Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...


Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er en supermamma, vennen! :jepp: Vel blåst!

God ferie og god sommer! Håper dere får mye :sol: og får kost dere og slappet av!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er jeg tilbake på KG igjen. Kom hjem i går etter nesten fire uker på ferie her og der.

Begynte hos svigers, så til mine foreldre og deretter på hytta.

Alle har hatt det fint, været har vært stort sett shorts og t-skjorte varmt, og nå er vi klare for hverdagen igjen.

I natt sover M og H for første gang i hver sin seng. M turner og herjer som bare det i senga, og H våkner rett som det er med foten eller rompa til broren i ansiktet. :fnise: Da fant vi ut at det er verdt et forsøk og legge de i hver sin seng. Nå er de akkurat lagt, og foreløpig er det stille.

Ellers er det lite nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake! :klemmer:

I natt sover M og H for første gang i hver sin seng. M turner og herjer som bare det i senga, og H våkner rett som det er med foten eller rompa til broren i ansiktet.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

I natt sover M og H for første gang i hver sin seng. M turner og herjer som bare det i senga, og H våkner rett som det er med foten eller rompa til broren i ansiktet. :fnise:

Herlig :fnise:

Godt å ha deg tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med sovingen, da? Det er jeg nysgjerrig på, som begynner å bli rimelig lei av å få rumper og føtter i ansiktet selv. :ler: (Vi samsover fortsatt, ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med sovingen, da? Det er jeg nysgjerrig på, som begynner å bli rimelig lei av å få rumper og føtter i ansiktet selv. :ler: (Vi samsover fortsatt, ja...)

Det går så det suser. M får herje fritt og H får sove i fred. Veldig lurt med hver sin seng. :jepp:

Jeg føler vi alltid har en eller flere unger i senga vår, og det stemmer nok også. Vi lar ungene sove med oss til de ikke gidder mer. Ikke alltid man orker senga full, men da legger en av oss seg i en av ungene sin seng. Begge har 120cm seng.

Har Turnerose eget rom hun sovner på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover tvilling-guttene på samme rom som dere? :)

Ja, det gjør de. Og det kommer de til å gjøre en god stund enda. Vi er stort sett alle seks på samme rom hele natta. :fnise:

Har dere eget rom til Matilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :hug:

Takk for det. :klemmer:

Det er så spennende å følge med inne hos deg om dagene! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :klemmer:

:fnise:

Takk takk! :klemmer:

Leser inne hos deg, men ikke så flink alltid til å legge igjen spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tidlig morgen med ungene i dag. Vi har en dag hver i helgen der vi sover, og i dag er det mannen sin tur. Ikke noe stress å stå opp med gjengen, de største får mat og ser på film mens jeg mater tvillingene. Veldig koselig i grunnen. :hjerte:

Store-M har vært syk noen dager, i dag tror jeg vi kan kalle han frisk igjen. Vi får se litt utover dagen, feberen kommer som regel ikke før litt senere.

Tvillingene ble seks måneder den 11. Oi oi som tiden går! Ikke så lenge til permisjonen min går ut nå. Litt tid er det igjen, men høsten går fort. Må tenke litt nå og finne ut hva jeg skal gjøre på nyåret. Tvillingene skal være hjemme med meg, men jeg tror jeg må ha noe i tillegg til det.

Kontroll med lege på torsdag for tvillingene, og tannlege med A på fredag.

Venninnelunsj på mandag, og vips så var neste uke også nesten full.

Litt spent på denne uken, mannen får svar på om han får en jobb han har søkt på. Vi er ikke så veldig positive noen av oss, men hvem vet.

Nå skal jeg oppdatere meg i diverse dagbøker og ellers her på KG. Tvillingene er i ferd med å sovne til første dupp nå, og de to andre ser på Knerten, eller Knekken som store-M kaller han. :ler:

Endret av Trekkoppfuglen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en heeeelt grei søndagsmorgen!

Guttene dine og Knekken. :rodmer:

Veldig koselig med late, rolige søndager. Vi trenger det innimellom, hverdagen og helgene går i et alt for høyt tempo vanligvis.

Knekken er en god kompis for tiden, og store-M er en festlig liten kar. :fnise: Rart så forskjellige ungene er. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...