Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liten hilsen fra sykehuset:

Lille M kom til verden både overraskende tidlig og fort den 03.01.12 kl. 10.40. 3880g og 51 cm.

Vi begynner nå å finne litt rytmen begge to, da det ble litt ekstra mas i begynnelsen, derav det litt lengre oppholdet. Vi satser på hjemreise i morgen etter min eksamen, og både mammaen og pappaen gleder seg fælt til å få jenta si hjem.

Jeg får ikke nok av henne! :hjerte:

Formen er stigende, men det er helt rart å være så støl i underlivet... :fnise: + at jeg nå må trene opp igjen muskler som har vært lite brukt pga bekkenplagene! En ny og herlig hverdag :)

Håper dere andre gravide har det bra!

Sender masse fødestøv til deg, Skytte ;):rulle:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe!! Jeg må le av disse gravidtestene:)

Så en clearbluereklame ikveld og tenkte at det var nå jammen rart at de ikke har funnet opp en test som kan fortelle hvor mange dager det er til fødselen:p

Koooselig å høre fra deg Tutta<3 Og takk for fødestøvet!!

Må gi lillesnuppa en kos fra nord:)

Håper på hjelp fra nålene og imorgen blir det penicillinkur for å bli kvitt luftveisinfeksjonen jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye kvn84! :strix: godt fødselen var fin :)

Og godt å høre fra deg tuttav :)

Bra jeg ikke blir utålmodig i det heletatt av å lese om alle dere som føder her inne for tiden da :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye kvn84!!!! Godt å høre at alt har gått bra:)

Ikke utålmodig jeg heller, Pjusk..!! Bare LITT!!!

Tredje dagen med nåler idag. Fått to dager med modningsnåler og idag satte hun for å prøve å se om hun kan lure det hele igang.

Så har jeg gått tur og planlegger enda en runde ikveld.

Og mannen har lovet sex..! Der sviktet han igår og var treg imorges så vi ble forsinket til jm og da var det en stk muggen gravid ja!! Oioioi, blir sååå arg sååå fort for tiden.

Har en del kynnere så nå håper jeg bare på et mirakel!

Men får sikkert svi og må gå to uker over til slutt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med alle fødslene som kommer som perler på en snor her! Håper det bare fortsetter sånn for hele termingruppa og at det ikke blir masse overtid på noen!! Slenger rundt meg med fødestøv og skryter av klosterteeen - bringebær blad som trolig satte i gang mye for meg! :jepp: Fikk den anbefalt av JM. Ble lovet sex av mannen for å sette i gang til 01.01.12, men det rakk vi aldri etter min tedrikking :fnise:

Er så herlig å se mannen her hjemme som lar seg alldeles sjarmere i senk av din lille datter. Vet hvem som har han rundt lillefingeren allerede etter bare 5 dager ja :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer kvn84! Kjempestas at fødslene er i gang. Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som endelig har fått hilse på bebisene altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye kvn84!

Sender fødestøv til dere som har termin snart jeg også! Skjønner at det er kjedelig å vente, men snart er vi i mål alle sammen :)

Når du nevner graviditetstester Skytte, det var tv på fødestua og da jeg hadde 6 cm åpning og noen j*****e rier, kom det en clearblue-reklame, og jeg ble møkkforbanna da jeg så den :fnise:

Jeg lovte fødselshistorie for flere dager siden jeg da, men her har det mildt sagt vært veldig hektisk! Skal se om lillegutt sover lenge nok til at jeg får skrevet den nå.

