Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3

Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar under80kg-feiringa litt på forskudd - nå har jeg nettopp vært ute og kjøpt denne til meg selv :sjenert: Litt dyr, men etter mer enn 40 kg vektnedgang (46.3 kg fra maksvekt faktisk...) så fortjener jeg det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar under80kg-feiringa litt på forskudd - nå har jeg nettopp vært ute og kjøpt denne til meg selv :sjenert: Litt dyr, men etter mer enn 40 kg vektnedgang (46.3 kg fra maksvekt faktisk...) så fortjener jeg det! :jepp:

Gratulerer med å ha (nesten) kommet deg under 80 kg! Jeg er veldig imponert over at du har greid å gå ned 40 kg! :)

Og ringen er kjempefin og veldig velfortjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med å ha (nesten) kommet deg under 80 kg! Jeg er veldig imponert over at du har greid å gå ned 40 kg! :)

Og ringen er kjempefin og veldig velfortjent :)

Takk :)

Nydelig ring, grattis så mye med sååå mye vektnedgang :D

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg oppdatert tickeren min - nå går den hele veien til målvekt, ikke bare til første delmål 8som var BMI 28). Mangler 10.2 kg på å nå målet nå - lurer på hvor lang tid det tar? :sjenert:

En ting er i alle fall sikkert - nå blir det ikke veiing igjen før tidligst mandag. Skal ut i dag, og da vet jeg av erfaring at morgendagen blir tøff å komme seg gjennom :fnise:

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, 7-tallet! :klemmer: Gratulerer såå mye!!! Hva er målet ditt, ca 70 kg? Hvor mye er det i BMI for deg, 24,9? :)

69.4 kg tilsvarer 24.9 i BMI, så det er vel sluttmålet tipper jeg. Men jeg er faktisk ikke misfornøyd nå lenger - så lenge jeg er under 80 kg er jeg happy :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i dag har jeg spist så SYKT mye drittmat! Starta dagen med masse pomfri ( :sjenert: ), så var det en del sjokolade, og nå har jeg spist FIRE stykker peppes :sjenert: Bra jeg ikke drikker så ofte at det gjør noe :fnise: Gikk på vekta i dag morges for moro skyld (bruker den teite vekta som stepmaskin for tiden, tror jeg...) og det var positivt resultat - morgendagen er jeg ikke helt overbevist om da :gjeiper: Hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke veie meg før tirsdag, men det funker dårlig gitt. Viljestyrke, kom til meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Får ikke opp bilde av ringen?!

Men veldig lurt å unne seg noe når man når delmålene sine. Og du har virkelig klart å nå flere gode mål :)

Kanskje jeg også skal lage meg en liten premie når jeg når mitt mål... må bare finne ut hva det skal være først.

Stå på Aramee :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooow.

Den var rå fin! :)

:jepp: Syns den er kjempeflott, superfornøyd med kjøpet :nigo: Til å begynne med syns jeg den var litt stor, men så dukket ei på jobb opp med noe ala denne og jeg var plutselig ikke så bekymret lenger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en uke. Ting går skikkelig skeis på privatfronten for tiden, og mat og trening er det siste jeg tenker på. :tristbla:

Derfor tenkte jeg det var på tide med et nytt mål! :duskedame:

Da jeg var yngre var jeg ekstremt myk, og kunne gå i både den ene og andre spagaten, pluss litt diverse walkovers, broer og andre fancy ting. De sistnevnte har jeg ikke mot til å prøve på lenger, men mitt nye mål er som følger:

Jeg skal ned i både jentespagat og guttespagat før 1. mai! :duskedame:

Er ikke helt sikker på hvordan jeg ligger ann enda, og nå sitter jeg på jobb uten mulighet til å prøve... :sjenert: Olabukser er liksom ikke helt greia å drive med spagattrening i :fnise: Men tro meg - treninga starter i morra! :duskedame: Kanskje er dette det lille kicket jeg trenger for å komme meg tilbake på treningssenteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...