Gå til innhold

Hva er din største tullefrykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er livredd for at en langbein (insektet) skal røre meg/komme borti meg. Har total angst. Ville heller hatt 10 veps på rommet enn en langbein. (Stankelben)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slappe håndtrykk :haar:

Jeg blir rett og slett dårlig. Ser for meg det ville vært mye mer behagelig å ta et lik i hånda.

Stankelbein (hestemygg!) - og da spesielt den lyden de lager... *grøss*

Bruskbiter i kjøttmat... Kjøttkaker, for eksempel, klarer jeg ikke spise. Om jeg skulle tygge på brusk er det store sjanser for at jeg måtte løpt rett til toalettet og kastet opp.

Synlig fett på kjøtt...

Spøkelser. Men kun om de skulle dukke opp uten å gi meg et lite hint om det på forhånd :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for at en langbein (insektet) skal røre meg/komme borti meg. Har total angst. Ville heller hatt 10 veps på rommet enn en langbein. (Stankelben)

Jepp, samme her. Har total angst for stankelbein. En gang så jeg en på kjøkkenet, så jeg kasta inn katta mi og stenkte døra mens jeg selv gjemte meg på soverommet. Hun klarer heldigvis alltid drepe dem. Får ikke sove om jeg vet det finnes i huset, begynner å gråte hvis jeg ser en i taket osv. Det er de ekleste vesene som finnes!

Tør heller ikke ta opp telefonen om jeg ikke vet hvem som ringer, må alltid skjekke nummeret på gulesider eller noe først, for å finne ut hvem det er. Åpner heller ikke døra om ingen har anonsert at de skal innom... :sjenert:

Er også veldig redd for ballonger, fordi jeg er livredd for at de skal sprekke. Jeg skvetter så inni... Ja.

Og til slutt, så er jeg veldig redd for å se i speil, mørke vinduet osv. Alltid redd for å se noe som ikke skal være der, spesielt en annen person! Litt påvirket av for mange skrekkfilmer, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Øyenstikkere som jeg syns er så vakre..

De jeg kommer på nå:

Selv blir jeg kvalm bare av tanken på håndtere skumgummi.

Har på følelsen at brukte sokker er ekle så de må ha en helt egen skittentøyskurv.

Og så fikk jeg en ny i dag:

Vasket dass i pysjen. Og fikk plutselig helt noia på at noe kanskje hadde spruta opp på meg, mikroskopiske dråper i hopetall, mens jeg vasket med dokosten. Så den egentlig nyvaskede pyrsjen havnet i skittentøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hetta når jeg må komme borti eller høre isopor skrape mot hverandre. Det er så ille at når jeg får pakker med isopor beskyttelse i, må jeg vente til jeg får noen til å hjelpe meg med å fjerne dem, så ille er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Takler ikke å gå opp fra kjelleren. Må løpe, for er redd noen skal gripe tak i meg bakfra, og spesielt at den skal ta tak rundt beina mine.

-Takler ikke trapper som er åpne mellom trinnene. Er livredd for at noen står under trappen og tar tak rundt anklene mine når jeg går opp eller ned.

Haha, som om jeg skulle skrevet det selv!

Er også redd for å ha tær og føtter utafor dyna og senga om natta, er redd for at noe under senga skal dra i meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menneskene har overlevd, er et under etter å ha lest denne tråden her :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Nå kom jeg på en til, jeg hater, hater, HATER å få smuler og rusk på hendene. Spesielt hvis hendene er fuktige. Sliter av og til litt med å vaske kjøkkenbenker o.l på grun av det. Hvis jeg vasker bordet med en klut, så klarer jeg ikke å sope rusket i hånden og kaste det i søpla. Noier helt ut og må skylle av hendene med en gang.

Edit: æææææsj nå begynte jeg å tenke på det, får frysninger :snurt:

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater tanken på at jeg skal spise fra våte tallerkener eller fat eller hva som helst. Jeg takler ikke tanken på å legge maten min på en våt tallerken, grøsser bare jeg forestiller meg det, grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fryd å lese, så mye rart vi frykter! Men jeg er ikke mye bedre selv... :sjenert:

Jeg er livredd for ballonger. Hvis det på død og liv skal blåses opp ballonger, må jeg gjøre det selv. Av den enkle grunn at jeg da kan velge hvor mye luft det skal være i, og minske faren for at den skal sprekke. Men helst vil jeg ikke ha ballonger, særlig ikke steder der det er barn... De MÅ jo trokke på dem...

Sykehus, selv om jeg aldri har vært innlagt eller har traumatiske minner derfra. Må "tvinges" dit hvis jeg for eksempel skal besøke noen der.

Kumlokk. For en del år siden ble det funnet en død jente under et kumlokk, tror dette utløste fobien.

Kjøre bil. For mye ansvar, kanskje?

Trapper og broer man kan se gjennom. Grøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd for ferskvann, type de vi finner på fjellet. Tør ikke se oppi for lenge, redd det skal dukke opp et lik eller noe. Som regel er de sorte som natta, og man ser ingenting. Shit skummelt.

