Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Skogstrollet! :) Lillegutt kom i dag, så jeg er også på barsel nå :) kommer mer detaljer senere, har bare mobilen å skrive med her nå. Lykke til Minimus, og andre med snarlig termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere, Skogstrollet og Miss mp :strix: Håper alt gikk bra, og gleder meg til å høre mer fra dere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting!

Gratulerer Skogstrollet og Miss MP! Så fantastisk deilig å få lille på utsiden! Håper dere koser dere med de små miraklene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå!!!! Gratulerer så mye både miss mp og skogstrollet!!!

Nå blir det enda mer å glede seg til å lese her:) Fødselshistorier!!!

Her er døgnet snudd en del på hodet... Say no more!

Håper det er min tur snart før hele mageskinnet sprekker...!!

Kos dere massemasse med smånurkene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere som har fått:) blir fryktelig misunnelig kjenner æ, men har vel ikke så lenge igjen her heller! Siste jordmortine i dag, så det blir spennende!!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske utrolig... Jeg har født et barn, og gjett hvor jeg har vondt... Under armene! Er så utrolig støl der, etter å ha dratt i sengekanten og madrassen under fødselen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for alle som har fått bebisene sine :smilyblomst:

Husker selv jeg hadde vondt i bicepsene etter fødsel, dratt i håndtakene for harde livet i 50 min. Håper det tar kortere tid denne gangen. Men ikke noe hjemme/ bilfødsel helst.

Så nå venter vi da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye TuttaV! :) nå ble det action her gitt :) kommer fødselshistorie i morra når jeg får pcen min :) hvordan går det med dere andre? Både dere som har født, og dere som fremdeles venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å kikke innom her nå for tiden:)

Jeg var på kontroll idag og fikk akupunktur for energi og modning. Skal få det imorgenkveld og fredag formiddag også. Kjempespent på om det virker!

Også var det den sexen man burde ha da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å kikke innom her nå for tiden:)

Jeg var på kontroll idag og fikk akupunktur for energi og modning. Skal få det imorgenkveld og fredag formiddag også. Kjempespent på om det virker!

Også var det den sexen man burde ha da...!

Sex? Hva er det? :P jeg revna ingenting under fødsel, så nå er jeg faktisk klar for litt action snart :) men da får han bruke gummi for denne jenta skal ikke føde igjen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har jeg vært hos lege og fått konstatert bekkenløsning, så nå blir det ikke mer jobb på meg.. Ganske lettet for det nå kjenner jeg, selv om jeg har trivdes godt i jobb til nå.

Så da er det bare å innta rugeposisjon, og vente spent :) Nå er det vel ikke akkurat like rundt hjørne her i gården, sånn som med en del andre her. Spennende å følge med her for tiden :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig med bekkenløsning Guess, men godt at du kan slippe å jobbe og heller tenke på helsa da :)

Her er det egentlig ingen tegn på at noe er i gjære, men det er jo bra, for det er jo litt tidlig enda. Har fått noen heftige kynner-runder de siste par dagene når jeg var litt for aktiv, men ellers virker det som om tassen ikke har planer om å komme riktig enda... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder antakelig på å hoste ut hele ungen snart...

Frykter jeg holder på å få bronkitt eller noe:(

Så halv åtte skal jeg på føden og få akupunktur og halv ni skal jeg på legevakten..! Må bare få det sjekket så jeg ikke pådrar meg lungebetennelse her...

Godt at du får hvile nå, Guess. Bekkenløsning er ikke godt og da må man høre på kroppen så det ikke blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her lurer på om de er gravide har jeg 16 graviditetstester i skuffen :fnise:

Jeg har også noen liggende i skuffen, om noen skulle trenge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...