Gå til innhold

Menn! Hva synes dere om kroppen til Fotballfrue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det måtte komme...

Hvordan klarer du dra så mange diskusjoner inn på at du ikke liker mennesker med fett på kroppen? De diskuterer fotballfrue (som jeg forsåvidt er enig med deg er ufattelig uinteresant) ikke den gjengse KG-bruker.. Du har noen gode argumenter, men de drukner fullstendig i det du går til angrep på absolutt alle du diskuterer med.

Jeg får helt mark av alle innleggene om overvektige mennesker, når det ikke er det som diskuteres!

Og JA, jeg er feit... Du trenger ikke bruke det som noe skyts mot meg! Det har ikkenoe med meg som person og gjøre, meg som individ, medmenneske og min personlighet!

Hvorfor er du sånn i forsvarsposisjon? Jeg har da ikke kritisert deg på noen som helst måte?

Jeg har ingenting i mot mennesker med ekstra på kroppen, men det er alle disse negativt ladede diskusjonene mot "de tynne". Det er ingen her inne som snakker stygt om overvektige, og overvekt er faktisk et enormt verdensproblem.

Og du sier du får..eh, mark av alle innlegg om overvektige mennesker, men det er greit å diskutere undervektige i negativ retning, da? Herre min hatt.. Første innlegget mitt i denne tråden innholdt et spørsmål - om dere virkelig ikke har andre ting å diskutere enn "Fotballfrue"(i og med at dette er mobbing). Da fikk jeg til svar; "Nei, har du?", og da må jeg nesten få lov til å svare på det og ytre min frustrasjon over slike tråder som dette, uten å få kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med MilliVanilli. Dersom fotballfrue var feit, hadde antakeligvis ingen kritisert og mobbet henne. Som om feit er noe bedre, sunnere eller penere, liksom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du sånn i forsvarsposisjon? Jeg har da ikke kritisert deg på noen som helst måte?

Jeg har ingenting i mot mennesker med ekstra på kroppen, men det er alle disse negativt ladede diskusjonene mot "de tynne". Det er ingen her inne som snakker stygt om overvektige, og overvekt er faktisk et enormt verdensproblem.

Og du sier du får..eh, mark av alle innlegg om overvektige mennesker, men det er greit å diskutere undervektige i negativ retning, da? Herre min hatt.. Første innlegget mitt i denne tråden innholdt et spørsmål - om dere virkelig ikke har andre ting å diskutere enn "Fotballfrue"(i og med at dette er mobbing). Da fikk jeg til svar; "Nei, har du?", og da må jeg nesten få lov til å svare på det og ytre min frustrasjon over slike tråder som dette, uten å få kjeft.

Jeg er ikke i forsvarsposisjon, jeg diskuterer generell holdninger og drar meg selv inn som et eksempel.

Det er like mange, om ikke flere diskusjoner om "de feite".. Kvinner er sin egen værste fiende! Jeg ser bare ingen grunn til å dra diskusjoner inn på et "tynn vs feit" uansett hvem/hva/hvordan diskusjon man har.. Det er bare så utrolig ødeleggende for så utrolig mange..

Ingen som gikk til angrep på deg som tynn heller, det var FF det diskutertes, og du begynte på det men endte i en tirade om KG-kvinnen som overvektig! Og hvordan du uttaler deg virker veldig hatsk mot overvektige.. Det er slik det oppfattes av veldig mange når du skriver på den måten du gjør..

Kunnskap er makt her, og vi må alle dra vårt lass for at folk skal føle seg akseptert og elsket slik at de selv kan ta sunne grep og ha gode verdier i forhold til kropp og kosthold.. det gjelder ekstreme holdninger begge veier!

Jeg er enig med deg at noen av innleggene og det massive fokuset på FF er overdrevet, men som sagt så drukner argumentene dine i sleivspark til høyre og venstre..

