Mazilla Skrevet 6. juli 2011 #121 Del Skrevet 6. juli 2011 Lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. juli 2011 #122 Del Skrevet 6. juli 2011 Lykke til tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #123 Del Skrevet 6. juli 2011 Takk,Mazilla og Pupsilure det var veldig tungt å være hos terapeuten,men føler vi har inngått greie kompromisser... Mannen drikker hver helg om han ønsker det,men han skal drikke betydelig mindre enn han gjør nå... og han lar være å drikke de helgene vi avtaler at vi skal gjøre noe sammen... liker fremdeles ikke hans syn på alkohol,men vi har det så fint sammen ellers at jeg føler ikke at det nå er så stort problem at jeg vil gå fra han. vi fikk begge si hva vi følte,og endelig hørte han hva jeg ville si. har blokkert seg helt de andre gangene vi har diskutert temaet... skal tilbake 10 aug, jeg går da alene så blir han med neste gang. han har ikke lyst,men gjør det for min del. håper ting blir bedre fra nå av har besøk av faren min og hans samboer nå, koselig vært flere timer i byen! H var på kinarestaurant for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. juli 2011 #124 Del Skrevet 6. juli 2011 Høres ut som dere fant en fin løsning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juli 2011 #125 Del Skrevet 7. juli 2011 Håper ting blir bedre nå da, og at begge føler dere inngikk noen levelige kompromisser. Dere får prøve en stund, og så heller reforhandle med tid og stunder hvis det ikke funker. Høres koselig ut med en lang bytur! Det har vi planer om idag, for idag skjer det jo masse i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #126 Del Skrevet 7. juli 2011 nå skal jeg,H,pappaen min og hans samboer til byen. Mannen orker ikke være med.... koselig å ha besøk de reiser i dag... videre til de andre søsknene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 8. juli 2011 i morges fant jeg til min store skrekk en flått på H!!! den hadde ikke rukket å spise tror jeg... skyndte meg ned til legekontoret og fikk dem til å fjerne den... skal få kjøpt meg flåttfjerner... kjeven sitter igjen, må sjekke jevnlig at det ikke blir rødt... huff jeg gikk tur med hunden i skogen i går... neste gang må jeg riste tøyet før jeg går inn... hersens flått... nå er det snart middag her, Mannen har vært på jobb borte i hele dag!! fantastisk!! gikk en times tur med vogna, og handlet svære poteter blant annet. nå blir det bakte poteter og hamburgere H ligger på lekematta si hun har funnet ut at ved å sparke på den ene "søylen" så begynner den greia i " taket" å spille dårlig forklart.. har en tiny love leke matte noe liknende dette tiny love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. juli 2011 #128 Del Skrevet 8. juli 2011 Å nei, så ekkelt! Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #129 Del Skrevet 10. juli 2011 Mannen og jeg hadde det SÅ koselig sammen i går kveld Først så vi en bra film, så gikk han tur med hunden mens jeg la H (hun sovnet med en gang!) deretter tok jeg meg et glass vin (klarte ikke drikke opp hele... et glass vin på 3 timer..hehe) mens Mannen drakk øl, vi spilte xbox kinect moro! jeg gikk og la meg kl tolv, mens han fortsatte nede i kjelleren. han lovte å ikke kjøre for hardt på slik at han ikke bare ligger på sofaen i dag... tenker han står opp snart vi skal spise engelsk frokost sammen (lunsj for meg da...) H storkoser seg på lekematta si tror jeg må bytte batteri i den lydgreia... hun får den ikke til å spille når hun sparker i stanga lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2011 #130 Del Skrevet 10. juli 2011 Å, jeg savner og spille slik. Tidligere, før TM kom til verden spilte vi PS2 mye, sammen og hver for oss. Nå har vi vel knapt slått på maskina på et år. Det med flåtten var bare ekkelt. Jeg forbanner de gangene de blåser opp bilder av flått på avisa og sånn. Viste du forresten at i sverige (eller var det danmark) kaller de flåtten LYNGBOB! Verdens morsomste navn på noe så ekkelt, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #131 Del Skrevet 10. juli 2011 Å, jeg savner