Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2004 #61 Del Skrevet 21. mars 2004 MARIGULL: Pizza er en god oppfinnelse ja :-) Men jeg skal liksom ikke spise så mye usunn mat da... sliter fortsatt litt med bilringen rundt magen etter fødselen :oops: (pluss alle andre steder jeg ikke kan skylde fødselen for - så de nevner jeg ikke) Røykeslutte dato har jeg satt til når jeg leser ut boka, er bare det at det går veldig tregt for tiden - sånn ca 1 side pr dag... Er kanskje ikke mest motivert akkurat nå. Men jeg SKAL slutte før vi reiser til Spania i mai... håper jeg.... TUJI: Å flytte er jo ganske kjedelig spør du meg, gøy å få ny bolig altså men, all ned pakkingen og opp pakkingen er kjempe kjedelig! Et godt tips er å spørre folk om hjelp til et spesielt tidspunkt for da bare må du gjøre noe. Slikt fungerer for meg i alle fall! Vel, vel nå skal vi ut å spise med mine foreldre(sa jeg noe om usunn mat?)så da må jeg avslutte for nå. Fortsatt god søndag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 21. mars 2004 #62 Del Skrevet 21. mars 2004 Pizza er kanskje ikke det beste for bilringene nei Men, men noen dager er det lurt å skyve samvittigheten litt bort også :-D Kos deg på middag med dine foreldre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2004 #63 Del Skrevet 23. mars 2004 I dag er jeg i merkelig humør... Litt stakkar meg(uten grunn seff) og litt slik kjempe forelsket i mannen min - kan han ikke komme hjem snart da? He, he... noen kaller det kvinnlige hormoner jeg kaller det merkelig humør Ja, ja jeg får vel ta og mate min lille skatt og begynne på husarbeidet. Får besøk av min manns tante i morgen og her ser ut som en byggeplass siden vi akkurat har fått laget et barnerom til datteren vår.... Vil jo liksom vise at han har giftet seg med et "grepa kvinnfolk" som ikke lar alt flyte... (men han har jo ikke det - jeg HATER husarbeid!) Men vi kan jo late som når hun kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 27. mars 2004 #64 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei :-) Hvordan gikk besøket? Bare innom for å ønske deg en god helg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2004 #65 Del Skrevet 29. mars 2004 Jo da besøket forrige uke gikk bra det. Det er alltid koselig med besøk fra denne tanten til min mann - men jeg har likevel problemer med å forholde meg til henne.... enten er hun litt vanskelig eller så er jeg det.... (:oops: sikkert jeg) Hun hadde stikket ei jakke og lue til datteren vår også og jeg må med hånden på hjertet si at den var noe av det stygggeste jeg har sett Men forhåpentligvis avslørte jeg meg ikke og sa masse positivt om den uten å lyge. (Å så fine farger til henne.... Helt utrolig at du vil legge så mye arbeid i en gave til datteren vår... hun trenger flere jakker osv) Huff nå fikk jeg dårlig samvittighet.... Men det er helt sant, den er ganske stygg. Dessuten er det ikke rart at jeg som 27 åring har annen smak en ei på 60, er det det da? Ellers så ble jeg syk i helgen og har nå tilbringt 2 dager på sofaen med feber og nysing. Det er drit kjedelig!!!!!! I dag måtte mannen min komme hjem å hente datteren vår for jeg klarte ikke å ta meg av henne. Så nå tror jeg at jeg avslutter å tar meg en lang dusj! Ha det fint så lenge og hei til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. mars 2004 #66 Del Skrevet 29. mars 2004 Hun hadde stikket ei jakke og lue til datteren vår også og jeg må med hånden på hjertet si at den var noe av det stygggeste jeg har sett huff ja.. det er en litt lei situasjon det der Du får ha god bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 4. april 2004 #67 Del Skrevet 4. april 2004 Hei Ine2 Ønsker deg en god påske!! Hva skal du i påsken da? Håper du får en fin tid i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2004 #68 Del Skrevet 14. april 2004 Huff og huff nå har jeg ikke vært flink å skrive.... Ja, ja