Her er det ammetrøbbel igjen da, han er akkurat lik som storsøstera, skjønner ikke no av puppen, suger ikke på den :( Foreløpig pumper jeg så han skal få det jeg har, men det blir mye tillegg så jeg er ganske skuffa. Hadde håpa så på å få det til denne gangen. Pumpa tømmer ikke brystet skikkelig, så jeg har tette melkeganger og det er vel like før jeg får betennelse kjennes det ut som! Så jeg må tenke litt over hvordan jeg skal gjøre det videre, om jeg fortsetter å pumpe eller hva. Kan jo hende at det bedrer seg etterhvert :)

Ha en fin helg jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kvn84!! :) Føler med deg miss mp.. Håper stort på at det skal gå bedre med amming denne gangen jeg også.. Uansett tror jeg ikke jeg kommer til å ha like stor tålmodighet denne gangen gitt. (vi fikk det til sist da, etter myyye om og men..) Håper det ordner seg for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kvn84!! :) Føler med deg miss mp.. Håper stort på at det skal gå bedre med amming denne gangen jeg også.. Uansett tror jeg ikke jeg kommer til å ha like stor tålmodighet denne gangen gitt. (vi fikk det til sist da, etter myyye om og men..) Håper det ordner seg for dere :)

Håper det ordner seg for dere også! :)

Jeg har ikke fått jobbet med det i dag i det hele tatt, har bare fått pumpet meg 2 ganger. Storesøster har fått en skikkelig agressiv omgangssyke, det starta i barnehagen i går og i dag har det vært ekstremt. Så da har jeg tatt meg av henne, mens pappaen har matet lillebror med flaske. Jeg får ta opp igjen kampen når vi får hodet over vannet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiii... Som du skal plages da miss mp:( Og så akkurat nå da... Må håpe hun blir fort frisk!

Her har vi hatt en idyllisk familiesøndag og det varmer et mammahjerte<3 Er så mye styr med div ting nå for tiden så det har vært helt herlig<3

Hostet og kastet opp imorges og har vært småkvalm og uggen hele dagen. Hatt en hel del kynnere også.

Skal opp på føden og få nåler ikveld og imorgenkveld! Krysser fingrene! Men håper egentlig ikke det blir imorgen for da har ene tantebarnet bursdag. Men kan godt sette igang imorgenkveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet nytt så langt.. Tror bare jeg må roe håpet og heller bare vente på terminen. Så får jeg bli utålmodig etter den:)

39 uker imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det skjer noe snart Skytte :) Her er det omstilling fra jobbhverdag til hjemmehverdag, fortsatt litt rart å ikke skulle gjøre så mye :fnise: Men ååå så deilig :) Også blir jeg litt freaka av å tenke på at det er 3 uker til permisjonsstart, hehe.. Går for fort/går for sakte, jadda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Skytte - synes du har lov til å være litt utålmodig før termin også jeg da :fnise:

Guess, de tre ukene kommer til å fly av gårde, sann mine ord :fnise:

Jeg starter permisjon om en uke, men har i dag kastet inn håndklet og fått sykmelding siste uka. Kjenner at kroppen har det SÅ mye bedre når jeg kan hvile og ta ting i passe tempo.

Så nå skal jeg kose meg hjemme med litt redebygging, og forhåpentligvis lagre opp litt ekstra krefter frem til lillegutt skal komme som jeg har bestilt, ca ved månedsskiftet, dvs en ukes tid før termin (det er jo lov å drømme :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er deilig å endelig kunne bare konsentrere seg om det som kommer Zia :) Jeg merker også at kroppen min er mye bedre etter jobb-stoppen, goodie :) Også redebyggingen da, stakkars sambo, hihi.. Det er mye rart som skal være på stell gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treeeeige mannfolk er vel en kjent sak:)

Himmel så lite tålmodig jeg er..! Først imorgen er det 1 uke igjen til terminen! Men jeg vil bli ferdig nå...

Hatt masse kynnere i hele formiddag men så sov jeg og det ble ikke mer av noen ting:( Ønsker meg rier!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente har enda ikke vist seg, begynner å nærme meg klar nå.

Innbiller meg at deler av slimproppen gikk istad og lurte på om sambo ville se, Hehe. Var ikke veldig interessert nei :sjenert: merkelig :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...