Gå til innhold

Menn! Hva synes dere om kroppen til Fotballfrue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kim Kardashian har uttalt at hun bruker en str 27" i jeans, og sier at mange ikke tror henne pga formene hennes. Jeg bruker også 27, uten å ha hennes former, men om JEG skulle mistet 15-20 kg så hadde jeg jo sultet ihel i sykehussengen, og jeg vil tro det samme går for kim kardashina også, tror ikke han er klar over hvor mye 20 kg er. For meg i min str 27" betyr det at jeg hadde endt opp med å veie rundt 30-35 kg. Usikker på hva beyonce veier, men hun skal heller IKKE ned 15-20 kg, fyren er jo helt tallblind når det kommer til kropp og vekt. Han kan leke med barbien sin i fred, men holde kjeft om ting han ikke har peiling på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, får helt vondt inni meg av å se på bildene. Det ser ikke sunt ut... greit nok at hun blogger om sunn mat og trening og folk mener hun er et godt forbilde... men å kunne spille i en film fra andre verdenskrig er vel ikke noe positivt.

Og å anklage oss som syntes hun er for tynn for å være sjalu, er lavmål. Jeg er en tynn og sunn jente som får ofte kommentarer om at jeg har fin og slank kropp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chevy

man må undre, når man i dagens samfunn får kjeft for og være for tynn, for tykk - altså, hva er egentlig normalt? normalen er det man føler passer en selv, og hvis caroline liker seg selv sånn, så må hun jo bare få holde på da! det er jo hun som må jobbe for og opprettholde disse formene, ikke vi!

jeg er selv overvektig så det holder, og hadde gitt mye for og se slik ut kontra slik jeg er idag.

dessuten tror jeg folk på kg elsker og ''mobbe'' henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette (nettenestea.com) er så nydelig :) Perfekt tynn og trent. Fotballfrue ser bare ekkel tynn ut, veldig usunt..

Anette virker også ti ganger hyggeligere og mer intelligent enn fotballfrue. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen andre som meg som synes hun har en tynn guttekropp? Bortsett fra brystene da? Er ikke så rart at det ser sånn ut kanskje når det ikke finnes underhudsfett, det er jo i stor grad med på å gjøre oss feminine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at bikiniene er str XS. Så de brystene er jo knøttsmå..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?? ENDA en forbanna tråd om denne dama? Har folk fritidsproblemer eller store behov for å rakke ned på andre over nettet her eller? Det er jo nesten de samme brukerene som svarer i disse trådene om henne også.

FFS.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen andre som meg som synes hun har en tynn guttekropp? Bortsett fra brystene da? Er ikke så rart at det ser sånn ut kanskje når det ikke finnes underhudsfett, det er jo i stor grad med på å gjøre oss feminine.

På bilder av henne ser jeg både hofter, en stor rumpe i forhold til at hun er slank og hvit og større pupper enn meg som er 60kg. Hvis hun har guttekropp, hva faen har jeg da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om jeg også er en jente så svarer jeg:)

hun har jo dødsfin kropp, men hun er jo alt for tynn.. sånn at det ikke er fint lenger

jeg er en jente på 16 år, og jeg syntes at mange jenter som brukes i blader og rekamer nå til dags er er tynne, har store pupper og samtidig fin rompe. Mange gutter syntes disse jentene er kjempe fine og forventer at andre jenter også skal se slik ut. Det blir et press på jenter og damer å ha en sånn kropp, som nesten er umlig. Jeg syntes det er kjempe dumt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har insekter pupper?

Vet ikke, aldri tafset på et..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inni hælvette for noen abs på den dama!

Hun holder seg i form, det er helt klart.

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scroll ned på denne siden: http://fotballfrue.no/?p=6674

Hva synes dere, er dette hot eller hadde dere takket nei?

Lurer ofte på om det kun er jenter som synes hun er flott, eller om gutta også synes det :)

Hun er dritfin! Skulle ønske jeg hadde en dame som så slik ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk ubegripelig lavmål å sitte på et diskusjonsforum på internett å si så mye stygt om et menneske som ikke har gjort dere en flue fortred. Det er helt greit å ha personlige preferanser, men å legge ut om dette i det vide og det brede om et bestemt menneske, synes jeg er helt horibelt. Personlig er jeg ikke særlig begeistret over Caroline Berg, synes hun er totalt uinteressant, men likevel klarer jeg helt fint å holde meg for god for å holde på slik som dere. Dere skulle ha lagt ut nakenbilder av dere selv, så skulle jeg ha fått meg en real latter. KG's majoritet er overvektige med dårlig selvbilde, det er ikke noe nytt. Bedre å ha en litt for tynn, men faktisk trent kropp, enn en dvask og lubben kropp.

...eller vent. Fett er jo ensbetydet med former her inne, og har man ikke former(fett) er man anorektisk og syk.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det har jeg faktisk. Det er så fantastisk ubegripelig lavmål å sitte på et diskusjonsforum på internett å si så mye stygt om et menneske som ikke har gjort dere en flue fortred. Det er helt greit å ha personlige preferanser, men å legge ut om dette i det vide og det brede om et bestemt menneske, synes jeg er helt horibelt. Personlig er jeg ikke særlig begeistret over Caroline Berg, synes hun er totalt uinteressant, men likevel klarer jeg helt fint å holde meg for god for å holde på slik som dere. Dere skulle ha lagt ut nakenbilder av dere selv, så skulle jeg ha fått meg en real latter. KG's majoritet er overvektige med dårlig selvbilde, det er ikke noe nytt. Bedre å ha en litt for tynn, men faktisk trent kropp, enn en dvask og lubben kropp.

...eller vent. Fett er jo ensbetydet med former her inne, og har man ikke former(fett) er man anorektisk og syk.

Det måtte komme...

Hvordan klarer du dra så mange diskusjoner inn på at du ikke liker mennesker med fett på kroppen? De diskuterer fotballfrue (som jeg forsåvidt er enig med deg er ufattelig uinteresant) ikke den gjengse KG-bruker.. Du har noen gode argumenter, men de drukner fullstendig i det du går til angrep på absolutt alle du diskuterer med.

Jeg får helt mark av alle innleggene om overvektige mennesker, når det ikke er det som diskuteres!

Og JA, jeg er feit... Du trenger ikke bruke det som noe skyts mot meg! Det har ikkenoe med meg som person og gjøre, meg som individ, medmenneske og min personlighet!

Jeg synes også at fotballfrue er tynn, men føler meg for god til å høvle henne ned pga det.. Hun har et visst samfunnsansvar, men det har vi også i forhold til å ha et nyansert bilde av hele situasjonen! Det er ikke FF som styrer hodet til en fjortenåring, det er det veldig mange faktorer som gjør..

Kropp er en kropp, hjerne er hjerne, vi burde definitivt bruke mere av den, enn evnen til å dømme alle nord og ned fordi de ser tynne eller feite ut i en bikini!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvem bryr seg om kropp, ræv, pupper, fett og drit. Når vi alle har bikka 30-40 og ikke sitter der med imponerende struttepupper og ræv til å knekke en nøtt, men med mann og barn, så er det vel viktigst at vi kan sette oss ned som mennesker og elsker hverandre for måten vi kan le sammen på, gråte og leve!

Kropp er bare kult til en viss alder, så er den et verktøy til å overleve, og da hjelper det ikke å være for feit eller for tynn, det gjelder å være SUNN!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...