Gå til innhold

Hva er din største tullefrykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tullefrykt? Frykter man det, eller ikke?

Jeg har en frykt for edderkopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper er jo ganske vanlig å være redd for så det er ikke så tullete. Tenkte kanskje mer på ting som andre ikke tenker på at det går an å frykte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få start på bilen på offentlige steder. Selvom det aldri har skjedd så er jeg uansett redd for det nesten hver gang jeg skal starte.. :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

- Jeg har hatt haifobi. Sikkert ganske vanlig når man svømmer i havet, men turte altså heller ikke å bade i badekar. Var en ille periode i mitt liv.

- Puls. Får hetta av å kjenne puls, og jeg er snart sykepleier..

- Snørr. Jeg synes det er sååååååå ekkelt. Tror jeg har snørrfobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å åpne frysen og finne noe uventet. Som et lik :blink:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, også er jeg redd for havet og sjøer, klarer ikke bade noen steder fordi jeg er redd for at det finnes et sunket skip under meg (til og med i strandkanten) :overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjemperedd for snørr.

En gang nøs babyen til venninnen min og snørra rant nedover munnen og haka. Jeg måtte gå et stykke unna, knelte i grøfta og spydde som en sjuk gris. Herregud......

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg liker ikke å åpne opp dører jeg :sjenert:

jaffal utgangsdøren min!

jeg er veeeldig ekstremt lettskremt!

så når jeg skal ut av huset mitt, så åpner jeg

altid utgangsdøren veldig forsiktig og titter ut med en gang,

tilfelle det er et dyr rett utenfor, eller et menneske som akkuratt

skal til å ringe på!

Det har skjedd før, og da holdt jeg på å Døøøø av hjerteinnfarkt!

Konklusjon: Alle dører er altid åpne hos meg! (untatt kjøleskapsdøren da), og jeg erke no flink til å lukke dem når jeg er hos noen andre heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd for ferskvann, type de vi finner på fjellet. Tør ikke se oppi for lenge, redd det skal dukke opp et lik eller noe. Som regel er de sorte som natta, og man ser ingenting. Shit skummelt.

Så er jeg redd klovner og dverger.

En dverg utkledd som klovn er marerittet. Circus er UT!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg liker ikke å åpne opp dører jeg :sjenert:

jaffal utgangsdøren min!

jeg er veeeldig ekstremt lettskremt!

så når jeg skal ut av huset mitt, så åpner jeg

altid utgangsdøren veldig forsiktig og titter ut med en gang,

tilfelle det er et dyr rett utenfor, eller et menneske som akkuratt

skal til å ringe på!

Det har skjedd før, og da holdt jeg på å Døøøø av hjerteinnfarkt!

Konklusjon: Alle dører er altid åpne hos meg! (untatt kjøleskapsdøren da), og jeg erke no flink til å lukke dem når jeg er hos noen andre heller!

Fnis, en gang jeg åpnet døra for å gå ut sto tidenes største elg rett uttafor. Jeg holdt på å tisse på meg. Da hadde jeg aldri sett en elg før, og visste virkelig ikke hvordan de fungerte. Tørste ikke gå ut på mange mange minutter. Så ser den frykten der ja ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg redd klovner og dverger.

En dverg utkledd som klovn er marerittet. Circus er UT!!!

Jeg er også redd for dverger! turte ikke si det her i tilfelle jeg skulle bli lynsjet, men da er vi to!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd rulletrapper. Får hjertebank bare av tanken på å skulle på en! Klarer og gå opp om jeg konsenterer meg eller holder noen i armen, men ikke å gå på rulletrapper som går nedover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte:

Se der ja! Var det jeg visste at folk hadde tullefrykter :fnise:

TS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er LIVREDD for ståltrapper som er litt gjennomsiktige med sånne hull. I stavanger er det en slik trapp fra busstoppet og opp til parkeringen. En gang prøvde min bror å tvinge meg opp der, halvveis i trappen, tror den går opp 2 etasjer, ble jeg livredd og holdt meg fast i gelenderet mens jeg hiksta etter luft. Endte opp med at han måtte leie meg ned igjen, kjøre rundt og hente meg nede der jeg stod. Jeg er livredd for å falle gjennom!

:sjenert: :sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også redd for dverger! turte ikke si det her i tilfelle jeg skulle bli lynsjet, men da er vi to!

Off ja den er nok litt på kanten, men sonn er det nå bare. Jeg har et par venniner som deler denne frykten også, så vi er nok flere ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg en gang leste en tegneserie-stripe(!) om en dames frykt for midd ( med tegninger av forstørrede, glefsende, blodtørstige midd) får jeg av og til disse bildene på netthinna. Da særlig når jeg ligger i sengen og ikke får sove. Yikes! Det er jo streng tatt ingenting å gjøre med det. Og ikke er det noe som helst farlig med det heller. I hvertfall ikke for meg som ikke er allergisk. Men når jeg av og til får det plutselige kløen på nesen, kinnet, eller låret.. Da vet jeg hva det kan være. Og det tullet der kan plage meg helt til jeg sovner. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...