Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Godt å høre andres erfaringer også Zia, takk for det :) Det er ikke bare bare nei. Spesielt ikke når foreldre og samboer kommer fra veldig forskjellige verdener, og jeg er et sted midt i mellom. Mine foreldre er i mine øyne verdens beste foreldre, og de beste besteforeldre man kan ønske seg til barna sine :) Men pappa er så utrolig rastløs, han sitter aldri i ro i stua om kvelden f.eks., og dattera vår på halvannet våkner så vanvittig lett. Når pappa da romsterer rundt i huset sitter vi og holder pusten her nede i stua :P Har sagt fra utallige ganger også, men han forstår bare ikke konseptet stille, og jeg føler at det er begrensa hvor mye jeg kan mase!

Termin i dag da :strix: men jeg tror ikke lillegutt kommer før til uka. Kikker spent etter proppen hver gang jeg er på do, det var sånn det startet sist, og jeg må innrømme at jeg håper på en mest mulig lik fødsel!

Håper dere alle har det bra, og nyter årets siste dag! Godt nyttår! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for termin i dag Miss MP!! Spennende! Men allright om lillegutten venter til uka for da blir han heller eldst i klassen ;)

Ønsker alle her inne en strålende nyttårsfeiring!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoii!! Tenk på det dere, hvis vi setter igang nå så blir det mest sannsynlig å ta såpass mange timer at vi rekker 2012:)

Håper så inderlig at vi bare føder på rekke og rad her nå fremover!!! Det høres ut som en plan ja:)

Godt nytt år søte dere<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle bebiser inne pr. 01.01.12 kl. 13.17? :P

Her har proppen begynt å gå, med storesøster gikk den halvannet døgn før riene starta, så nå skjer det snart tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har berta i magen og ingen symptomer på fødsel, annet enn litt mensmurring i ny og ne. Men hadde jo ikke peil før vannet gikk forrige gang.

Så nå er vi i ventemodus, alt kan skje. :popcorn:

Missm; så spennende med proppen, lykke til :klemmer:

Endret av Puserjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss mp: så spennende! :hoppe: håper du får nok en flott opplevelse :klemmer:

Her i gården er det ingen fødsel på gang, men kroppen virker å forberede seg! Magen har sunket og frøkna virker å ha festet seg godt i bekkenet. har innimellom følelsen av nedpress. På nattestid kan jeg også oppleve noen ordentlig vonde kynnere, men de går heldigvis raskt over... så, det var status her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, miss mp :hoppe: lykke til når det starter!

Her er det ingen tegn til fødsel, noe som kanskje er lik så greit, i og med at det enda er 1 måned til termin, og vi enda ikke har alt helt klart :fnise: men det nærmer seg virkelig! Rart å tenke på at det nå er vår tur snart.

Godt nytt år til dere alle, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til miss MP! Venter spent på videre oppdateringer :)

Første jeg tenkte over midnatt i natt var at "puh, da blir han heldigvis 2012-barn". Vil jo ikke at han skal bli yngst i klassen :fnise:

Ingen tegn her heller til at noe er på gang, og er som Pjusk glad for det enn så lenge. Innspurten til forberedelser settes i gang nå fremover, så da har han å holde seg inne til mor og far er klare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) skjer ingenting enda, heldigvis får jeg nesten si, fikk litt sjokk i dag tidlig :fnise: skalv i flere timer og var skikkelig oppjaga, tenkte så på om jeg har glemt noe info til barnevakter, om storesøster mangler noe, osv. Ikke klar for å gi fra meg kontrollen kjenner jeg. Jeg har jo aldri vært borte fra henne på natta, gruer meg :tristbla: Men det er til et godt formål da. Og gleder meg veldig til å møte lillegutt nå! Skal være litt fornuftig og legge meg tidlig i kveld, det har blitt mange spill-kvelder med samboeren i jula og lite søvn :sjenert:

Lykke til med de siste forberedelser til dere som ikke er helt i mål med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skjedd her heller, men masse masrier, så kroppen jobber nok... Jordmor på tirsdag, siste time før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss MP: hørtes lurt ut å ta tidlig kvelden ja! :jepp:

Første jeg tenkte over midnatt i natt var at "puh, da blir han heldigvis 2012-barn". Vil jo ikke at han skal bli yngst i klassen :fnise:

Samme her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi er her enda ja:)

Noe mensmurringer og kraftige kynnere av og til. Symfysen føles som om den skal dele seg av og til...! Usj!

