Gå til innhold

Menn! Hva synes dere om kroppen til Fotballfrue?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La jenta være.

Hun velger jo selv hvordan hun vil se ut. Om folk ikke liker det så la vær å se på da.

Folk må bli flinkere til å bry seg litt mer om seg selv heller..ikke rakke ned på alle andre hele tiden.

Hun ville jo bare vise en bikini. Hun viser jo ofte bilder av seg selv for å få frem hvordan klærne er på. Dette blir samme sak (bare med litt mindre tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun er nett og yndig, og virker søt og snill. Når det er sagt kunne hun med fordel lagt på seg 10 kg, da hadde hun blitt enda penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har som vanlig snurpet inn midjen for å vise at den er som en toårings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg vil bare understreke at jeg ikke synes fortballfrue er stygg eller ufeminin, men at hun er et dårlig forbilde for unge jenter.

Hun maner i vei om trening og kosthold og da en av leserne hennes stolt kommentere at hun hadde jogga 6 km og hadde henne som inspirasjon pga det, så presterer fruen å kommentere tilbake noe i denne duren: "Bare 6 km? Det var jo ikke mye!"

Hva er det for en ting å si?

Flott for henne at hun er sunn og slank, men hun trenger ikke å være nedlatende mot de unge leserne sine som hun egentlig bør takke og være ydmyk ovenfor. Uten de så hadde hun ikke vært noenting.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, ser ut som hun har lagt på seg flere kg over natta på det siste bildet. Må være et av bildene som lyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet gjentatte ganger for innlegg av utestengt bruker, spekulasjoner, krenkelser og avsporinger.

Tråden stenges.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...