og spille slik. Tidligere, før TM kom til verden spilte vi PS2 mye, sammen og hver for oss. Nå har vi vel knapt slått på maskina på et år. Det med flåtten var bare ekkelt. Jeg forbanner de gangene de blåser opp bilder av flått på avisa og sånn. Viste du forresten at i sverige (eller var det danmark) kaller de flåtten LYNGBOB! Verdens morsomste navn på noe så ekkelt, spør du meg! ja, det er moro med tv-spill Mannen er veldig glad i det! Har vel alt av spillemaskiner her i huset... Flåtten er det verste med å bo her i sør... jeg er kjemperedd for den aner ikke om jeg har en på meg selv... men man merker det vel? at det klør ellernoe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #132 Del Skrevet 10. juli 2011 glemte å kommentere LYNGBOBEN!!! Litt av et navn! høres ut som en barnetv figur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #133 Del Skrevet 11. juli 2011 i morgen skal vi på helsestasjonen og ta vaksine gruer meg... men når alternativet er at hun kan få alskens grusomme sykdommer så kan jeg holde ut i noen minutter med hylgrining.. er nok verre for meg enn for henne håper det blir fint vær i morgen også, for da blir det grilling! får besøk av et vennepar,de er begge kokker han ene er kokk og han andre er dessertkokk tenker jeg skal komme meg opp på obs! i dag og kjøpe litt toalettpapir og kjøkkenpapir utrolig greit når det er tilbud å lambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2011 #134 Del Skrevet 12. juli 2011 Lykke til med vaksineringa! Forhåpentligvis går det helt fint. Ser ut til at det blir grillvær for dere forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #135 Del Skrevet 12. juli 2011 Lykke til med vaksineringa! Forhåpentligvis går det helt fint. Ser ut til at det blir grillvær for dere forresten! Takk! Det gikk over all forventning! Hun lå på fanget til Mannen, mens jeg satt ved siden av og holdt henne i hånden og koset med henne. Hun skrek da sprøytene ble satt.. sånn evighetsskrik som jeg kaller det...stille før stormen... men hun roet seg kjempefort ned! 10 min etterpå fikk vi smil puppet henne i søvn her hjemme og nå sover hun søtt i vogna si Hun er nå 55,5cm lang, 38,6 i hodeomkrets og 4190g!! Ingen tungvekter som helsesøsteren så fint sa det,men følger sin egen kurve veldig bra Skal tilbake og veie 15 august, dagen før vi reiser nordover. Skulle egentlig vært der den 22 august (kommer en fysioterapeut dit da) men da er vi på ferie... Kommer 1 gang i mnd, så jeg får vært med i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #136 Del Skrevet 13. juli 2011 Det var kjempekoselig med besøk i går! Maten var knallgod! Mannen er fantastisk flink til å lage mat H var litt mer sutrete i går enn det hun pleier, men det virket ikke som hun hadde det vondt. Hadde paraceten klar, men valgte å ikke bruke den ettersom hun smilte innimellom og ikke hadde feber Ble skikkelig overrasket over henne i går... Hørte en rar lyd i babycallingen (vi satt ute i paviljongen) Det er brannalarmen på soverommet ropte jeg til Mannen...! Vi løp opp, Mannen tok hele trappa i et par sted der han beinet opp... Ble skikkelig redd... Fryktet det verste da vi åpnet døra... Men var heldigvis bare brannvarsleren som pep pga det er lite strøm igjen på batteriet...! (godt det så får en skiftet,men herlighet for ei piping...) og lille H lå stille i senga si og bare kikket seg rundt Ingen gråting der nei! strøk henne over kinnet og smilte til henne, så lukket hun øynene og sovnet Har akkurat sittet og sett på bildene fra bryllupet vårt nå, tenkte å lage ei fotobok Godt å tenke tilbake på hvor lykkelige vi var den dagen Alt er så utrolig mye bedre her hjemme etter at vi var på familiekontoret Veldig glad for at jeg valgte å ta kontakt med dem Skal få noen kjempebra oppskrifter fra han ene vennen vår som var her i går på glutenfri bakst Han jobber som dessertkokk, og sier de får mye skryt for den kaken på hotellet. En slags brownies/fudge kake Tenkte lage den og invitere barselgruppa på besøk, kanskje Mazilla også vil komme da? Han har også ei enkel og god