Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Du har to mastergrader i boks og kaller deg middelmådig? :balltre:

Skjønner at du er skuffa over at det ikke gikk så bra som du hadde håpet, men tenk på hva du faktisk har oppnådd i stedet for hva du ikke har oppnådd. Det er nok ikke mange som kan måle seg med din utdannelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har to mastergrader i boks og kaller deg middelmådig? :balltre:

Gi deg, jeg høres så usaklig ut når du sier det sånn! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to mastergrader i boks og kaller deg middelmådig? :balltre:

Skjønner at du er skuffa over at det ikke gikk så bra som du hadde håpet, men tenk på hva du faktisk har oppnådd i stedet for hva du ikke har oppnådd. Det er nok ikke mange som kan måle seg med din utdannelse!

Denne må jeg bare signere, fordi du har ALL grunn til å være stolt Ping!

Man blir dritskuffa når man ikke lever opp til egen forventning, men det lagt til side, så har du gjort en helvetes god jobb!

Du har jobbet ræva av deg og mer kan man ikke forlange, og dessuten så er C en god karakter!

Jeg forstår skuffelsen veldig godt, og du har all rett til å være kjempeskuffa. Men når det er sagt så har du oppnådd så mye mer enn mange av oss andre dødelige kan drømme om (TO mastergrader!! Det er vilt!) og har MYE mer å være stolt av enn å være skuffa over.

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to mastergrader i boks og kaller deg middelmådig? :balltre: Skjønner at du er skuffa over at det ikke gikk så bra som du hadde håpet, men tenk på hva du faktisk har oppnådd i stedet for hva du ikke har oppnådd. Det er nok ikke mange som kan måle seg med din utdannelse!

Denne må jeg bare signere, fordi du har ALL grunn til å være stolt Ping!Man blir dritskuffa når man ikke lever opp til egen forventning, men det lagt til side, så har du gjort en helvetes god jobb!Du har jobbet ræva av deg og mer kan man ikke forlange, og dessuten så er C en god karakter!Jeg forstår skuffelsen veldig godt, og du har all rett til å være kjempeskuffa. Men når det er sagt så har du oppnådd så mye mer enn mange av oss andre dødelige kan drømme om (TO mastergrader!! Det er vilt!) og har MYE mer å være stolt av enn å være skuffa over.:klem:

Jeg bare signerer disse to, jeg. Det meste ble egentlig sagt der.

Håper du klarer å kose deg i kveld, og se det positive i det: NÅ ER DU FERDIG!!!!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du har all grunn til å være stolt Ping! :klem:

Du må feire og kose deg i kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo i grunnen stolt av det jeg har gjort, problemet er at jeg ikke synes det reflekteres i karakteren. Og det er jo den en fremtidig arbeidsgiver skal se.

Også at jeg egentlig mener jeg er god for en mye bedre karakter. Er vel der hovedproblemet ligger. Det er så surt altså, hadde håpet jeg kunne avslutte med lettelse og å være fornøyd med å legge dette bak meg. Nå sitter jeg bare og tenker på hvorfor i alle dager jeg ikke tenkte på å gjøre ting annerledes. :rolleyes:

Men takk for go'ord. Dere er fine :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg skjønner godt at du er skuffa over den karakteren. Jeg hadde nok vært det selv, men prøv å huske at C ikke er en dårlig karakter, men en ganske god en. Kjipt å sitte og føle på at du "bare" fikk en C selv, men jeg tror ikke andre vil vektlegge den sånn som du er redd for. C er en solid karakter, den bare overskygges litt av de andre karakterene. Men jeg skjønner som sagt veldig godt at du er skuffa, så bare kjenn litt på det noen dager, så du får lagt masteroppgaven bak deg.

Nå er du ferdig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg NEKTER å ikke furte littegranne, uansett hvor gode argumenter dere kommer med! :erter:

Uansett: hyggelig kveld i går. Jeg og J-man gikk først og spiste sushi, så var det fest. Hos venninne Å, som straks har bursdag. Så vi slo sammen feiringene. Veldig hyggelig, og jeg fikk sett et par gode venner jeg ikke har sett på lenge.

Nå skal jeg, eh, ut og spise sushi med ei venninne. :happy:

Og i kveld kommer foreldrene mine inn til byen og skal ta meg og J-man ut og spise.

Forøvrig, sånn hvis noen lurte på det, så får man IKKE pene føtter av å gå rundt med vernesko i nesten 8 timer om dagen. Og i dag er det sandalvær. Så jeg prøvde desperat å kline på noe neglelakk for å shine opp tassaladdene littegrann ihvertfall. Resultatet ble mer neglelakk på tær enn på negler, og nå må jeg gå. Jaja, jeg har vel sikkert en viss underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ikke ut i går, som du jo merket - var totalslakt. :( Skulle ønske jeg hadde vært der, savner deg! Er jo en evighet siden vi så hverandre sist. Sukk.

Kanskje vi skal en tur til Haugesund i sommer - da må vi sees! PS: du må kommentere i treningsdagboken min! Hehehehe!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Haugesund!

Tilbake, etter en lang dag. Traff venninne K som jeg ikke har sett på et år eller noe sånt. Det var fint. Også har foreldrene mine spandert middag på oss, med masse øl på siden.

Må si at humøret er betraktelig mye bedre enn i går. Fortsatt skuffa, men prøver å fokusere på å at det hele er over og å slappe av.

Eterpå så sjanglet vi lett brisne innom butikken og kjøpe en, eh, kvalitetsfilm til 20 kroner: Meet the Spartans. 2,5 poeng poå IMDB. Wow. Tror den er så dårlig at det er av episke proporsjoner. Går nok ned med litt ostepop og cola.

Ellers: min mor pleier å si at jeg har fått utdelt litt for mye empati. Tror det stemmer. Jeg er fryktelig lettrørt til tider, til tross for at jeg liker å tro at jeg er en tøffing. Hadde ikke fått med meg at det er skeive dager i Oslo nå, men jeg og K ramlet plutselig over homoparaden. Var nesten glad jeg hadde solbriller, for jeg stod med tårevåte øyne hele tiden. Det er så utrolig fint når folk står sammen om noe. Noe som er viktig. Sukk.

Ha en fin kveld, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg er rar. :sjenert:

Æsj, heller litt for mye empati og følelser enn for lite. Så det så.

Søndag! Reiser tilbake til Karmøy i kveld, og aner ikke hvordan det blir med nett fremover. Skal bli godt å komme i gang med jobbing igjen, merker jeg. :)

Ha en fin søndag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bærer det straks tilbake til vestlandet! Om jeg ikke får krøpet meg inn på internett: håper de neste to ukene deres blir fine!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helloise! :vinke:

Er Pingting 3.0 nok en dagbok som kun skal inneholde tomme, hulklangede haller? :snurt:

:ler:

Så utrolig kjipt at du ikke er fornøyd med karakteren. Noe å få gjort med det? Ta eksamen igjen..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...