Gjest Daenerys Skrevet 10. september 2011 #201 Del Skrevet 10. september 2011 Det ER deilig å være støl..! Men du, liker ikke at du er syk. Ta deg en tur til legen, å være syk i TRE uker kan ikke være helt OK. Får se til tirsdag når jeg har tid Begynner å mistenke noe lunge-greier, men har ikke tid før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 11. september 2011 #202 Del Skrevet 11. september 2011 Kom deg til legen på tirsdag! Det er ikke bra å være syk så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. september 2011 #203 Del Skrevet 12. september 2011 Nå har jeg stemt Viktig å bruke stemmeretten syns jeg! Senere i dag er det jobb. Satser på en liten treningsøkt igjen i morgen, begynner å føle meg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. september 2011 #204 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 15. september 2011 #205 Del Skrevet 15. september 2011 Gratulerer med dagen!! Håper du får en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 15. september 2011 #206 Del Skrevet 15. september 2011 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. september 2011 #207 Del Skrevet 15. september 2011 Har du vært hos legen nå da....? *bekymret* :blåse: GRATULERER MED DAGEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. september 2011 #208 Del Skrevet 15. september 2011 Gratulerer med dagen!! Håper du får en super dag! Tusen takk :D Gratulerer med dagen! Takk!! Kaffe snart? Har du vært hos legen nå da....? *bekymret* :blåse: GRATULERER MED DAGEN!!!! Tusen takk! Nå er jeg frisk igjen (eller, 90% frisk igjen) så jeg tror ikke jeg trenger legen heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 15. september 2011 #209 Del Skrevet 15. september 2011 Litt sent, men: Gratulerer med dagen! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 15. september 2011 #210 Del Skrevet 15. september 2011 Oioioi, bursdag!! Gratulerer med dagen, søte du :klemme: Håper du har hatt en strålende dag! Fått noe fint, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. september 2011 #211 Del Skrevet 15. september 2011 Hurra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. september 2011 #212 Del Skrevet 15. september 2011 Tusen takk dere Har vært en rolig dag, og jeg har ikke åpnet en eneste pensum-bok Det er ferie det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. september 2011 #213 Del Skrevet 17. september 2011 Etter enda en uke med veldig lite trening (hva skjer med at jeg enten er på skolen, jobb, eller har kollapset på sofaen??) har jeg trent! Jeg prøver meg som nevnt på bodyrock.tv treninger. I dag gjorde jeg den nyeste, og det var TUNGT. Beina brenner Her er linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. september 2011 #214 Del Skrevet 17. september 2011 Oi, så bra at treninga "tar på" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. september 2011 #215 Del Skrevet 17. september 2011 Ja, sist jeg gjorde en av de treningene var jeg støl i hele kroppen i to dager, så det funker Håper å se noen resultater om noen mnd, har tatt sånne fæle før-bilder. Tror jeg hadde en litt for god sommer Ellers har jeg mistet joggemotivasjonen litt, men skal prøve å starte forsiktig igjen til uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 17. september 2011 #216 Del Skrevet 17. september 2011 Så bra at du har blitt såpass frisk igjen at du orker å trene litt Synd at joggemotivasjonen har forsvunnet litt. Min "jogge en mil-motivasjon" har også forsvunnet, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare det noen gang igjen. Vurderer å kvinne meg opp til to runder rundt løypa mi en dag før snøen faller, men vi får se. Har noen kolleger som prøver å overbevise meg om at KK-mila er tingen, men jeg er ikke ovebevist (for jeg skal ligge en uke i solen til lading i sydlige strøk uken før) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. september 2011 #217 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har ikke jogga siden jeg jogga mila, kanskje den knakk meg Neida. Har bare ikke sååå lyst for tida, men tror jeg skal jogge til butikken imorgen som oppvarming for enda en styrke/kardio trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. september 2011 #218 Del Skrevet 18. september 2011 Ny trening i dag 20 min med hoppetau (som jeg ikke har, så ble simulert) og 100 mageøvelser, vet ikke hva de heter Leggene mine gjør vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 18. september 2011 #219 Del Skrevet 18. september 2011 Huff, jeg håper virkelig ikke at mila knakk deg! Det var SÅ motiverende å ha deg å løpe den med Jeg har derimot blitt litt mer motivert til utejogging etter den mil-greia, og det er litt tyngre enn mølle. Tror ikke jeg er helt klar for å finne en runde som er en mil enda. Hoppetau er gøy! Men å hoppe i 20 minutter?! Dæven, du har viljestyrke! Flinka! Klarer du å hoppe "togangen", da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. september 2011 #220 Del Skrevet 18. september 2011 Vondt som i støl, eller vondt-vondt? Du får starte rolig og bli god og varm, kanskje det knekker litt stølhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå