Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...


Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Trekkoppfuglen! :goodbye:

Er det lov for flere å følge med her? :sjenert:

Kjempeinteressant å lese om andre med tvillinger! Nå har jo du litt mer erfaring fra før da, hos oss går det fra ingen unger hjemme til to. Så jeg regner med det vil bli litt kaos den første tida. Men det skal vi vel takle! ;)

Gleder meg til å få to smågutter hjemme, men håper det er noen uker til ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos lapper og lister... Jeg er avhengig av de, allerede nå før jeg får noen små å skylde på... :fnise:

Men har begynt med huskebok nå da, så alle listene mine er samlet. Hadde nemlig en lei tendens til å glemme hvor jeg hadde lagt de. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boken min! :klemmer: Vil gjerne følge med her hos deg også, er kjekt å lese om andre tvillingmammaer! :jepp: Kjenner forresten til det der med usamkjørte småtasser. :fnise: Heldigvis er det blitt mere orden på den saken etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syns de høres søte ut :hjerte:

He he he, de er veldig søte. :rodmer: Jeg blir bare litt gal innimellom når de sover på skift. Men vi skal ikke klage, de sover kjempe godt begge to på natta. Da får det heller være litt krøll med dagsovingen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trekkoppfuglen! :goodbye:

Er det lov for flere å følge med her? :sjenert:

Kjempeinteressant å lese om andre med tvillinger! Nå har jo du litt mer erfaring fra før da, hos oss går det fra ingen unger hjemme til to. Så jeg regner med det vil bli litt kaos den første tida. Men det skal vi vel takle! ;)

Gleder meg til å få to smågutter hjemme, men håper det er noen uker til ennå.

Hei, Nilla! :klemmer:

Veldig koselig at du fant veien hit. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har lest hos deg lenge. Vet ikke hvorfor jeg ikke har lagt igjen spor.

Litt kaos må man nok regne med, selv om jeg syns det har gått over all forventning.

Håper inderlig guttene dine venter noen uker med å komme. Helst til etter uke 34, da går alt så mye bedre for dere alle. :klemmer:

Er det en- eller toegget dere venter? St Olav dere tilhører?

Huskebok var et knall tips! Jeg glemmer jo konstant hvor jeg har listene mine, og ofte også at jeg i det hele tatt har laget de. :rodmer: Skal kjøpes i morgen den dag. Må jo ha en snerten sak, ikke bare en kjedelig a4-blokk. :nigo:

Ha en riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, boka må være litt lekker, slik at man faktisk husker den! ;)

Vi tilhører St.Olavs ja, og venter toeggede gutter. Er nok pergotime som har skylda. ;)

Må innrømme at jeg ønsket at det var tvillinger igjen, har hele tida vært innstilt på at vi skal ha med to hjem på en gang. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, boka må være litt lekker, slik at man faktisk husker den! ;)

Vi tilhører St.Olavs ja, og venter toeggede gutter. Er nok pergotime som har skylda. ;)

Må innrømme at jeg ønsket at det var tvillinger igjen, har hele tida vært innstilt på at vi skal ha med to hjem på en gang. :sjenert:

Det skjønner jeg faktisk kjempe godt. Ikke at man blir skuffet av bare en, men dere var jo så forberedt på to, at det nesten blir en skuffelse. Går det an å si det? :sjenert:

Det er fantastisk med tvillinger, Nilla! Mine oppdager hverandre mer og mer for hver dag, de suger på hverandres hender, herjer og dunker i hverandre. Det må være godt å være to. :rodmer:

Har dere bestemt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boken min! :klemmer: Vil gjerne følge med her hos deg også, er kjekt å lese om andre tvillingmammaer! :jepp: Kjenner forresten til det der med usamkjørte småtasser. :fnise: Heldigvis er det blitt mere orden på den saken etterhvert. :)

Velkommen hit! :klemmer:

Vi skal virkelig ikke klage, for mer samkjørte trollunger skal man nok lete lenge etter. Ikke vet jeg om oppholdet på nyfødt intensiv var utslaget, men de har vært eksemplariske hele veien. De kødder litt med dagsovingen noen ganger, men nettene er supre. Dette ble rene skryte seansen, men jeg syns vi fortjener det. De to andre har ikke vært så greie (sagt på den pene måten, de har i virkeligheten vært to troll når det har kommet til soving).

