Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...


Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

Så koselig at du stikker innom! :klemmer: Høres ut som en fin og aktiv tid, og tenk så fort de små vokser! Skolegutt allerede! Jeg har innsett at frøkna vår heller ikke kommer til å være baby "hele livet" :fnise:

Tida går fortere for hver unge. Denne gangen syns jeg knapt jeg hadde permisjon. :gjeiper:

Trives du med å gå hjemme? Er du med i barselgruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tida går fortere for hver unge. Denne gangen syns jeg knapt jeg hadde permisjon. :gjeiper:

Trives du med å gå hjemme? Er du med i barselgruppe?

Ja, jeg trives i grunn godt, men savner litt større frihet. A er jo så plaget med magen, så da er det litt mer tiltak å komme seg ut døra fordi jeg ikke vil at hun skal begynne å skrike på butikken eller noe sånt.. :sjenert: Men vi kan jo kose oss på verandaen i dette nydelige været, og vi triller turer, så kan ikke klage egentlig :)

Skal møte barselgruppen i begynnelsen av august, via helsestasjonen og er veldig spent på hvem de tre andre damene er :jepp: Blir ihvertfall kjekt å ha noen å dele tankr og erfaringer med. Og så har jeg jo en kollega/venninne som har en 3 måneder gammel gutt som vi omgås en del med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Veldig dårlig til å oppdatere her inne, masse som skjer og lite KG-lyst. Håper alle har det bra og ønsker dere et godt nyttår!

Jeg har forresten en fantastisk jul med tannverk og penicillinkur, godt dopet ned på Paralgin forte, hurra hurra... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fryktelig kjedelig å ha tannverk i jula! Håper du er bra igjen nå!

Godt nytt år til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke fått med meg at du hadde skrevet her! Så koselig! Men ikke koselig med vond tann og trekking, uffameg... :troest: Håper det går fort og smertefritt!

Jeg tenker stadig på deg! Savner oppdateringene dine her. Riktig godt nyttår til deg og dine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fått med meg at du hadde skrevet her! Så koselig! Men ikke koselig med vond tann og trekking, uffameg... :troest: Håper det går fort og smertefritt!

Jeg tenker stadig på deg! Savner oppdateringene dine her. Riktig godt nyttår til deg og dine! :klemmer:

Så koselig å bli savnet! :ler: Jeg svinser innom innimellom, nå er jeg hjemme med tre syke unger, og merker jeg kjeder meg forferdelig om dagene. Hjelper å ha jobben, men denne uka jobber jeg kun to dager. Det positive er at vi slipper å ta sykt barn dager.

Har nedtelling til djevelskapen skal ut nå. :ler: Tenk på meg kl 14 i dag da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...