har ikke tid nå heller har ei trøtt snuppe som syter... får gå å finne på noe gøy med henne slik at faren får litt fri :-) MARIGULL: Takk for hilsen! Hadde typisk hjemme-påske i år, men det gjør ikke noe for om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 14. april 2004 #69 Del Skrevet 14. april 2004 Åh...Spania... så deilig da! Kos dere masse da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #70 Del Skrevet 15. april 2004 Jepp Spania HERE WE COME! 27 dager igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. april 2004 #71 Del Skrevet 15. april 2004 Å din heldiggris! Jeg har akkurat avbestilt tur til Hellas rundt de tider. :veldigsur: Dere får nyte ferien, mens jeg går her hjemme og vagger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2004 #72 Del Skrevet 17. april 2004 Huff da Tuji! Ja, ja du får ta det igjen når makaronien er ute :-) 25 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #73 Del Skrevet 21. april 2004 I dag er det 21. april og 21 dager igjen til vi setter snuten mot Spania. Jippi!!! Jeg har blitt syk igjen og har nå feber på 6. dagen. Det er så utrolig kiipt! For som sist jeg var syk(la meg se... for ca 3 uker siden?) så var været her på Sunnmøre nydelig - det er det nå også med bare grumse vær i midten! Åhhhh jeg hater å være syk! Ja, ja nok syt! Tar heller å tenker på at det kun er 3 uker til vi skal på ferie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 21. april 2004 #74 Del Skrevet 21. april 2004 Det er jo deilig for deg!!! Skjønner godt at du gleder deg!! Det må jo være utrolig fint i Spania i Mai..sikkert frodig å fint Jeg vil også!!! Du får ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #75 Del Skrevet 23. april 2004 Hmmm har jeg noe å skrive da?? Nei i grunn ikke.... bare: 19 dager igjen He, he har ikke noe liv i grunn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 23. april 2004 #76 Del Skrevet 23. april 2004 Hei Ine2 Bare innom en snarvissit for å ønske deg god helg :-) Hva skal du gjøre i helgen da? Jeg har bestemt meg for å bare slappe av i kveld.. det skal bli deilig. Resten av helgen skal jeg forberede meg til Eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2004 #77 Del Skrevet 24. april 2004 Så koselig med hilsen i dagboken min..... Tusen takk! Denne helgen skal vi på besøk til noen venner, så får vi se om det går med snuppa vår(Ja at hun vil slå seg til ro og sove litt altså.... Hun er blitt litt kranglete på det der - å sove andre plasser enn hjemme altså :-)) Tam, ta, tam... Nå hopper jeg i dusjen :-) 18 dager igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 26. april 2004 #78 Del Skrevet 26. april 2004 Hei Ine2. Hatt en fin helg? Gikk det bra med overnattingen og snuppa de eller? Jeg har hatt en deilig helg.. slappet av og kost meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2004 #79 Del Skrevet 26. april 2004 Det gikk utmerket det Marigull :-) Hun sovner til vanelig i 19 tiden på kvelden(og som oftest velger hun å sove til kl 0900 uten et knyst), men valgte å holde det gående til kl 21... Men kun med pludring og sjarm (Er man rett og slett forelsket i sitt eget barn?) Når klokken var ca 2105 la jeg henne i reisesengen - så hørte vi "Da, da da" noen ganger og når jeg sjekket etter litt stillhet inne hos henne sov hun godt kl 2115. Så hva kan jeg si..... Hun er en DRØMMEUNGE! Så etter det kunne vi voksne bare kose oss Har jeg forresten nevn at det er: 15 dager igjen til jeg setter snuten mot Spania? Tralala..... burde fruen kanskje ha sovet nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #80 Del Skrevet 30. april 2004 Tam, ta, ta... Er i kjempe godt humør i dag :-) I går hadde jeg og min kjære vært sammen i 4 år, så i dag skal lillegull sove hos farmor og vi skal være romlemantiske Skal bli deilig etter mange slitsomme uker! Gleder meg!!! 11 dager igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå