Gå til innhold

Menn! Hva synes dere om kroppen til Fotballfrue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er synd hun føler slik tvang for å trene. En kan trene seg syk også. Hun sa selv det vil bli en stor utfordring å bli gravid, da forandrer jo kroppen seg. Jeg tror hun er litt psykisk opptatt av trening og å være slank. Veldig synd at hun sliter seg slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde nesten ikke så magre kvinner kunne bli gravide jeg, mange som har lav fettprosent mister mensen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg tør minne om overskriften til tråden, den er eksplisitt adressert til oss gutta........

Av 83 poster så langt er i beste fall 10 prosent av dem forfattet av menn. :erter:

Tråden er kanskje således et utmerket empirisk bevisgrunnlag på åssen ting funker, sånn i kjønnsstereotypiens uransakelige verden :hoho:

Det maskuline mindretalls kjøttvekt er derimot krystallklar, dama er "not" :5:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Orker ikke å lese hele tråden, stort sett negativt, noe som er utrolig synd. Dersom dere har fulgt med på hva hun har skrevet og gamle bilder hun har lagt ut, senest for kort tid siden, vil dere oppdage at hun har vært like tynn i mange år.

Når det gjelder beyoncesaken blir jeg faktisk utrolig provosert av dere. Dette var noe som skjedde før bloggen ble veldig kjent. Folk drev å klagde på hvor tynn hun var og at hun veide 10 kg for lite osv. For å forsvare caroline skrev mannen tilbake (trolig i et korttenkt og provosert øyeblikk) at i hans mening var caroline perfekt, og kvinner som beyonce som veide for mye. Han gikk ut og sa beklager etterpå. (fortalt fra min oppfattning av saken, ikke sikkert at alt stemmer 100%.

Tenk dere om, og skjerp dere. Hadde dere syntes det hadde vært greit om noen lagde en tråd for å diskutere om kroppen deres er for liten, for stor, for bred osv.?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå denne jenta være i fred..

Nei. Når hun har en blogg, og eksponerer seg så lar man hun ikke være i fred.

Er forøvrigt enig når det gjelder at hun ser ut som en fange i fra auswitch.

Og det verste er vel at i hennes verden er vel dette "inn".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må folk komme med slike "morsomme" kommentarer for å svare på innlegget? De tror det er morsomt, men egentlig er kommentaren spydig og stygg. Hva med å svare ordentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Når hun har en blogg, og eksponerer seg så lar man hun ikke være i fred.

Er forøvrigt enig når det gjelder at hun ser ut som en fange i fra auswitch.

Og det verste er vel at i hennes verden er vel dette "inn".

Jeg skulle ønske man kunne spare seg for sånne kommentarer.

Hvor mange underernærte auschwitz-fanger hadde mulighet til å bygge sånne muskler, tror dere?

Endret av chikako
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må folk komme med slike "morsomme" kommentarer for å svare på innlegget? De tror det er morsomt, men egentlig er kommentaren spydig og stygg. Hva med å svare ordentlig?

sikter du til meg og auswitchkommentaren? for den er ikke ment som en morsom spøk. jeg er faktisk helt seriøs.

jeg er mann forresten. samboern min ser mer ut som beyonce, og det skal jeg love dere at de fleste menn mye heller ville tatt i, enn ei så tynn og usunn jente som henne dere henviser til.

jeg vil og si at det er faktisk ikke attraktiv med en så mager og senete/beinete kropp, og det er helseskadelig for henne.

selv tror jeg at hun er vel av den type jenter som konstant er på diett, konstant på vei til trening og ei som aldri blir fornøyd med seg selv. hvorfor skulle hun ellers ha et slik behov for å eksponere seg på denne måten?

mann 29.

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like usunt å være for tynn som å være feit ..

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere synes dette (et resultat av hard trening, sunt kosthold og antageligvis veldig gode gener) er sammenlignbart med dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske man kunne spare seg for sånne kommentarer.

Hvor mange underernærte auschwitz-fanger hadde mulighet til å bygge sånne muskler, tror dere?

hvorfor det, når jeg faktisk mener det?

ja, her ser hun litt markert ut, fordi hun har gjort som bodybuilderne. hun har smurt seg inn i en mørk farge, som gjør at markeringer man omtrent ikke har, kommer frem.

Her snakker vi muskler.

og hvorfor står hun på tå OG strammer inn magen?

hele holdningen hennes viser til usikkerhet ovenfor sin egen kropp. må være slitsomt når dere jenter har det sånn. som en slags besettelse.

mann 29.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere synes dette (et resultat av hard trening, sunt kosthold og antageligvis veldig gode gener) er sammenlignbart med dette?

hun er ikke langt unna, og det mener jeg. litt mer ned i vekt, så kunne hun fort blitt forveksla med en slik en.

dere forstår at jeg setter dette på spissen? at hun MINNER om en slik en, ikke at hun er nøyaktig lik, men selve fasongen og fettprosenten kan umulig være langt unna det der.

mann29..

vel nå burde jeg i grunn holde meg unna denne tråden her. men utrolig nok lar jeg slik fjasejenter irritere meg. i tillegg til denne usunne kroppsfokuseringen hennes, så ser det ut som om livet hennes omhandler sminke, overtrening, kontroll-fiksering, etc.