Jeg kjefter ikke, jeg er bare litt frustrert og prøver komme med et råd til deg.. sorry hvis du tar det feil..

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hu hadde fin kropp jeg da. Likte definisjonen på magen hennes, også hadde hu bra midje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så fantastisk ubegripelig lavmål å sitte på et diskusjonsforum på internett å si så mye stygt om et menneske som ikke har gjort dere en flue fortred. Det er helt greit å ha personlige preferanser, men å legge ut om dette i det vide og det brede om et bestemt menneske, synes jeg er helt horibelt. Personlig er jeg ikke særlig begeistret over Caroline Berg, synes hun er totalt uinteressant, men likevel klarer jeg helt fint å holde meg for god for å holde på slik som dere. Dere skulle ha lagt ut nakenbilder av dere selv, så skulle jeg ha fått meg en real latter. KG's majoritet er overvektige med dårlig selvbilde, det er ikke noe nytt. Bedre å ha en litt for tynn, men faktisk trent kropp, enn en dvask og lubben kropp.

...eller vent. Fett er jo ensbetydet med former her inne, og har man ikke former(fett) er man anorektisk og syk.

Jeg er så til de grader enig med deg. Jeg har absolutt ingenting til felles med denna fotballfrua, og synes hun kjører seg selv litt i hardeste laget, men hva i all verden har hun gjort for å fortjene all dritten hun får?

Hadde Caroline vært overvektig, hadde alle disse trådene aldri eksistert, om noe, så hadde det sikkert vært en rose-tråd her for at hun ikke bryr seg om kroppspress osv. Dette synes jeg blir så feil!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det majoriteten her inne egentlig definerer som "fin kropp".

Endret av defaitist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk ubegripelig lavmål å sitte på et diskusjonsforum på internett å si så mye stygt om et menneske som ikke har gjort dere en flue fortred. Det er helt greit å ha personlige preferanser, men å legge ut om dette i det vide og det brede om et bestemt menneske, synes jeg er helt horibelt. Personlig er jeg ikke særlig begeistret over Caroline Berg, synes hun er totalt uinteressant, men likevel klarer jeg helt fint å holde meg for god for å holde på slik som dere. Dere skulle ha lagt ut nakenbilder av dere selv, så skulle jeg ha fått meg en real latter. KG's majoritet er overvektige med dårlig selvbilde, det er ikke noe nytt. Bedre å ha en litt for tynn, men faktisk trent kropp, enn en dvask og lubben kropp.

...eller vent. Fett er jo ensbetydet med former her inne, og har man ikke former(fett) er man anorektisk og syk.

Men det er greit for deg å kalle andre forumbrukere chubby? Slik du gjorde med meg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er greit for deg å kalle andre forumbrukere chubby? Slik du gjorde med meg?

Jeg har aldri kalt et spesifikt forummedlem her inne for chubby. Jeg bare sier at flertallet av brukerne her er overvektige! ;) Det bevises ganske greit via holdninger, utsagn og bilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å lete deg lengre bak i tråden "post et bilde av din kropp det, tror det var der du påsto jeg var chubby ja, du påsto det fordi jeg ikke likte utseendet på anorektiske jenter. Lurer på hvilken tråd du har vært i fordi flesteparten av bildene jeg har sett her er av helt normale kvinner.

Endret av Liquorice
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnatt

Hva faen trakter dere etter dette for??

Dere VET at menn generelt foretrekker KVINNER, ikke skranglekasser og beinrangler.

Seriøst, noen ganger får jeg lyst til å starte en konsentrasjonsleir der kvinner med sykelig kroppsideal TVANGSFORES!

Og til dere som trakter etter dette, er det fordi det er uoppnåelig for de fleste uten å sulte seg fordervet? Er det for å få ENDA MER sympati?