oppskrift på sukkerbrød. Og det beste av alt! Han har veldig lyst til å lage glutenfri marsipankake til dåpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juli 2011 #137 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #138 Del Skrevet 14. juli 2011 Lykkelig!! H sov som en drøm i natt la henne kl kvart over sju (ammet henne nede i stua og bar henne opp så hun fikk rapet på veien ) så tok jeg med meg hunden ut på en 45min tur. Mannen hadde ikke hørt et knyst fra henne hun sov tre lurer på dagen også! gikk og la meg klokka 23,Mannen la seg samtidig. Og det skjedde noe som aldri har skjedd før! Han spurte om han fikk lov til å stryke meg på ryggen Ble helt sjokkert jeg Følte meg virkelig elsket da H våknet kl 2.30 og fikk pupp (jeg har begynt med å sitte i senga å amme henne istedet for å ligge.. sovner bare av da og sover ganske dårlig når hun ligger sammen med meg...) klokka 7.30 var hun våken igjen og ville opp. ikke noe ligge og kose i senga til klokka 9 i dag nei men det var bare greit det, skiftet på henne og ammet nede i stua og så sovnet vi sammen på sofaen til Mannen sto opp kl 9 og lagde egg,bacon og bønner (veeeldig lite bønner til meg ) nå gjør jeg diverse husarbeid hjemme, vasker klær og skal vaske de verste vinduene som vender mot veien.. skulle tro e-18 er utenfor husveggen her.... vi skal få ny takst på huset iløpet av sommeren og prøve å selge huset... skal enten bygge nytt eller kjøpe et nyere hus. Men Mannen skremte meg litt i går, han hadde funnet ei kjempefin tomt med et hus som må totalrenoveres på.... grøss og gru.... tviler på at det blir noe av, vil jo koste noe enormt å pusse opp evt sette opp et nytt hus og pusse det andre opp til utleieleiligheter... men bare det at han kikker etter hus gleder meg noe enormt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #139 Del Skrevet 15. juli 2011 Endelig fikk vi kommet oss på obs! for å kjøpe toalettpapir og tørkepapir Pleier alltid kjøpe når det kommer på tilbud... Mannen kjøpte iskremmaskin til meg på elkjøp!!! Gleder meg til å prøve den ut! Tenkte gjøre det i kveld, bollene må ligge i frysen 8 timer før en starter (la de inn kl 13 ca) Mannen får besøk av det venneparet som var på besøk tirsdag i kveld. De har med seg ei venninne også. Skal sitte i baren nede i kjelleren og ha vorspiel med strawberry daquiris... Ut på byen skal de også. Håper de går ut tidlig...! Er ikke noe særlig å ikke kunne være med. Kjipt å sitte sammen med dem når Mannen røyker nede i kjelleren. Orker ikke sigarettrøyken lengre...! Så jeg skal spise popcorn, drikke saft og se på tv Kjedelig at det er så lytt mellom etasjene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #140 Del Skrevet 16. juli 2011 Var faktisk koselig i går Jeg gikk ned i 21.30 tida. H la seg kl 20, og jeg ble sittende og skrive med fetteren min på fb. Mannen kom opp og lurte på om jeg ikke ville hilse på. Heldigvis bare han som røyket og vinduet var åpent. de gikk ut på byen halv tolv, og da gikk jeg å la meg. Våkna av at H villa ha mat klokka to, ringte Mannen for å høre om alt hadde gått greit. Da var han i taxien og sa at de var på vei hit for å ha nachspiel.. da ble jeg sint.. too late sa han da...fordi de var på vei... utrolig irriterende... de holdt seg rolig der nede, men jeg sov dårlig fordi jeg ble så sint Våknet av at Mannen kom inn på soverommet for å hente sengetøy til en som skulle overnatte klokka halv fire... klokka fem skulle H ha mat, sovnet med henne i senga (og da sover jeg dårlig) klokka åtte nektet hun å ligge i senga mer så jeg måtte stå opp... gjesp... Men Mannen har vært svært ydmyk i dag i det minste... skjønte at dette er noe han ikke gjør igjen... så han har kjøpt blomster på plantasjen som jeg har plantet i hagen, et nydelig bilde som jeg har siklet på flere ganger på en chabby chic butikk i byeb og kjøpte kinamat skal komme meg på butikken og kjøpe yoghurt og vaniljestang etterpå! lage iskrem i kveld, og vi skal se den nyeste varg veum filmen. kjærestekveld, det blir herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå