Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

kjempekoselig var det! :klemmer: godt å fått unna noen gaver! og ble ikke så mye til meg selv som jeg trodde :wink:

skjønner godt du trenger en pause fra vaktposten!! tenkte å foreslå ei lekegrind, men det blir kanskje i trangeste laget i stua da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å huske om dette var nattas første oppvåkning eller om jeg var oppe for et par timer siden også, men jeg aner ikke. Innbiller meg at jeg var inne og gav henne vann i totida, men er ikke sikker. Nå ble det både vann, amming, bleieskift og ny sovepose, og jeg hører på babycallen at hun prater med bamsen. Håper hun sovner igjen.. :sjenert::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste har bursdag til søndag, og jeg aner ikke hva jeg skal gi han. Min beste idé så langt er (trommevirvel for verdens mest romantiske gave!) en kommode. :ler: Vi trenger noe mer oppbevaringsplass på soverommet, for foreløpig deler vi ett skap, og har klær i både kofferter og bager etter at vi flytta. :flau: Jeg har funnet en grei en på Skeidar, som er i samme serie som nattbordene vi kjøpte da vi flytta inn. Problemet er bare at han godeste i løpet av nattbordmonteringen klarte å utvikle et intenst hat til både Skeidar og nattbordene, takket være elendig monteringsanvisning (i tillegg til at han er den minst handy mannen jeg har møtt..). (PAUSE - MÅ REDDE DVD-SPILLEREN FRA Å BLI SPIST) Selv om det er en fin kommode, som vi absolutt trenger, bør jeg kanskje finne på noe annet? :hoho:

Av andre ting vi trenger, men som han ikke ønsker seg, kan jeg nevne moppesystem, duk til spisebordet og gardiner. Han ønsker seg bare pc og hus. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er jo hyggelig om han blir glad for gaven da, men skjønner at det blir litt vanskelig å gi et hus. ;) Du kan ikke gi han en god middag på en fin restaurant eller noe sånt da? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med kopp det står pappa på? Med gavekort på massasje og god middag oppi?

Og så kommoden i tillegg?

Jeg sliter med å finne på noe til mannen min til jul og bursdag hvert år. det er omtrent umulig, for vi har jo det meste og han ønsker seg som din bare pc og hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å ymte frempå til min kjære at jeg kanskje skulle kjøpe et videokamera til han til jul, for dette er noe vi trenger fremover for å kunne filme frøkna... Det gikk han så absolutt ikke med på! Absolutt ingen støtte å få. Nada. :sukk:

Så det ser ut til at det blir multiverktøy på han til jul. Et forslag til din "handyman"? :vetikke::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i formiddag og ordna gave. I mellomtida hadde han godeste S. De var litt hjemme først, så trilla de til byen og møtte mamma på kafé, så møtte jeg dem der. Da var han helt utkjørt, og skjønte ikke hvordan jeg kommer meg gjennom dagene. :rolleyes::hoho:

De siste par dagene har S forresten stått masse i ordentlig krabbestilling og gynget, så hun er definitivt på vei fra åle- til krabbestadiet. :nigo: I går fikk hun latterkrampe og masse oppmerksomhet mens vi stod i kø på butikken og han godeste tulla med henne. Søtingen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en veldig fin dag. Tror bursdagsbarnet også var fornøyd. Det er tydelig at det var flere enn meg som syntes det var vanskelig å finne på noe å gi. Av onkelen og tanta fikk han nemlig ei diger bøtte med meiseboller! :hoho:

Nå er vi ute på S sin første tur i sportsvogn. Synes det var utrolig vanskelig å vite hvordan jeg skulle kle henne! Nå har hun fleecedress og lue, og ligger på lammeskinnet med rørosteppe over seg. Det er 12 grader og vindstille, så hun fryser nok ihvertfall ikke. Ulla regulerer vel også temperaturen litt.. Hun sover ihvertfall, så det ser ut til at hun trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vanskelig å kjøpe noe når han har slike ønsker ja... :fnise:

men hva endte du egentlig opp med å kjøpe?

godt han ser hvor slitsomt det er å ha ansvaret for en liten baby! han hadde henne bare noen timer og er utkjørt, tenker han har litt mer respekt for deg som har det ansvaret hele dagen og natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... Bare han ikke får det min svoger fikk et år fra tanta si.

Det var et askebeger formet som en brønn.

Rundt brønnen var det da "vegetasjon" og støtta opp mot dette lå det da et skjelett med et blad strategisk plassert.

Bak var det noe og dra i, og når man dro i den snora vippa bladet seg elegant til side og du kan jo gjette hva som åpenbarte seg....

:skratte:

Hils og gratuler da!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært supermamma :nigo: (I all beskjedenhet! :ler: )

Etter at S la seg satte jeg i gang med babymatkokkelering. Jeg lagde masse forskjellig mos: Brokkoli&potet, eple&pære&banan, eple&pære&blåbær, mango&banan&bringebær, eple&pære&banan&bringebær. I tillegg tok jeg vare på litt av vannet jeg kokte eplene og pærene i. Det kan sikkert brukes til noe lurt i morra.. ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...