Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Og hva har puppene mine med saken å gjøre? Jeg veier 64 kg og er 1,76 cm høy, i deres verden er jeg vel feit? :fnise:

Puppene dine har vel en del med saken å gjøre. Siden du rakker ned på jenter uten pupper, og selv har lagt inn silikon.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva har puppene mine med saken å gjøre? Jeg veier 64 kg og er 1,76 cm høy, i deres verden er jeg vel feit? :fnise:

Med tanke på alt du skriver her, bør vel egentlig puppene dine ha en ganske sentral rolle i diskusjonen? Jeg antar at du ikke hadde særlig til BH-størrelse innen operasjonen, likevel snakker du stygt om de som ikke har pupper? Mener du kanskje at alle kvinner med små pupper skal operere seg?

Hvor vidt du er slank eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, da jeg har sett store forskjeller på kropper som både har lik vekt OG høyde. Sett med logiske øyne er du mest sannsynlig chubby, i og med at du er blant de som spyr ut stygge ting om de som faktisk har en sunn ideal-kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene dine har vel en del med saken å gjøre. Siden du rakker ned på jenter uten pupper, og selv har lagt inn silikon.

:popcorn: Ho ho ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg er 173 cm og veier 54 kg. Så jeg er i følge BMI undervektig men gud hvor mange komplimenter jeg fikk på byen igår ang kroppen! :takke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho? Kan du ikke svare for deg selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho? Kan du ikke svare for deg selv?

Nei, hun ble nok svar skyldig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på alt du skriver her, bør vel egentlig puppene dine ha en ganske sentral rolle i diskusjonen? Jeg antar at du ikke hadde særlig til BH-størrelse innen operasjonen, likevel snakker du stygt om de som ikke har pupper? Mener du kanskje at alle kvinner med små pupper skal operere seg?

Hvor vidt du er slank eller ikke kan jeg ikke uttale meg om, da jeg har sett store forskjeller på kropper som både har lik vekt OG høyde. Sett med logiske øyne er du mest sannsynlig chubby, i og med at du er blant de som spyr ut stygge ting om de som faktisk har en sunn ideal-kropp.

http://www.google.no...iw=1224&bih=608

Så dette er en en sunn ideal-kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ho ho ho? klarer du ikke snakke for deg? du er kanskje ikke vandt til at folk stiller spm ved all dritten du spyr ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.google.no...iw=1224&bih=608

Så dette er en en sunn ideal-kropp?

Tror du at du kan svare på et enkelt spørsmål? Hvorfor rakker du ned på jenter uten pupper, når du selv er silikonoperert? Det tror jeg mange vil ha et svar på her?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke hun rakker ned på jenter uten pupper, har ikke jeg fått med meg ihvertfall

Å joda, sitat Vinnie: Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å joda, sitat Vinnie: Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper)

tipper usikkerheten hennes ikke ble kurert da, etter operasjonen. nei nå var jeg slem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke rakket ned på kropper uten pupper, pupper er det dere som har hengt dere opp i, spesielt mine. Jeg har kommentert dette bildet fordi jeg mener hun er et sykt og unormalt ideal. Det er stygt å være så tynn. når man er så tynn mister man de kvinnelige formene sine fordi alt underhudsfettet forsvinner og man blir seende mer mandig ut. Man mister lår, hofter, rumpe og bryst. Jeg opererte meg fordi jeg mistet puppene mine etter lang tids amming, ikke fordi jeg hadde slanket dem bort!

Nå kan jo en av dere svare på hva det er som gjør denne modellen til en sunn ideal-kropp?

Så kan dere heller klikke dere inn i et pro-ana forum i stedet og prate tøv der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de ser ut som menn, fordi de har slanket det bort. Ikke fordi de har mistet pupper etter amming..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke hun rakker ned på jenter uten pupper, har ikke jeg fått med meg ihvertfall

Nei fantasien florerer her...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de ser ut som menn, fordi de har slanket det bort. Ikke fordi de har mistet pupper etter amming..

Herres, finnes da overvektige kvinner som har mindre pupper enn menn. Noen får det bare ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Nå kan jo en av dere svare på hva det er som gjør denne modellen til en sunn ideal-kropp?

Linken funker ikke for meg ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herres, finnes da overvektige kvinner som har mindre pupper enn menn. Noen får det bare ikke.

Noen får bare ikke pupper, nettopp. Vet om mange jenter som defintivt ikke er på slankern, og de har ikke pupper, og de har aldri hatt det! Herregud, Vinnie, er du virkelig så dum?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...