Gå til innhold

Menn! Hva synes dere om kroppen til Fotballfrue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt forferdelig trist å se på. Og enda tristere at hun gjør dette for å tekkes mannen sin som gikk ut på VG og omtalte Beyonce som "feit".

Er det seriøst bare derfor? Hadde min mann krevd at jeg så slik ut, og at jeg holdt meg såpass "vedlike" så hadde jeg knegga av latter og sparka meg selv ut av det huset........

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min sa: "I heeeelvete så tynn hun var da, det var litt ekkelt."

Viste han bildet av hun Nettenesta, og han syntes det var stor forskjell på de selv om de begge ser meget så slanke ut. Nettenestea såg ikke like avmagret ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fotballfrue blir alltid trukket fram, bloggeren NetteNestea stilte også i bikini for ikke lenge siden. Ikke mye overflødig på henne heller: http://nettenestea.com/?p=24738

Ikke mye overflødig nei, men hun så langt sunnere og bedre ut enn fotballfruen! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er et usunt forbilde? Nei, vet du hva! Fotballfrue blogger om sunn mat og trening, noe som er bra - de andre fjortisbloggerne mobber om fest og snusen sin. Hvem er best forbilde? Jo, Caroline... Er nok mange av dere som er sjalu på kroppen hennes, det er ihvertfall jeg!

Jamen hu ser jo ut som en gutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst bare derfor? Hadde min mann krevd at jeg så slik ut, og at jeg holdt meg såpass "vedlike" så hadde jeg knegga av latter og sparka meg selv ut av det huset........

Det er vel ikke bare derfor, men det klinger jo ikke bra å si slike ting når kona di er tynn som en strek.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye overflødig nei, men hun så langt sunnere og bedre ut enn fotballfruen! :)

Enig.

Har flere venninner som har sånne kropper uten å gjøre stort mer enn å trene moderat og være bevisst på kostholdet sitt. Selv måtte jeg gått gjennom et hardt regime for å se sånn ut, og det gidder jeg ikke :gjeiper:

Vil si det er mulig å ha en sånn kropp uten at det betyr at man er for hard mot seg selv med tanke på kosthold og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye overflødig nei, men hun så langt sunnere og bedre ut enn fotballfruen! :)

Helt enig. Synes ikke de kan sammenlignes for å få fram samme poeng. Hun virket mykere og rundere tross alt. Se på lårene. Selvom disse også er veldig slanke, er det merkbar forskjell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue blir alltid trukket fram, bloggeren NetteNestea stilte også i bikini for ikke lenge siden. Ikke mye overflødig på henne heller: http://nettenestea.com/?p=24738

Jeg synes hun der hadde en pen kropp, hun ser mye sunnere ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen hu ser jo ut som en gutt!

Hehe, syns hun ser ganske kvinnelig ut jeg! Tynn versjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest artikkelen, må jeg bare si: Så utrolig nydelig Beyonce er!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hun er for tynn!

Jeg skulle gjerne vært litt tynnere og mer atletisk, men hun er absolutt ikke forbildet mitt når det kommer til trening og kosthold. Det blir det samme som at jeg skulle hatt Poch Spice som forbilde.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Etter å ha lest artikkelen, må jeg bare si: Så utrolig nydelig Beyonce er!

Helt enig. Fantastisk nydelig dame. Jeg har fulgt med på American Idol, der hun var mentor i en episode og opptrådte på scenen i en annen. Hun finnes ikke overvektig. Hun har alt, kropp, ansikt og personlighet (som hun blir fremstilt ihvertfall. Ingen vet jo hvordan hun egentlig er).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig trist å se på. Og enda tristere at hun gjør dette for å tekkes mannen sin som gikk ut på VG og omtalte Beyonce som "feit".

Han uttalte vel det for å forsvare Caroline? Det ble selvsagt veldig klumsete i og med at media slo det så stort opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg synes at hu hadde fin kropp. er dame selv da. Men hallo.. de fleste overvektige KG medlemmene skal jo alltid bitche de "altfor tynne"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vel, min personlige mening er at jeg heller ville ha hatt kroppen til Beyonce eller Kim Kardashian. Uavhengig om diverse fotballspillere mener at disse kroppene har 15-20 kg for mye.. :popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes at hu hadde fin kropp. er dame selv da. Men hallo.. de fleste overvektige KG medlemmene skal jo alltid bitche de "altfor tynne"

Hadde ikke fått kuken opp i 12 graders vinkel en gang av den dama der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...