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er lavmåls å dra inn holocaust, rett og slett. Det kan virkelig ikke sammenlignes. En ting er å kritisere Caroline for verdiene hun fronter som offentlig person, å stille spørsmålstegn ved hvor bra det egentlig er å følge et sånt regime som hun gjør - men det er noe ganske annet, og etter mitt syn laaaaaangt over streken å sammenligne henne med mennesker som ble sultet til døde i hopetall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikter du til meg og auswitchkommentaren? for den er ikke ment som en morsom spøk. jeg er faktisk helt seriøs.

jeg er mann forresten. samboern min ser mer ut som beyonce, og det skal jeg love dere at de fleste menn mye heller ville tatt i, enn ei så tynn og usunn jente som henne dere henviser til.

jeg vil og si at det er faktisk ikke attraktiv med en så mager og senete/beinete kropp, og det er helseskadelig for henne.

selv tror jeg at hun er vel av den type jenter som konstant er på diett, konstant på vei til trening og ei som aldri blir fornøyd med seg selv. hvorfor skulle hun ellers ha et slik behov for å eksponere seg på denne måten?

mann 29.

Blant annet deg, ja. Om ikke morsom, så er den ihvertfall direkte stygg. Går an å si det på en annen måte.

Regner med at fotballfrue er sunnere enn mange av oss her. Hun spiser riktig og trener regelmessig. Selv er jeg omtrent like tynn som fotballfrue, og ligger innenfor skalaen normal.

Annet enn det skal jeg si meg helt enig med deg, men da er det snakk om preferanser. Synes selv at formfulle jenter er finere å se på enn tynne jenter, men mer enn det trenger jeg ikke si om den saken. Trenger ikke absolutt å si at tynne jenter er stygge, eller noe i den duren.

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en del gode poeng mann-29.

Jeg syntes også hun er for tynn, og det sier jo litt når såpass mange diskuterer henne, og hvor det og blir gjort såpass mange ganger?

Jeg er enig i det mann-29 skriver, om at det virker som om hun projiserer indre problemer over på kropp, trening, klær, også videre.

Så opptatt er man ikke av klær og utseendet. Ja, vi er jenter og liker sånt, men hun her bor jo i "Barbie-land".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De gangene jeg har planlagt en joggetur og noe kommer i veien bearbeider jeg dette i tre milisekunder og så er det glemt. Jeg lager ikke en treningsplan med dobbel belastning hele neste uke for å 'ta igjen det tapte'. Jeg forstår man føler seg litt rar i kroppen hvis man må stå over en treningsdag, men herregud, hvis man ikke er toppidrettsutøver er det ikke noe å henge seg opp i.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at fotballfrue er sunnere enn mange av oss her. Hun spiser riktig og trener regelmessig. Selv er jeg omtrent like tynn som fotballfrue, og ligger innenfor skalaen normal.

Annet enn det skal jeg si meg helt enig med deg, men da er det snakk om preferanser. Synes selv at formfulle jenter er finere å se på enn tynne jenter, men mer enn det trenger jeg ikke si om den saken. Trenger ikke absolutt å si at tynne jenter er stygge, eller noe i den duren.

Hvordan kan du vite og regne med det?

Selv trener jeg 3-6 ganger pr uke, spiser sunt, men ser vel mer ut som Kim.K eller Beyonce i kroppen enn henne, og godt er det.

Sist jeg så ut som fotballfrue (herregud, for et kallenavn i det hele tatt på bloggen sin), så var jeg i puberteten (den er hun over for lengst antar jeg).

Er enig i at det er på kanten å kalle henne en holocaust fange, osv, men ikke kom her og kall meg misunnelig i allefall.

Det jeg reagerer på med henne er livsstilen som enkelte her mener er så sunn. Jeg syns den virker det helt motsatte. Ikke noe avslappet. Alt er kun til utstilling, og alt skal være helt perfekt. Hun har jo slike ukesplaner, som hun manisk følger. At man orker, men nå går jeg vel utenom tema.

Ellers veldig enig med Glynis.

Og jeg syns hun drikker litt for mye, til å være sååå sunn. Hadde hun vært sååå sunn, hadde hun drukket mindre. Det samme med han samboeren hennes.

Fulgte litt med på denne bloggen hennes en stund, og jeg syns hun var utrolig mye syk også. Ikke så rart.

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med MilliVanilli. Dersom fotballfrue var feit, hadde antakeligvis ingen kritisert og mobbet henne. Som om feit er noe bedre, sunnere eller penere, liksom.

Helt klart ville hun blitt mobbet om hun var feit.. Ekstremer begge veier vil bli mobbet av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det er på kanten å kalle henne en holocaust fange, osv, men ikke kom her og kall meg misunnelig i allefall.

Det jeg reagerer på med henne er livsstilen som enkelte her mener er så sunn. Jeg syns den virker det helt motsatte. Ikke noe avslappet. Alt er kun til utstilling, og alt skal være helt perfekt. Hun har jo slike ukesplaner, som hun manisk følger. At man orker, men nå går jeg vel utenom tema.

Jeg tipper akkurat det er et resultat av at hun blogger. Som populær blogger vil man vel gjerne fremstå som "perfekt" og vise seg selv og livet en lever fra sin beste side. Jeg tenker at det nok er mye som ikke kommer frem på bloggen hennes. Jeg vet det jeg leser, og det jeg leser er hard trening og et sunt kosthold.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...