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjelden jeg er enig med MilliVanilli, og jeg synes ikke noe om å kalle folk for verken chubby, for tjukk eller for tynn. Men her mener jeg hun har helt rett:

Det er så fantastisk ubegripelig lavmål å sitte på et diskusjonsforum på internett å si så mye stygt om et menneske som ikke har gjort dere en flue fortred. Det er helt greit å ha personlige preferanser, men å legge ut om dette i det vide og det brede om et bestemt menneske, synes jeg er helt horibelt

Fotballfrue er tynn. Ikke bare slank, men tynn. HELT GREIT!

Noen er slanke. Veltrente og med godt kosthold. HELT GREIT!

Mange av oss er lubne. Det henger litt utenfor buksa og vi passer ikke alt av klær i størrelse S. HELT GREIT!

Noen er tjukke. Noen er overvektige. HELT GREIT!

At jeg er lubben, Fotballfrue er tynn og folk der ute er tjukke, er helt greit og ikke noe som er verdt å diskutere på den måten det blir gjort i denne tråden om en enkeltperson. Jeg er lubben den dag i dag, men i tenårene var jeg tynn. Ikke like veltrent som Fotballfrue, og definitivt ikke like sunn. Men naturlig tynn, og klarte ikke å legge på meg (tro meg, jeg spiste masse kun drittmat). Folk kommenterte det HELE TIDEN. Det var så sinnssykt slitsomt å måtte forklare meg til folk som jeg følte ikke hadde noe som helst med vekta mi å gjøre. Nå som jeg er lubben, er det INGEN som sier noe. Rart det der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er tynn med meget definerte muskler (jeg skulle selv hatt bittelitt av de definerte musklene...). så lenge hun (og mannen hennes) er fornøyd med hvordan hun ser ut, hvorfor skal vi alle sammen legge oss opp i det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å kalle henne syk blir ihvertfall for drøyt. Det at hun trener regelmessig kan like godt være et tegn på sunnhet. Jeg er 173, veier 49 kg, trener aldri og spiser som en gris (MYE). Jeg er nok mer syk og usunn enn henne.

Endret av defaitist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kjendisblogger som legger ut slike bilder offentlig, må hun også regne med at det offentlige kommenterer. Det er jo også mange som kommenterer at mannen hennes ikke kan spille fotball på diverse fotballforum. Det er en del av greia med kjendisfaktoren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scroll ned på denne siden: http://fotballfrue.no/?p=6674

Hva synes dere, er dette hot eller hadde dere takket nei?

Lurer ofte på om det kun er jenter som synes hun er flott, eller om gutta også synes det :)

Hun er for tynn og hun mangler underhudsfett. For meg er det egentlig det siste som drar mest ned. Det er bra hun trener, men hun kunne kost seg i sofan med sjoklolade og potetgull litt oftere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lubben den dag i dag, men i tenårene var jeg tynn. Ikke like veltrent som Fotballfrue, og definitivt ikke like sunn. Men naturlig tynn, og klarte ikke å legge på meg (tro meg, jeg spiste masse kun drittmat). Folk kommenterte det HELE TIDEN. Det var så sinnssykt slitsomt å måtte forklare meg til folk som jeg følte ikke hadde noe som helst med vekta mi å gjøre. Nå som jeg er lubben, er det INGEN som sier noe. Rart det der...

Mhm. Fra jeg var rundt 13 til jeg var 17, var jeg tynn. Folk elsket å kommentere kroppen min. Jeg måtte spise mer, ta meg en burger og kvitte meg med spiseforstyrrelsene mine (hadde ingen, var helt frisk). Min venninne derimot, som var farlig overvektig, fikk aldri høre at hun måtte spise mindre, slutte å ta seg en burger hver dag eller prøve å mosjonere litt. Neida. Dritten var det jeg som fikk.

Selvbildet mitt lider fortsatt etter den perioden. Å få høre at kroppen din er stygg omtrent hver dag, ødelegger en litt som person. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg er helt normalt slank den dag i dag, så jeg slipper å få selvbildet mitt herpa bare jeg går ut døra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...