Diddles Skrevet 24. oktober 2011 #1141 Del Skrevet 24. oktober 2011 hun ble jo nettopp født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1142 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, det trodde jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2011 #1143 Del Skrevet 24. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. oktober 2011 #1144 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer til lille S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. oktober 2011 #1145 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer til S!! ohoi som tida går!!! Ang pc som stjeler tid så tror jeg det er noe vi alle opplever med jevne mellomrom... er nok ikke så dumt med begrenset pc-tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1146 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, vi får vel snakke litt sammen om pctid igjen. Sier jeg, som sitter med pcen for øyeblikket.. Spent på hvordan natta blir. S har blitt småforkjøla, og jeg tror det plager henne litt. Hun våkna 4-5 ganger natt til i dag, og sov bare én gang i løpet av dagen i dag. Etter at hun sovna i kveld har hun våkna ca en gang i timen, så jeg frykter det verste.. Får vel bare legge meg på gjesterommet og sove sammen med henne hvis det blir for ille. Da slipper jeg ihvertfall å stå opp og vase gjennom hele leiligheten hver gang hun våkner. Stakkars liten, det er ikke bare lett å ikke kunne si hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #1147 Del Skrevet 25. oktober 2011 En gang i timen ser ut til å være tingen i natt. Dvs at jeg akkurat rekker å sovne mellom hver gang. Det føles som jeg har kvikksand bak øynene, hvis det gir noen mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. oktober 2011 #1148 Del Skrevet 25. oktober 2011 huff, høres ut som ei slitsom natt H har også vært snørrete noen dager nå... har lagt en del bøker under føttene på senga hennes. hvis hun har problemer med å puste når du ammer så kan du enten dryppe morsmelk eller saltvannsdråper i nesa. rense først med en q tip... håper du får slappet av litt i løpet av dagen! vanskelig å få hentet seg inn igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #1149 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har hørt at man ikke skal bruke morsmelk lenger, fordi det kan gjøre at det klumper seg baki der.. Men saltvann har vi Det virker ikke som hun er så veldig tett, egentlig.. Men i går var jeg litt sånn forkjøla-uggen i hele kroppen, med vondt i muskler og ledd osv.. Hvis hun også hadde det sånn er det jo ikke rart om hun var litt urolig. Heldigvis slutter han godeste 12 i dag, så jeg kan om ikke annet få litt avlastning Og uansett hvor trøtt man er, så er det jo umulig å motstå ei lita ei som ligger på gulvet og ler Det er helt utrolig at dette er det samme lille mennesket som "terroriserte" meg i hele natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. oktober 2011 #1150 Del Skrevet 25. oktober 2011 ja,det er fantastisk merker at vi voksne har noe å lære der! smile og være så glad selv om man har voksesmerter, tannsmerter og er forkjølet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. oktober 2011 #1151 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tenk at lille S er et halvt år allerede! Huff, det hørtes slitsomt ut. Håper det går raskt over. Godt hun er blid og kan sjarmere mamma'n sin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2011 #1152 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Tenk at S er over et halvt år allerede??!! Hvor blir tiden av? Endret 25. oktober 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2011 #1153 Del Skrevet 25. oktober 2011 Som tiden flyr Det er synd i de små stakkarene når de er syke Når man kjenner på hvor vondt det er når man selv er syk så er det enda værre å tenke på de stakkars forsvarsløse små som ikke kan si ifra hva som er galt Man må bare stille opp me masse mammakos til det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #1154 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mammakos er tingen ja. Skulle gjerne sett at pappakos gjorde samme nytten, men dengang ei. Nå har jeg powernappa litt på sofaen mens han godeste fikk S i seng. Håper-håper-håper denne natta blir bedre, for jeg er helt gåen idag. All ære til dem som alltid har det sånn! Det er utrolig hva man klarer når man må! Og hvor fort man glemmer.. Det er tross alt ikke mange månedene siden S la seg en gang mellom midnatt og 0230.. De første seks ukene var rett og slett utrolig slitsomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober 2011 #1155 Del Skrevet 26. oktober 2011 En gang i timen ser ut til å være tingen i natt. Dvs at jeg akkurat rekker å sovne mellom hver gang. Det føles som jeg har kvikksand bak øynene, hvis det gir noen mening... Det er så slitsom med slike netter! Håper det gir seg etterhvert og at S blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2011 #1156 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da kommer vi nedover etterhvert! H sover i vogna for øyeblikket,så jeg bare venter på at hun skal våkne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2011 #1157 Del Skrevet 26. oktober 2011 masse god bedring til S! vi ses når dere er friske håper dere blir friske til torsdag så dere kan være med i lysløypa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1158 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det håper jeg også, for det er så godt å komme seg ut litt! Hun er snørrete og hoster litt.. Fikk overraskelsesbesøk av kusina mi og babyen hennes i stad. Jeg sa ifra før de kom inn at S var småslakk, men de sa det ikke gjorde noe. Jeg holdt S litt unna, så forhåpentligvis blir de ikke smitta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. oktober 2011 #1159 Del Skrevet 26. oktober 2011 Gratulerer med en seks måneder gammel "bundle of joy" som de sier her Føler at jeg kan stemme i koret som sier at tida går utrolig fort! Må bare nyte det mens man kan. - "Ta vare på minuttene - timene tar vare på seg selv" eller noe slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #1160 Del Skrevet 27. oktober 2011 Koselig bytur med Mokkon83 i formiddag. Hun er i gang med julegaveshoppinga, men jeg er ikke helt der enda... Nå er jeg ute på dagens andre trilletur. Han godeste jobber lenge for andre dag på rad, og jeg orka rett og slett ikke være vaktbikkje lengre. Snur jeg ryggen til i et halvt minutt er S et eller annet sted hun ikke skal være... Godt med en liten timeout hvor vi får litt frisk luft og ny giv til neste runde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå