Diddles Skrevet 8. mai 2011 #21 Del Skrevet 8. mai 2011 Fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2011 #22 Del Skrevet 8. mai 2011 Så ekkelt det måtte være å få gulp rett i munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2011 #23 Del Skrevet 9. mai 2011 Men du må jo nevne reaksjonen til Han godeste! Fint med ny bok forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. mai 2011 #24 Del Skrevet 9. mai 2011 Ny bok Skikkelig far-datter bonding hos dere jo!! Jeg er sikker på at det i noen kulturer betyr evig lykke når jentunger gulper faren sin i munnen Høres ut som dere virkelig har kost dere i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mai 2011 #25 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Følger med Endret 9. mai 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 9. mai 2011 Han ble egentlig mest forfjamsa og tørka S rundt munnen mens han selv fortsatt hadde gulp i munnviken. Litt av et syn! I dag er han tilbake på jobb. Foreløpig har vi to andre ikke kommet helt i gang med dagen, men vi skal nok snart ut i finværet. Været er helt utrolig bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2011 #27 Del Skrevet 9. mai 2011 jeg tror mannen min hadde reagert litt annerledes for å si det sånn Herlig når de er så avslappa som han godeste din Ha en fin dag i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg hadde aldri trodd han skulle vært så avslappa i forhold til gulp og bæsj som han er. Utrolig koselig! Gleder meg til å komme ut, snupp må bare spise ferdig først. Hun tar seg som vanlig goood tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2011 #29 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er fornuftig å ikke spise for fort har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. mai 2011 #30 Del Skrevet 9. mai 2011 hehe skjønne lille S er jo bare morsmelk da! hadde vært verre om det var barnemat fra glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 9. mai 2011 Nå har jeg gått en lang tur og sitter på en benk i sola. Skulle ønske jeg kjente noen flere her oppe.. Hvordan blir man med på barselgrupper egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2011 #32 Del Skrevet 9. mai 2011 Det vet jeg desverre ikke Mazzi, men ønsker deg en fin dag i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2011 #33 Del Skrevet 9. mai 2011 Trodde barselgrupper kom igang på helsestasjonen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mai 2011 #34 Del Skrevet 9. mai 2011 Barselgruppene her i bygda kommer i gang på helsestasjonen... Mange kommuner arrangerer jo også babytreff/babykafè der mødre kan treffes å snakke om bæsj og gulp og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2011 #35 Del Skrevet 9. mai 2011 herlige samtaleemner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mai 2011 #36 Del Skrevet 9. mai 2011 ja, er det ikke det vi mødre snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 9. mai 2011 Skal på helsestasjonen i morra, får høre der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 9. mai 2011 #38 Del Skrevet 9. mai 2011 Akkurat nå virker det helt tullete at jeg skal synes det er interessant å snakke om bæsj og gulp om 9 måneder må jeg innrømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. mai 2011 #39 Del Skrevet 9. mai 2011 Akkurat nå virker det helt tullete at jeg skal synes det er interessant å snakke om bæsj og gulp om 9 måneder må jeg innrømme! Men det kommer du til å gjøre! Håper du nyter solen Mazilla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. mai 2011 #40 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg vil følge med. (Selv om jeg ikke syns det er så interessant med bæsj og gulp - ennå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå