Gå til innhold

Menn! Hva synes dere om kroppen til Fotballfrue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Scroll ned på denne siden: http://fotballfrue.no/?p=6674

Hva synes dere, er dette hot eller hadde dere takket nei?

Lurer ofte på om det kun er jenter som synes hun er flott, eller om gutta også synes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke flott, aaaaaaaaaaltfor tynn på den uatraktive måten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente men fikk samboeren min til å svare. Må bare kommentere at jeg synes hun har en ekstremt fin kropp, men at jeg er evig fornøyd med å "bare" være vanlig slank.

Samboeren min sine ord var: "For mager, men ikke stygg. Kunne med fordel droppa et par joggeturer."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Har kropp som en Holocaust-fange.

Jeg synes det er trist at jenter streber etter en slik kropp, fullstendig fristilt og frigjort hva det motsatte kjønn måtte mene...........

Jeg hadde definitivt takket nei!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig nødvendig å henge henne ut sånn? Man MÅÅ jo ikke bruke henne som eksempel.. Synes egentlig hun får altfor mye dritt iforhold til det hun fortjener. Ble kanskje litt negativt, men jeg synes det er litt ekkelt å bruke 'ekte norske mennesker' som eksempel. Det er lite hyggelig å finne en side på et forum der folk diskuterer kroppen din, JA hun har kanskje lagt opp til det ved å legge ut bilder av seg selv på nettet men alikevell...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer selvom jeg er jente jeg. Er der virkelig et spørsmål? Det der, er alt for tynt! Det der er da ikke kvinnelige ordentlige former?? Det er en skranglekasse, huff, hadde følt jeg hadde hatt sex med et sjelett.

Ikke meningen å være frekk her, men huffameg!! :nei:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo pen, men har dessverre blitt for preget av kroppshysteriet. Hun kunne med stor fordel ha lagt på seg, ja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå denne jenta være i fred..

Bloggen hennes er dirkete skadelig for unge jenter som dessverre ser opp til henne. Jeg synes dette temaet BØR taes opp.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue blir alltid trukket fram, bloggeren NetteNestea stilte også i bikini for ikke lenge siden. Ikke mye overflødig på henne heller: http://nettenestea.com/?p=24738

Enig. Men Annette blogger ikke om slanking og overdreven trening absolutt hele tiden.

Men det er mange bloggere som burde bruke hodet litt mere. Den svenske bloggeren "Kissie" er jo det verste eksempelet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icido

Jeg har lyst på en så tynn kropp (ikke så mye muskler da men), kjæresten min synes hun er for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig trist å se på. Og enda tristere at hun gjør dette for å tekkes mannen sin som gikk ut på VG og omtalte Beyonce som "feit".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hun legger jo ut disse bildene for å vise kroppen sin frem, så klart. Da må det være helt greit at folk kommenterer den. At folk synes hun er for tynn tar hun vel uansett for en kompliment. ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig trist å se på. Og enda tristere at hun gjør dette for å tekkes mannen sin som gikk ut på VG og omtalte Beyonce som "feit".

Uh? Hvem er... errr... mannen hennes?

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

samboeren min sa: æsj, det ser ut som en kreps eller hummer eller noe, som man bare kan knekke opp.

haha <3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de to som legges ut her syns jeg begge er for tynne. Fotballfruen har en flott kroppsform, men hun har for lite fett og for markerte sener og muskler til at det blir pent. Jeg tror hun hadde vært sexy om hun la på seg en 10kg gjevnt fordelt på hele kroppen sin. Den andre bloggeren er også svært tynn, men hun ser fortsatt mykere ut enn fotballfruen da hun ikke har sener og kanter som presser under huden hennes.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt forferdelig trist å se på. Og enda tristere at hun gjør dette for å tekkes mannen sin som gikk ut på VG og omtalte Beyonce som "feit".

Gjorde han virkelig det?

Hva heter han?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er et usunt forbilde? Nei, vet du hva! Fotballfrue blogger om sunn mat og trening, noe som er bra - de andre fjortisbloggerne mobber om fest og snusen sin. Hvem er best forbilde? Jo, Caroline... Er nok mange av dere som er sjalu på kroppen hennes, det er ihvertfall jeg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...