Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Klikket meg inn der nå. Syns faktisk hun var finere på de bildene før hun gikk ned i vekt:)

Jeg er faktisk helt enig. Skjønner at det sikkert er digg å klare å gå ned maks, når det er det man ønsker selv, men jeg synes faktisk hun så mye flottere ut før.

Nå-bildene viser en kropp jeg synes er FOR tynn.

(og nei, jeg er ikke sjalu, jeg er ikke feit, og jeg skulle ikke ønske jeg så annerledes ut en hva jeg gjør...)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spurte kjæresten og kompisene hans nå om hvilken kroppsform som var mest sexy, og hvilken som var minst sexy.

Fikk til svar at slanke og nette jenter som ikke var så veldig høye var mest sexy, og at korte og feite/lubne jenter var minst sexy. Slanke jenter så de på som mer feminint enn store.

So there you go!

Hehe Det var det jeg trodde. ;) Lave og litt lubnere jenter er styggest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var kjempefin både før og etter. Hun hadde nok vært fin med en slags mellomting, men jeg synes ikke hun er for tynn nå. Jeg synes det ser ut som om kroppen hennes er ment å være smal og slank, og jeg synes hun ser sunn ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Det virker som om gutter har ganske lik smak når det gjelder jentekropper. Slik tror jeg menn ville rangert dem:

1. plass: Høy og slank/tynn

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og former

4. plass: Liten og rund/formfull

Det virker som om litt lavere jenter med runde former (hofter og lår) og store pupper blir sett på som minst attraktive. Har jeg rett? :)

Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg er 183 selv og liker små jenter best.

For meg er jenter som er små og litt rund definitvt mest sexy, puppene kan gjerne være små, lårene må være litt runde, det er megasexy!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, whaat? Hun har jo omtrent samme kropp som deg Envy (så bilde i kroppstråden), og de armene ser ikke akkurat radmagre ut :P

jeg er slank, men ikke gjennomsiktig :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer liker alt han, så lenge det ikke er ekstremt noen veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke for tynn. Hun ser sunn og frisk ut og veier 62 kg! Hun har smalt liv og pupper og rompe. Veide 75 kg på førbildene etter hva jeg har forstått fra videobloggen hennes - og det ser ut som det er litt for mye for hennes kropp. Hun var flott før - men er flottere nå fordi hun ser mye sunnere ut.

Man kan selvfølgelig mene hva man vil, men det er ikke unaturlig å være slank bare fordi gjennomsnittsvekten har økt.

(hva er dette med å "slanke seg maks"? Hva betyr det? At hun har slanket seg så mye som er overhodet mulig?)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om gutter og jenter nå, eller menn og kvinner?

Og er du liten og tjukk selv, siden du spør?

Eh, jeg snakker om jenterkropper, men jeg spør både gutter og jenter. Du er visst ikke den skarpeste kniven i skuffen. Og hvorfor vil du vite hvordan jeg ser ut? Jeg snakker om generelle observasjoner her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte kjæresten og kompisene hans nå om hvilken kroppsform som var mest sexy, og hvilken som var minst sexy.

Fikk til svar at slanke og nette jenter som ikke var så veldig høye var mest sexy, og at korte og feite/lubne jenter var minst sexy. Slanke jenter så de på som mer feminint enn store.

So there you go!

Vel, samboern og bestekompissen min liker jenter med former, heller for mye en for lite.

høy og tynn, (og tynn som linken "etter") synes de blir for lite feminint.

So there you go!

tåpelig å bare beslutte, men KateW er vel kanskje inne på noe, du snakker da om jenter og gutter, ikke kvinner og menn (les: barn/ungdom eller voksne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg spør fordi slike tråder som regel blir startet av jenter som er usikre på seg selv, og da vil de ha bekreftelse for at slik de ser ut ikke er så ille.

Og jeg spør om du snakker om jenterkropper eller kvinnekropper, for dette er to forskjellige ting og menn og gutter har ofte forsjellig smak.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør både jenter, gutter, kvinner og menn. Tro meg, jeg er ikke usikker på meg selv. Jeg synes alle skal være glad i kroppen sin, uansett hvordan de ser ut. Men de fleste mennesker, spesielt menn, har nok et ganske likt syn på hva de synes er sexy eller vakkert. I alle fall offentlig. Kanskje de har litt andre preferanser innerst inne?

Jeg vet også om eldre menn som liker meget slanke og formløse kvinner, og unge menn (tenåringsgutter) som liker runde former, så alderen har nok ikke mye å si for mennenes smak. Men det er nok langt vanskeligere for en ung mann å innrømme at han for eksempel liker lubne jenter enn det er for en moden menn å innrømme at han liker frodige kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er slank, men ikke gjennomsiktig :nei:

Gjennomsiktig? Really? Hun ser da veldig sunn og frisk ut.

