Gå til innhold

Hva er din største tullefrykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tullefrykt? Frykter man det, eller ikke?

Jeg har en frykt for edderkopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper er jo ganske vanlig å være redd for så det er ikke så tullete. Tenkte kanskje mer på ting som andre ikke tenker på at det går an å frykte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få start på bilen på offentlige steder. Selvom det aldri har skjedd så er jeg uansett redd for det nesten hver gang jeg skal starte.. :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

- Jeg har hatt haifobi. Sikkert ganske vanlig når man svømmer i havet, men turte altså heller ikke å bade i badekar. Var en ille periode i mitt liv.

- Puls. Får hetta av å kjenne puls, og jeg er snart sykepleier..

- Snørr. Jeg synes det er sååååååå ekkelt. Tror jeg har snørrfobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å åpne frysen og finne noe uventet. Som et lik :blink:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, også er jeg redd for havet og sjøer, klarer ikke bade noen steder fordi jeg er redd for at det finnes et sunket skip under meg (til og med i strandkanten) :overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjemperedd for snørr.

En gang nøs babyen til venninnen min og snørra rant nedover munnen og haka. Jeg måtte gå et stykke unna, knelte i grøfta og spydde som en sjuk gris. Herregud......

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg liker ikke å åpne opp dører jeg :sjenert:

jaffal utgangsdøren min!

jeg er veeeldig ekstremt lettskremt!

så når jeg skal ut av huset mitt, så åpner jeg

altid utgangsdøren veldig forsiktig og titter ut med en gang,

tilfelle det er et dyr rett utenfor, eller et menneske som akkuratt

skal til å ringe på!

Det har skjedd før, og da holdt jeg på å Døøøø av hjerteinnfarkt!