Gå til innhold

Hva er din største tullefrykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hikken

Jeg er livredd sånne edderkopper med lange bein. de ligner på stankelbein, bare uten vinger :sjenert: De gjemmer seg ofte i høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg har en rar fobi av bilder og ting som henger skjeft.

Eller fjærnkontroller og ting som ligger ut over bordet,da får jeg neller og begynner å klør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å høre på musikk når jeg er alene hjemme. Føler jeg mister en sans (hørselen) og blir dermed hemmet. Hører ikke dersom noen bryter seg inn eller om et spøkelse plutselig kommer :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har det svart en eneste mann i løpet av disse 178 innleggene? :gjeiper:

Jeg har fått med meg én, men jeg husker ikke hvilken side det var på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøkkelhull. Har jeg et det ikke er nøkkel til så putter jeg papir i. Min største urasjonelle frykt er hvis jeg titter igjennom nøkkelhullet så titter det et øye tilbake, HERREGUD!

Nøkkelhull ja! Men jeg er ikke redd for å selv se gjennom det, jeg er redd for at andre skal se. Hvis jeg befinner meg et sted i rommet der det er mulig for noen å stå på andre siden av døren, og se meg gjennom nøkkelhullet... ja da må jeg dekke det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er redd for at insekt skal fly inn i øyrene mine.

Er også sjukt redd for kamera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for å høre på musikk når jeg er alene hjemme. Føler jeg mister en sans (hørselen) og blir dermed hemmet. Hører ikke dersom noen bryter seg inn eller om et spøkelse plutselig kommer :sjenert:

Tror ikke man hører noe om et spøkelse skulle bestemme seg for å stikke innom :fnise:

Når det er sagt så har jeg selv angst for uanmeldte spøkelser, så jeg er ikke stort bedre.

(Ikke at jeg helt vet hvordan et spøkelse skal kunne melde sin ankomst...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for at det skal krabbe en edderkopp opp nesa mi mens jeg sover om natta! Jeg sovner med hodet ned i puta, og håper jeg blir liggende sånn. Da får jeg i allefall sovnet. Har mest lyst til å ligge med maske på, men redd jeg kveler meg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd for edderkopper, ekle krypdyr og slanger. Uansett, jeg leste i en avis her en dag at det vurderes å tillate flere sorter slanger og øgler i Norge, som man altså kan ha som husdyr. Jeg kjenner jeg blir skikkelig stresset av dette, tenk om naboen har fire taranteller og en 3-meter lang kongeboaslange som bestemmer seg for å stikke av!! :hakeslepp: Ser liksom for meg at om jeg lufter litt med åpen verandadør, så risikerer jeg nå ikke bare å få inn maur og spyfluer, men litt av hver av andre ting også, haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd for edderkopper, ekle krypdyr og slanger. Uansett, jeg leste i en avis her en dag at det vurderes å tillate flere sorter slanger og øgler i Norge, som man altså kan ha som husdyr. Jeg kjenner jeg blir skikkelig stresset av dette, tenk om naboen har fire taranteller og en 3-meter lang kongeboaslange som bestemmer seg for å stikke av!! :hakeslepp: Ser liksom for meg at om jeg lufter litt med åpen verandadør, så risikerer jeg nå ikke bare å få inn maur og spyfluer, men litt av hver av andre ting også, haha!

Ja, det har jeg også skrekken for!! Tenk bare å reise på besøk til noen du ikke kjenner så godt og så har de ikke kattepus, men en diger SLANGE!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir redd naar noen ringer med ujent nummer, liker aa vite hvem som ringer for jeg svarer. Ogsa maa jeg sitte med bena oppi sofaen hvis jeg ser pa noe skummelt pa TV. Redd for at noe skal gripe tak i bena mine :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir redd naar noen ringer med ujent nummer, liker aa vite hvem som ringer for jeg svarer. Ogsa maa jeg sitte med bena oppi sofaen hvis jeg ser pa noe skummelt pa TV. Redd for at noe skal gripe tak i bena mine :gjeiper:

Gjemmer meg bak puta jeg. Akkurat som det hjelper mot monster og groteske mordere :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd for lyden av noen som sutter på bommul (les barn) og å få sand mellom tærne.

Men det er ingenting mot hvor redd jeg er for DEMNINGER. Jeg kan få angst hvis jeg ser en på TV, gjennom togvinduet eller what ever. Det verste er selvsaget å måtte passere en sånn selv.. Huff og huff, jeg er livredd for å falle ned på den siden da det ikke er vann. Tror det henger igjen fra jeg var liten, for jeg husker jeg frika ut første gang jeg var med foreldrene mine ut på en demning. Da var jeg typ fire. grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Sluk på gulver.

Har fått flått-angst, skal jeg gå i høyt gress går jeg med lang-bukse og gummistøvler uansett om det er regn eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er redd for at insekt skal fly inn i øyrene mine.

Kjekt å se at jeg ikke er alene i klubben.

Gi meg edderkopper, slanger, rotter, skitne sluk og mørke loft og kjellere, men få vekk de flyvende greiene. Eller gi meg et sett hørselvern, da er alt greit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våte brødsmuler! Jeg takler ikke matrester, det er noe av det ekleste jeg vet. Jeg rengjør heller en kattedo enn å ta en skitten oppvask.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekle pålegg på hendene, spesielt makrell i tomat og andre ting som lukter vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...