All respekt til henne som har greid å skaffe seg en så flott kropp, før var hun jo bare dvask og lubben.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Disse er definitivt de deiligste. Lubne jenter oser sex. Det jeg synes er minst tiltrekkende er høye og tynne jenter. De kan være pene å se på, spesielt om de har lange bein. Modellkropper. Men det er bare for øyet og ikke noe for kuken. Lave og slanke er gjerne søte, såfremt de har litt former. Mange latinas og jenter fra Middelhavsområdet er slik, og der vrimler det av delikatesser på to bein. Høye og formfulle kan være deilige, bare de ikke blir FOR høye, dvs. over en åtti eller noe. Da blir det litt vel mye liksom.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andreas

Jeg er en mann på 30, og jeg foretrekker helt klart definerte og slanke jenter, som er lavere enn meg.

Det som er minst sexy er lubne og feite kropper, uansett om de er lave eller høye. Men det er selvsagt enda verre når de er lave.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de fleste mennesker, spesielt menn, har nok et ganske likt syn på hva de synes er sexy eller vakkert.

Hvorfor spør du da, dersom du allerede har bestemt deg for svaret?

Jeg kjenner ikke igjen den greia med at mennesker flest har ett likt syn på hva de synes er sexy eller vakkert. Dersom det faktisk var en realitet, skulle det jo også vært slik at de fleste single var i den kategorien som ble sett på som minst attraktiv.

Det vil igjen si, i følge deg her, at single kvinner er lave og lubne...

lave lubne kvinner bør da sjeldere være i forhold en høye slanke kvinner..

hvilken verden lever du i, dersom dette faktisk er det du opplever? Ikke samme verden som meg ihvertfall, så mye er klart, så bli litt nysgjerrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg spør både jenter, gutter, kvinner og menn. Tro meg, jeg er ikke usikker på meg selv. Jeg synes alle skal være glad i kroppen sin, uansett hvordan de ser ut. Men de fleste mennesker, spesielt menn, har nok et ganske likt syn på hva de synes er sexy eller vakkert. I alle fall offentlig. Kanskje de har litt andre preferanser innerst inne?

Jeg vet også om eldre menn som liker meget slanke og formløse kvinner, og unge menn (tenåringsgutter) som liker runde former, så alderen har nok ikke mye å si for mennenes smak. Men det er nok langt vanskeligere for en ung mann å innrømme at han for eksempel liker lubne jenter enn det er for en moden menn å innrømme at han liker frodige kvinner.

Hm, men her gir du vel egentlig svaret selv? Smaken er som baken, det er helt individuelt hva vi syns er fint...

Jeg hører ofte menn si at de liker kvinner som ikke er radmagre, for å pule dem er som å ha seg med en sekk verktøy. Samtidig ser man ofte radmagre kvinner som har kjærester. Damer som er riktig fete er også i forhold, og høye og slanke er ikke.

Dette kan jo også tyde på at det ikke KUN er kroppsfasongen som gjør en kvinne deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

RADMAGER? Hennes nye kropp ser helt normal ut, og er overhodet ikke for tynn. Hun er fin, og akkurat slik hun bør være! Jeg bare kan ikke fordra dere som alltid skal rakke ned på de som faktisk ser sunne ut! Normalen i dag er dvaske og lubne kropper, og det er ingenting å trakte etter. Det er verken sunt eller "formfullt". Blir så kvalm!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

RADMAGER? Hennes nye kropp ser helt normal ut, og er overhodet ikke for tynn. Hun er fin, og akkurat slik hun bør være! Jeg bare kan ikke fordra dere som alltid skal rakke ned på de som faktisk ser sunne ut! Normalen i dag er dvaske og lubne kropper, og det er ingenting å trakte etter. Det er verken sunt eller "formfullt". Blir så kvalm!

Er helt enig i den. Begynte nesten å le når jeg så at (kvinn)folk her presterte å kalle henne radmager!

Dette er radmager, mens jenta det er linket til har en normalt slank kropp.

Spurte forresten også mannfolka i rommet (2 brødre, pappa, sambo) siden vi jenter ofte blir beskyldt for å ha et forvridd kroppsbilde and all. Og de synes hun hadde en pen og slank kropp, og syntes det var direkte latterlig at hun ble kalt radmager.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvilken verden er du lever i?! Det er vel heller slik at med en gang en kvinne ikke er syltynn, blir hun kalt feit, lubben eller dvask. Skjerp dere!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i den. Begynte nesten å le når jeg så at (kvinn)folk her presterte å kalle henne radmager!

Dette er radmager, mens jenta det er linket til har en normalt slank kropp.

Spurte forresten også mannfolka i rommet (2 brødre, pappa, sambo) siden vi jenter ofte blir beskyldt for å ha et forvridd kroppsbilde and all. Og de synes hun hadde en pen og slank kropp, og syntes det var direkte latterlig at hun ble kalt radmager.

Så det er ingen av dere som har en jobb? Alle mannfolka i familien er samla og greier. Så beleilig... :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...