godt :closedeyes:

edit: gåtilsengsungedame!

Endret av Wombat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ei rockejente, men på kvelden - og særlig kvelder som dette - er det stas å høre på noe rolig. Jeg "gjenoppdaget" nettopp Ludovico Einaudi, en moderne italiensk komponist. Hadde glemt ham en stund. Han lager altså så fantastisk vakker musikk at det nesten knuser hjertet mitt.

Dele:

http://www.youtube.com/watch?v=Gr4FN_DOpSk

http://www.youtube.com/watch?v=GTkzyyv0DuA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk visst glipp av innlegget mitt på forrige side. :lol:

Men jeg sa masse lykke til jeg også! :jepp:

Arkeologi virker så spennende! Jeg hadde også lyst til å bli arkeolog da jeg var lita. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok :hoppe:

Og masser av god karma til deg i morgen; håper i tillegg at sensoren din har sovet godt :closedeyes:

edit: gåtilsengsungedame!

Takk! :nigo:

Det er ikke før kl 14 i morgen, så jeg merker at jeg er litt tilbakeholden med å gå til sengs. Bedre jo lengre jeg kan sove i morgen liksom, for da har jeg ikke like mye tid å være nervøs på. Men nå er jeg i grunnen litt trøtt. En whisky til? OK, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* min favoritt må være Oltramare eller Andarre... Skrev jeg det riktig? *sukk* Jeg går å legger meg jeg... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk visst glipp av innlegget mitt på forrige side. :lol:

Men jeg sa masse lykke til jeg også! :jepp:

Arkeologi virker så spennende! Jeg hadde også lyst til å bli arkeolog da jeg var lita. :jepp:

Dere skravler jo sånn! :rope:

Men tusen takk! :happy:

Hihi, den har jeg hørt mange si. Skal nok skrive litt mer om jobben etterhvert også. :)

:strix:

:digge:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk* min favoritt må være Oltramare eller Andarre... Skrev jeg det riktig? *sukk* Jeg går å legger meg jeg... :natti:

Ja, de er også nydelige.

*kan ikke italiensk staving*

Natta! :sove:

Ja gjør gjerne det. Spennende å høre om! :jepp:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, nei det ble to små drammer - og det holder jaggu meg. Nå skal jeg gå og legge meg.

Natta til alle raringene :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen :)

Hallaballa! :nigo:

Og takk! ...er dagboka di henne? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...