Gjest Daenerys Skrevet 16. oktober 2011 #281 Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk dere. Nå har jeg forstua ankelen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. oktober 2011 #282 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei, uff så kjedelige greier da! Bli fort bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 17. oktober 2011 #283 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. oktober 2011 #284 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dere er nå gode kløna meg altså. Irriterer meg bare. Skal på jobb senere i dag, og jeg står på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. oktober 2011 #285 Del Skrevet 19. oktober 2011 Beinet er mye bedre, kjenner det bare når jeg er borti nå Vurderer å ta en veldig rolig joggetur med støttebandasjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. oktober 2011 #286 Del Skrevet 20. oktober 2011 Åh jeg vil trene! Merker at nå som jeg har en liten pause går jeg fort tilbake til usunne vaner. Trening gjør meg sunn generelt, i dag kjøpte jeg en sjokolade f.eks Nå er jeg ikke på slankeren, så det spiller ikke stor rolle, men når jeg trener så kjøper jeg ikke sjokolade i det hele tatt! Irriterende. Ankelen er nesten normal igjen, men det gjør litt vondt å gå rundt. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, bør jeg ta en rask gåtur på mølla i morra og trene styrke overkropp, eller droppe treninga til beinet kjennes helt ok ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 20. oktober 2011 #287 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg ville passet meg hvertfall. Hvis det er vondt å gå på, så er det vel ikke ideelt å gå fort. Du har ikke muligheten til å svømme da? Eller kanskje romaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. oktober 2011 #288 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg ville passet meg hvertfall. Hvis det er vondt å gå på, så er det vel ikke ideelt å gå fort. Du har ikke muligheten til å svømme da? Eller kanskje romaskin? Jeg viiil jogge! Kan svømme, men det er kjedelig, og jeg får vanligvis vondt nok i beina som det er (feil teknikk). Tror ikke jeg tør å utsette et allerede skranglete bein der. Hva med styrke overkropp da, etter en rolig oppvarming på mølla? Altså gange? Grr... vil treeeeene. (men må kanskje innse at morgendagen heller skal bli brukt på pensum) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 20. oktober 2011 #289 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hehe, jeg er ikke noen lege, og aldri vrikket noe som helst, så jeg har ikke peiling. Du må nok bare kjenne etter selv. Lytte til kroppen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. oktober 2011 #290 Del Skrevet 20. oktober 2011 Har bestemt meg for å gå veldig rolig på mølla (med støttebandasje). Har jo veldig gode støttende joggesko Så blir det styrke på overkroppen og kanskje mage/rygg Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. oktober 2011 #291 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ah, har trent Styrke hele overkroppen + rygg og mage. Tungt og godt, jeg har økt fra f.eks 20 til 30 kg på rygg-maskinen, og fra 20 til 25 på lat machine, og 10 til 12 på en av frivektøvelsene Nå: Vin, sjokolade og chips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. oktober 2011 #292 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har vært ute og gått tur med samboeren Gikk nesten 8 km. Beinet blir sakte men sikkert bedre, kunne gå uten støttebandasje i ganske godt tempo i dag, nesten vanlig fart Og dere, jeg kjenner ikke at jeg har gått 8 km en gang... For et år siden ville det ha merktes i beina og lårene! Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 23. oktober 2011 #293 Del Skrevet 23. oktober 2011 Føles det ikke bra? Slike gleder jeg også begynner å merke, når man plutselig innser at tidligere ville dette vært tungt/dritt/tatt knekken på meg/irritert meg, men nå går det lett som en plett Selv prøvde jeg meg på mølle og styrke i dag, men bakfull på treningsstudio gikk dårlig, måtte ned i vekt og reps på alt, samt trodde jeg skulle dø på mølla, så gikk hjem og kastet opp i steden for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. oktober 2011 #294 Del Skrevet 25. oktober 2011 Uff da! Kunne aldri trent bakfull Ankelen er nesten bra igjen, i dag kom jeg meg 6 km på lette bein 8 km/t er nå kosetempo, på tide å øke herliiig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. oktober 2011 #295 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg synes du er KJEMPEFLINK! Herlig å kjenne at formen blir bedre Endret 25. oktober 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. oktober 2011 #296 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg synes du er KJEMPEFLINK! Herlig å kjenne at formen blir bedre Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 25. oktober 2011 #297 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg får bare lyst til å sitere deLillos til deg, jeg: "For du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiiiiink!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 25. oktober 2011 #298 Del Skrevet 25. oktober 2011 Godt å høre at ankelen er nesten bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. oktober 2011 #299 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg får bare lyst til å sitere deLillos til deg, jeg: "For du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, fliiiiiink!" Skal si det ble positivt her inne nå, haha Godt å høre at ankelen er nesten bra igjen! Jaaa, det er veldig bra! I dag kan jeg gå i noe annet enn joggesko også, stort pluss. Selv om kayanoene er fiiine, så er de ikke så fine at jeg liker å gå med de en uke i strekk Det er tiiidlig, eneste grunn til at jeg er våken er at treningsbuddy vil trene veldig tidlig i dag. Jaja, er (nesten) våken jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 26. oktober 2011 #300 Del Skrevet 26. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå