Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...


Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Gratulerer med overstått ;)

Håper dagen ble fin :klemmer:

Hvor store er guttene dine blitt nå? Tenkte på vekt og lengde, artig å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått ;)

Håper dagen ble fin :klemmer:

Hvor store er guttene dine blitt nå? Tenkte på vekt og lengde, artig å høre :)

Takk for det. :klemmer:

Fin bursdag med familie og mange venner. Veldig koselig!

Siste kontroll var 3mnd, og det var i mai. Da veide de 5700 og 5450. 57cm begge to.

Ny kontroll i juli. Fikk tilbud om kontroll i juni og, men så ikke poenget med det. Jeg tar kontakt hvis det er noe. Neste gang blir det nye vaksiner.

Har begynt med grøt til de nå.

Når skal dere på kontroll igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er forresten en utspekulert liten fyr. Han holder hånden til broren, og med den andre hånden snapper han smokken hans. :fnise: M blir rasende, vi gir han smokken tilbake, og H gjør det samme på nytt. Liten rakker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

H er forresten en utspekulert liten fyr. Han holder hånden til broren, og med den andre hånden snapper han smokken hans. :fnise: M blir rasende, vi gir han smokken tilbake, og H gjør det samme på nytt. Liten rakker! :fnise:

Herlig :skratte:

Vi har nettopp vært på kontroll, neste kontroll er 5mnd kontrollen, og den er helt i slutten av august.

De vokser så fort disse små... skulle ønske man kunne trykke på pauseknappen av og til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :skratte:

Vi har nettopp vært på kontroll, neste kontroll er 5mnd kontrollen, og den er helt i slutten av august.

De vokser så fort disse små... skulle ønske man kunne trykke på pauseknappen av og til :sjenert:

Jeg ler meg skakk av de. :fnise:

Vet du, Milla, det blir bare bedre og bedre med ungene. Vil ikke ha pauseknapp, men litt flere timer i døgnet. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen, sånn litt forsinka! :bursdag:

Må le litt av rampegutten din. :fnise:

Takk for det, Nilla. :klemmer:

Det er moro med tvillinger, du har mye å se frem til. Velkommen hjem forresten. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått, kjære Trekkoppfuglen! :gratulerer::klemmer:

Skjønne, herlige guttene dine! :hjerte: Det må være helt spesielt å ha tvillinger. Tenk så mye glede de vil ha av hverandre etterhvert som de vokser opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått, kjære Trekkoppfuglen! :gratulerer::klemmer:

Skjønne, herlige guttene dine! :hjerte: Det må være helt spesielt å ha tvillinger. Tenk så mye glede de vil ha av hverandre etterhvert som de vokser opp!

Takk for det, kjære Joyce. :klemmer:

Veldig stas og gøy å bli 30 år!

Veldig gøy med tvillinger, jeg kommer nok til å gjenta meg selv noen ganger. :fnise: Mulig jeg legger ut et bilde av de på FB etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: på etterskudd :)

Ja, disse små vokser utrolig fort, og det må være spesielt gøy å følge med på utviklingen til to stk. samtidig. Vi begynte å skimte tenner på snuppa da hun var 2 måneder, hun har begynt å gripe etter ting, og hun prater i vei som bare det - og hun er bare 2.5 mnd! Utrolig gøy er det :)

Ha en super søndag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, kjære Joyce. :klemmer:

Veldig stas og gøy å bli 30 år!

Veldig gøy med tvillinger, jeg kommer nok til å gjenta meg selv noen ganger. :fnise: Mulig jeg legger ut et bilde av de på FB etterhvert.

Det synes jeg er bra at du skriver, jeg! Altså at det er gøy å bli 30. Det er så mange som bare klager over den bursdagen...

Ja, gjør det, da! Hadde vært veldig gøy å se dem! :jepp: Og det sier jeg, som vel har et eller to profilbilder der Turnerose er med... Hehe! Er du på Flickr, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er bra at du skriver, jeg! Altså at det er gøy å bli 30. Det er så mange som bare klager over den bursdagen...

Ja, gjør det, da! Hadde vært veldig gøy å se dem! :jepp: Og det sier jeg, som vel har et eller to profilbilder der Turnerose er med... Hehe! Er du på Flickr, forresten?

Hva er Flickr? :sjenert:

Jeg har ingen bilder av ungene på FB, men kanskje det kommer noen etterhvert.

Helt topp å være 30, mye bedre enn 20. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flickr er en fotodelingsside. Veldig kjekt siden man kan hake av for hvor åpent ting skal ligge (type kun familie, kun familie og venner osv), pluss at de ikke krever rettighetene til bildene, sånn som FB gjør. :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått, søte deg :klemmer:

Tusen takk, kjære Tusle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flickr er en fotodelingsside. Veldig kjekt siden man kan hake av for hvor åpent ting skal ligge (type kun familie, kun familie og venner osv), pluss at de ikke krever rettighetene til bildene, sånn som FB gjør. :roll:

Takk. :klemmer: Skal ordne meg det, i dag eller i morgen eller en av de andre dagene. :fnise: Tida flyr fra meg for ting jeg ikke må gjøre. Det er nok slik det er å ha fire barn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har forresten kjøpt to par nye sko de siste dagene. :nigo: Et par slip-in sandaler fra Softwalk (finner ikke bilde, kjøpt på salg på Eurosko til 199kr), og et par blå tøysko fra Face. Har byttet sko med ei venninne, jeg hadde kjøpt et par nydelige sorte ballerinasko fra Ecco for noen uker siden, men etter en liten stund fant jeg ut de var litt for store. Litt treg, så rakk ikke bytte. Venninna mi fikk de, og jeg fikk et par Hugo Boss ballerina av henne. :nigo: Fantastisk!

De største guttene fikk dessuten nye Gore Tex joggesko i helga. For varme nå, men geniale til høsten. Har funnet ut at det er lurt å kjøpe slike sko tidlig, de forsvinner fort ut.

Har også kjøpt ei ny bukse og noen topper, alt på salg. Er så fornøyd med meg selv. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med shopping til liten og stor :)

Jeg er ekstremt glad i å handle, og gjør det alt for mye. Man burde fått dobbel lønn i permisjonen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt glad i å handle, og gjør det alt for mye. Man burde fått dobbel lønn i permisjonen. :nigo:

Ihvertfall når man har fått tvillinger! :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...