Jeg ammer ikke denne gangen, og det har nok noe å si.

Moro og travelt er det. Men nå skjønner jeg ikke hvordan livet mitt hadde vært uten alle ungene. :rodmer:

Gleder meg til å lese mer om hvordan din hverdag er, med tvillinger som er litt eldre. Det blir nok bare mer og mer travelt. :rodmer:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnene er ikke bestemt nei, men vi har jo noen på lista. Men syns liksom ikke vi har funnet de to rette ennå. Men det kommer vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, legger igjen et spor, her! :)

Koselig med tvillinger! Og fire gutter da! Det må jeg si..Blir vel en travel hverdag, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, legger igjen et spor, her! :)

Koselig med tvillinger! Og fire gutter da! Det må jeg si..Blir vel en travel hverdag, hehe! :)

Velkommen!

Travelt og veldig mye moro. :jepp: Du har mye å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Travelt og veldig mye moro. :jepp: Du har mye å glede deg til!

Håper det! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit! :klemmer:

Vi skal virkelig ikke klage, for mer samkjørte trollunger skal man nok lete lenge etter. Ikke vet jeg om oppholdet på nyfødt intensiv var utslaget, men de har vært eksemplariske hele veien. De kødder litt med dagsovingen noen ganger, men nettene er supre. Dette ble rene skryte seansen, men jeg syns vi fortjener det. De to andre har ikke vært så greie (sagt på den pene måten, de har i virkeligheten vært to troll når det har kommet til soving).

Jeg ammer ikke denne gangen, og det har nok noe å si.

Moro og travelt er det. Men nå skjønner jeg ikke hvordan livet mitt hadde vært uten alle ungene. :rodmer:

Gleder meg til å lese mer om hvordan din hverdag er, med tvillinger som er litt eldre. Det blir nok bare mer og mer travelt. :rodmer:

God helg!

Så godt at de sover om natten da! :jepp: Vi har vært heldige vi og, fra 3 månedersalderen av hvertfall. Vil ikke snakke om hvordan det var før den tid, bah... :natti: Nesj da, synes det blir mindre og mindre travelt, og mere og mere morsomt jeg! :jepp: Bare å glede seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Her er jeg... En god måned på etterskudd, ser jeg. :sjokk: Sorry! Jeg er bare uhorvelig sløv!

Men nå er jeg her. Og her skal jeg bli! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt at de sover om natten da! :jepp: Vi har vært heldige vi og, fra 3 månedersalderen av hvertfall. Vil ikke snakke om hvordan det var før den tid, bah... :natti: Nesj da, synes det blir mindre og mindre travelt, og mere og mere morsomt jeg! :jepp: Bare å glede seg! :klemmer:

Det er veldig moro med tvillinger! Og veldig gøy å se hvordan de to eldste bryr seg om de to knøttene som har flyttet inn hos oss. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

:klemmer:

Håper alt er bra hos dere. Du koser deg nok med samboeren som er hjemme med dere. Det er godt å være to voksne, ære være alle alenemødre - og fedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Her er jeg... En god måned på etterskudd, ser jeg. :sjokk: Sorry! Jeg er bare uhorvelig sløv!

Men nå er jeg her. Og her skal jeg bli! :jepp:

:klemmer:

:fnise: Velkommen hit, kjære Joyce. :klemmer:

Jeg regnet med du fant veien etterhvert. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen ventes besøk av min mor og bestemor, før min o`store dag på torsdag. :rodmer:

Jeg har "oppdaget" Green Gate, og har snart skapet fullt av fine kopper, asjetter og skåler. Herlig!

I dag ble to slike med hjem.

Har ikke så mye fornuftig å komme med akkurat nå. Planen er å krype opp i sofaen og se på fruene snart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...