Så er jeg redd klovner og dverger.

En dverg utkledd som klovn er marerittet. Circus er UT!!!

Jeg har hørt en myte på tv om en klovn som var dverg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle mennesker.. Katter, livredd for at de plutselig hopper opp og klorer meg i ansiktet.

Og tar aldri ukjent nr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Nøkkelhull. Har jeg et det ikke er nøkkel til så putter jeg papir i. Min største urasjonelle frykt er hvis jeg titter igjennom nøkkelhullet så titter det et øye tilbake, HERREGUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at det plutselig sitter noen i baksetet i bilen mens jeg kjører, så jeg sjekker dette alltid før jeg setter meg inn og kjører. Noen ganger når jeg kjører på natta så innbiller jeg meg at det er noen som sitter der likevel, noe som ofte fører til at jeg må stoppe på en busslomme for å sjekke. :gjeiper: Man kan si at jeg føler meg litt dum da.

Hehe jeg og, men har til nå aldri stoppet for å sjekke. Dette dukket opp etter at jeg så en film en gang..

- Hvis jeg snakker litt stygt om en person, sjekker jeg mobilen flere ganger om jeg har lommeringt personen. Gjerne holder jeg mobilen i hånda mens jeg snakker stygt om personen, så jeg er 100 % sikker på at personen ikke hører det.

Spesielt noia har jeg hvis jeg nettopp har lagt på etter samtale med en person og skal kommentere samtalen etterpå (ikke nødvendigvis bare ting som ikke personen ikke skulle hørt) må alltid sjekke et par ganger at jeg faktisk har lagt på...

ooh selgere!!! ikke tlf selgere, siden jeg ikke tar ukjent nummer, men sånne selgere som står utenfor butikker eller på sentere, å nærmest kidnapper deg for å få fortalt om produktet!! Jeg ser alltid en annen vei, og prøver så godt jeg kan å ikke skille meg ut, eller få øyenkontakt xD

Slike selgere sliter jeg med og!

Det er som om jeg skulle ha skrevet tingene over selv...

I tillegg frykter jeg fiskebein. Er livredd for å få det i halsen og DØ ;) Tror det henger igjen fra jeg var liten og mamma sa at jeg måtte være forsiktig og være nøye på at jeg ikke svelget fiskebein, for da kunne jeg sette dem på tvers i halsen og dø.. Jeg spiser fisk, men pirker og pirker for å være sikker på at det ikke er bein i, også tygger og tygger og tygger jeg før jeg svelger :P

Enig med den som skrev at det er rart at mennesket har overlevd med så mange urasjonelle frykter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har telefonskrekk. Tar ikke telefonen om jeg ikke kjenner igjen nr. Må sjekke med gulesider før jeg evnt. ringer opp igjen. Og av alle steder jobber jeg på et kundesenter. Men private samtaler er fortsatt like skummelt :sjenert:

Også HATER jeg å gå i nærheten av en skog hvor grenene ikke går ned til bakken. Bare det å kjøre forbi gir meg grøsninger. Jeg så en gang en mann midt på natten gående i en sånn skog. Store gummistøvler på bena og frakk. Men det kan ha vært syner også...

Edit: Og veps! FYSJ!

Endret av Fanteria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I tillegg frykter jeg fiskebein. Er livredd for å få det i halsen og DØ ;) Tror det henger igjen fra jeg var liten og mamma sa at jeg måtte være forsiktig og være nøye på at jeg ikke svelget fiskebein, for da kunne jeg sette dem på tvers i halsen og dø.. Jeg spiser fisk, men pirker og pirker for å være sikker på at det ikke er bein i, også tygger og tygger og tygger jeg før jeg svelger :P

Enig med den som skrev at det er rart at mennesket har overlevd med så mange urasjonelle frykter :P

Jeg spyr nesten hvis jeg får fiskebein i munn/svelg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg er sykt redd for øksemordere. Jeg kan beinne meg i sjette etasje i et leilighetskompleks, som har dørvakter, og ingen veranda, men jeg er fortsatt redd for at en øksemorder skal snike seg inn og drepe meg - selvfølgelig etter at han har jaget meg rundt om kring først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

hmm kom på noen til :

Om jeg går i ei trapp, eller bakke, så tenker jeg hele tiden " nå tryner jeg, nå tryner" å om det er i ei trapp, om jeg går oppover, så er det samme tanken MEN med " nå tryner jeg, huet først, knuse overkjeven, knekke nakken, høl i hue!! o.0" men kommer meg opp trappa å ned bakken helt ok..

Jeg takler IKKE å gurgle munnvann o.0 Jeg får brekninger med engang, sist gang jeg gjorde, skøyt jeg hodet fram, å kræsja panna rett i medisin skapet, takler bare ikke følelsen av at det starter å renne nedover halsen!! o.0

VEPS HUMLE STOOOOR FLUE som minnes med første øyenkast om noen eklepekle vepser -.- *iiiiik!!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...