Puppene er visst igang med en ny vekstperiode for de svulmer og brystvortene er digre og de fryser nesten uansett hvor mye jeg har på meg når jeg går ut.

Er liksom noe som skjer hele døgnet så dagboken min og besøksrunden har vært nedprioritert i julen. Håper å rekke det imorgen kanskje.

Og en liten hurra for 38 uker imorgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 38 uker i morgen Skytte :strix:

Vet hvordan det er med å skulle holde orden på sin egen dagbok og besøksrunder, jeg måtte gi opp. Har vel ikke skrevet et ord i den på flere mnd.. :sjenert:

Nå er det rier på gang her :Nikke: de er ganske svake da, og med ca 6 min imellom, så jeg sitter foreløpig alene i stua og funderer på hvordan jeg skal forholde meg til det :P venter med å vekke samboeren til avreise nærmer seg, men han må vekke svigerfar (som heldigvis bor i nabohuset). Jeg har redd opp senger til barnevakter, og bagen står klar, så nå er det bare å vente og se om disse riene kommer med litt kortere mellomrom ;) Tror ikke jeg sier noe til foreldrene mine nå, vil ikke ha de ut på veien på nattestid. Vi har en avtale om at de skal kjøre i morgen tidlig, så tenker jeg holder meg til den :)

Hvis dere ikke hører noe mer fra meg så er jeg på føden :Nikke: men jeg skal nok få logga meg inn med mobilen og lese om hvordan det står til med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææææ!!!!! Oioioi!!!!

Nå slo det meg at det faktisk begynner å skje ting med oss når som helst og at det blir fryktelig spennende å komme inn her å se nå:)

Du er så heldig som er igang!! Og forhåpentligvis ferdig også nå:)

Gleder meg til å høre alt <3

Stoooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå så spennende!! :) Gleder meg til jeg er der, for nå begynner jeg å bli lei... Vond symfyse liksom.. Jeg som har gått rundt å lurt på uvi, visste ikke at man kunne få vond symfyse jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Innom for å titte litt. Her var det spennende da! Håper du er på føden Miss MP og sitter med bebisen din i armene!

Jeg sitter på barselhotellet sammen med trollemannen og lille G som ble født i går kveld! :) Hun er alldeles nydelig og vi er helt forelsket i lille trollejenta vår som har masse masse svart hår! :strix: Hun var ikke store knøttet 10 dager før termin. Veide 2710 gram og var 47 cm lang :) Hun er alldeles nydelig!! :rodmer: Jeg er høy på livet i dag! En fantastisk følelse! :jepp: Skal få oppdatert dagboka litt senere med mer detaljer :)

Blir spennende å følge med videre for her blir det mange fødsler fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse skogstrollet :klemmer:

Håper alt gikk fint. Kos deg masse og kanskje vi ses i A med vognene etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera so masse til du/de som har fått bebis! Lykke,lykke <3

I dag er terminen min faktisk, rart! Her har proppen,iallefall delar av den, komen ut. Hovudet til vetle guten ligg godt nede i bekkenet...Men undersøkinga i dag viste at livmorhalsen er veldig umoden :( So det var ein litt kjedeleg nyhet :( No vil eg jo berre at det skal skje noko :) Særleg sidan sambuar og eg har budd på pasienthotell sidan forrige onsdag (pga.sjukdomen min). Dagane har faktisk gått fort, og tålmodigheten har vore stor. Fram til eg fekk vete at eg var umoden. Andre som har erfaring med å gå fra umoden til at det har skjedd noko på nokre få dagar? Å vente nok 1 veke er ikkje sooo kjekt. Men formen min er like fin som alltid da, so får trøste meg med det :) Eg går no rundt i butikkar og opp og ned trapper fortsatt. Kjenner det i ryggen om det blir for masse trøing og sitting i ro, men det gjelder jo for alle reknar eg med :)

Vetle guten er cirkus 3.2 kg. Smal rundt livet, men i øvre grense i lengde.

Godt nytt år forresten! Eg er glad for at det blir ein januar-bebis ;)

Endret av Minimus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...