Gå til innhold

Det ene husker jeg, det andre har jeg glemt ...


Trekkoppfuglen

Anbefalte innlegg

Da starter jeg ny dagbok på nytt sted. Har lenge hatt dagbok i shoppingdagbøkene, men nå var tiden inne for noe nytt. :jepp:

Jeg er snart 30 år, har samboer, fire gutter, er glad i nye klær, bøker og ting til huset, har en forkjærlighet for lamper og bygger hus. Innimellom trener jeg litt, men svært lite.

Glemmer stort sett alt jeg skulle ha gjort, skriver derfor lapper og lister i det uendelige. :nigo:

Nå har jeg to stykk skikkelig sure gutter som jeg må ta meg av, evt legge under babygymmen ... :nigo:

:velkommen: for de som vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dagbok! :) Kan tenke meg livet er hektisk med fire gutter!

Håper dere får en fin :flagg: helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gleder meg til å følge deg videre :)

Jeg er lappe og listemenneske jeg og :fnise: Hukommelsen blir ikke bedre av ammetåken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok! :) Kan tenke meg livet er hektisk med fire gutter!

Håper dere får en fin :flagg: helg!

Koselig med nytt "ansikt" selv om jeg har sett deg i andre dagbøker vi begge skriver i. Velkommen skal du være. :klemmer:

Jeg har vært ekstremt bråkjekk, og sagt at hverdagen med fire er så grei og ikke travel. Trekker det herved tilbake, det går i ett! :fnise:

God helg til deg og dine! Du er i innspurten ser jeg, lykke til hvis noe skjer i nærmeste fremtid. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å følge deg videre :)

Jeg er lappe og listemenneske jeg og :fnise: Hukommelsen blir ikke bedre av ammetåken ;)

Koselig at du fant veien, Milla. :klemmer:

Lister er en nødvendighet, men å huske listene er også blitt et problem. :fnise: Hukommelsen er totalt fraværende. Men men, jeg husker babyene og å hente guttene i barnehagen. Vi har også stort sett mat og drikke i huset. Da går det nok bra. :rodmer:

Håper dere får en fin helg! :klemmer:

Vi reiser til svigers i morgen, første overnatting borte med tvillingene. Gruer meg ihjel, men det går nok greit. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan gikk de to døgnene? :klemmer:

Koselig at du sendte bilde av de skjønne guttene dine :)

Kaotisk, men det gikk. :fnise: Har begynt å legge alle ungene samtidig kl 1830, og det fungerer utmerket. Småttisene sover da til ca 03, får mat og sover videre til ca 0630. Passer ypperlig, da er det fullt kjør i heimen uansett. :fnise:

Koselig å vise de frem, jeg er jo som du vet litt skeptisk til å legge ut bilder av ungene på nett.

Hvordan går det med dere? Lille M er nydelig! :klemmer:

God helg! :klemmer:

I morgen reiser vi på hytta. Har kjøpt takboks til bilen, så nå får vi med oss alt pikkpakket. Bare en overnatting denne helgen, men reiser opp igjen på torsdag og blir til tirsdag. Mannen har tatt noen dager fri, skal bli deilig å komme bort litt lenger enn bare en helg.

Meldt skikkelig møkkavær, men vi tar med regntøy og støvler, må ut å lufte oss litt i hvertfall. Ungene gleder seg til sauene som beiter på jordet rett utenfor døren. :jepp:

God helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Vi tenker også en tur på hytten nå som samboern har begynt sin pappapermisjon. Men guri så mye vi må ha med, vogn, bleier, klær, utstyr osv... får begynne planleggingen nå, så kanskje vi blir klar til å dra om 2 uker :fnise:

Det går bare fint her. Fortsatt veldig uvant å være mamma, men vi storkoser oss, og begynner sakte men sikkert å få litt rutiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tuuuusen takk for kjempekoselig pakke som vi endelig fikk hentet på posten denne uka! :) Jentene hilser tilbake og sier takk også, det var midt i blinken og absolutt ikke "for guttete". Mørkeblått og rosa er nemlig knakende fint sammen! :)

Ideen om planlagt ekteskap er forresten veldig god, den tror jeg vi skal holde fast på i noen år framover! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuuuusen takk for kjempekoselig pakke som vi endelig fikk hentet på posten denne uka! :) Jentene hilser tilbake og sier takk også, det var midt i blinken og absolutt ikke "for guttete". Mørkeblått og rosa er nemlig knakende fint sammen! :)

Ideen om planlagt ekteskap er forresten veldig god, den tror jeg vi skal holde fast på i noen år framover! :rodmer:

Bare koselig, kjære deg. :klemmer: Hadde tenkt å sende mer, men det var ikke plass i pakken. Har aldri sendt slike pakker før, og tok bare en sjans på størrelse.

Håper alt er bra med dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker også en tur på hytten nå som samboern har begynt sin pappapermisjon. Men guri så mye vi må ha med, vogn, bleier, klær, utstyr osv... får begynne planleggingen nå, så kanskje vi blir klar til å dra om 2 uker :fnise:

Det går bare fint her. Fortsatt veldig uvant å være mamma, men vi storkoser oss, og begynner sakte men sikkert å få litt rutiner ;)

Vi ser ut som om vi skal flytte hver gang vi reiser på helgetur. Har fått takboks til bilen nå, da kan vi i hvertfall få med det mest nødvendige.

Men det går bedre for hver gang man reiser. :jepp:

Husker godt hvor merkelig og kaotisk alt var da vi fikk vårt første barn. Jeg syns nok det var den største omveltningen, å gå fra ingen barn til ett.

Håper alt går bra med dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr av gårde, og vi reiser stort sett på hytta i helgene. Storkoser oss på landet med lite biler og stor plass for ungene å boltre seg på. Blir hjemme de neste helgene, bursdagsfeiring og en bryllupsfest blant annet.

Min mor og bestemor kommer i neste uke for å feire dagen min, stas og litt skummelt. :fnise:

Har oppdaget iherb.com, handler alt for mye. :rodmer:

Skal hente nye briller i morgen, Chanel selvfølgelig. :nigo:

Kjøpte nye, fine, turkise Nike-joggesko på fredag. :nigo:

Masse nye klær til ungene. :nigo:

Jeg er blakk. :nigo:

Snart fruene, jeg har sjokolade med mint. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om lite samkjørte unger på dagtid, nå har H sovet i 40min, M sovnet rett før han våknet. Arg!

Nå sprelles og snøftes det noe vanvittig under babygymmen, det var der de sovnet i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...