Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Jeg håper nå egentlig at frøkna uansett holder seg inne til januar... jeg tenker nemlig at desember, og spesielt romjula, må være en ganske kjip tid å ha bursdag på :sjenert:

Er bare så utrolig vanskelig å holde igjen :sjenert:

Men denne berta skal ut 7. Januar. Ikke lenge igjen. Men jeg er ikke lei nok enda, eller har så j.... Vondt i symfysen at jeg har lyst å :grine:

Ønsker dere en fantastisk jul, kos dere masse. :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker vi prøver å holde oss til januar her også! Men når nyttårsaften er ferdig må han bare komme!

Imorges lurte snupp på om han bare skulle dunke meg i ryggen slik at lillebror kom sprettende ut? For da kunne vi jo kose med han og stelle han:)

I wish det var sååå enkelt!!! :)

I verste fall hoster jeg så han ramler ut:p

Enig! :Nikke: (Bare etter siste eksamen 6. januar for min del ;) )

:ler: For en skjønn sønn du har :rodmer:

Er bare så utrolig vanskelig å holde igjen :sjenert:

Men denne berta skal ut 7. Januar. Ikke lenge igjen. Men jeg er ikke lei nok enda, eller har så j.... Vondt i symfysen at jeg har lyst å :grine:

Ønsker dere en fantastisk jul, kos dere masse. :gave:

Jeg skjønner ikke helt jeg... Tickeren din sier 35 uker, men du skal settes i gang før tiden uansett eller?

Leit å høre at du har såpass med smerter :tristbla: Håper de roer seg litt så du kan få en ålreit julefeiring :kose:

-----------------------

Jeg vil også ønske alle dere medmager en riktig trivelig julefeiring! :nisselue::tree::gullengel:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke settes igang, men jeg har bestemt at 7. Januar er en fin dato, og da får sambo to fine uker hjemme.

Jeg er vel strengt tatt 36+2 i dag, men amerikanerne teller litt annerledes enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 uker idag!!

Nå må vi bare bikke nyttår så er jeg klar!

Har mye vann i kroppen og babyen er aktiv. Det har skjedd noe med formen de siste dagene så jeg kan ikke tro jeg må gå tiden ut.

Fjeset mitt ser ikke ut i måneskinn! Magen har sunket og jeg har tidvis noe nedpress. Jeg er trøtt og slapp hele tiden og det kjennes ut som om kroppen er i ferd med å gjøre seg klar!

Håper bare ikke den har tenkt å bruke ukesvis på å bli klar!!

Fortsatt god jul babes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, 13 dager te termin!!!

Hjelpes, 4 dager til termin :sjokkert: så fort det blir mørkt ute begynner jeg å grue meg litt, men så fort det lysner ute ser jeg lysere på det.. rart det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, 4 dager til termin :sjokkert: så fort det blir mørkt ute begynner jeg å grue meg litt, men så fort det lysner ute ser jeg lysere på det.. rart det der :fnise:

Så morsomt at du skrev det! Akkurat sånn har jeg det også! Alt som er små-skummelt (nå om dagen fødsel) blir verre når det er mørkt :fnise: Hvordan er formen din Miss MP? :) Nå er det straks termin for deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har invitert folk på kalkun på nyttårsaften og håper alt ender med at jeg føder etter kl tolv:P

Har jo tre uker igjen idag men jeg orker ikke tanken på å gå ut tiden... Jeg vil bare sove og kroppen virker ikke. Den samler på vann og idag har jeg så mye vann i fingrene at de bare vil dovne bort...

Jeg er supersliten og griner minst en gang om dagen... For ingen ting...

Ikke meningen å ta motet fra noen, prøver bare å jamre til noen andre enn mannen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Skytte :klemmer: kanskje lillegutt synes synd på mammaen sin og kommer litt før :Nikke:

Med meg går det bra, er strålende fornøyd med at jeg fikk være hjemme på julaften, neste mål er å holde han inne til nyttår :fnise:

Er litt trist etter jula da, det var en kjempefin jul helt til 2. juledag. Mine foreldre var hos oss, og det er meningen at de skal komme tilbake når fødselen er igang for å passe på storesøster og være her hos henne mens jeg er på sykehuset og samboer jobber. De var her fra lille julaften til i går, og ville gjerne komme tilbake til helgen, (for å være her og passe på meg tror jeg), men jeg er litt redd for at det skal bli for mye besøk for samboeren min, da pappa var her noen dager en uke før jul også. Dette måtte jeg da formidle på best mulig måte, men jeg føler meg som verdens verste datter og at jeg virkelig har såret foreldrene mine :tristbla:

Det er ikke det at jeg ikke vil ha de her, jeg er så utrolig glad i de og kunne gjerne hatt de her hele tiden. Men ingen har godt av å gå oppi hverandre flere dager i uka, 3-4 helger på rad... I tillegg hadde jeg og samboer en krangel om barneoppdragelse 2. juledag, da jeg mener at han er for streng, og det endte med at han kjørte avgårde i sinne, og dette ble mamma kjempelei seg for. Nå tror jeg de føler at de ikke er velkomne her, og at samboeren min har dårlige reaksjoner. Jippi :tristbla:

også kan de liksom ikke legge planer på nyttårsaften heller, siden de må være parat til å kjøre hit, så da føler jeg at det er mega-egotripp av meg å ikke be de om å komme hit. Men de bor såpass langt unna at hvis de kommer hit så blir de i noen døgn, også må de kanskje komme tilbake 2 dager etter... og da sier sikkert samboeren min at han heller vil at hans far skal passe snuppa mens jeg er på sykehuset, men han kjenner henne ikke like godt som mine foreldre, og hvis jeg skal være borte fra jenta mi i noen døgn MÅ jeg vite at hun har det best mulig. What to do :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei for en trasig situasjon:( Forstår veldig godt hva du mener... Det er så vondt å føle at man sårer sine nærmeste... Og jeg kjenner til det å føle at foreldrene ikke er helt fornøyde med vår utkårede liksom. Det er pyton:(

Huff.. Ikke noe drømmesituasjon dette nei:(

Håper virkelig dere finner ut av det for du trenger alle krefter og fokus på det fine som snart skal skje <3

Sender over mange gode klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte vi mme, smokker og en pakke med enerbleier :rodmer:

Nå har jeg bare en jobb, og det er å knipe sammen til 2012. Men det føles som om jeg skal sprekke hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Miss MP :( Ikke noe god følelse å avvise noen. Fått snakket noe mer med samboeren? Kommer foreldrene dine til nyttårsaften? Håper det ordner seg.

Så morro med innkjøp av bleier og sånt Puserjenta! :jepp: Nå nærmer det seg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det går bra med deg miss mp <3

Hehe, morsomt med de aller siste innkjøpene ja, puserjenta:)

Tror vi har alt nå så på søndag kan han bare komme:p

Var på kontroll igår og alt var fint bortsett fra lav blodprosent og en del ødemer. Jm gjettet at lillebror ikke blir mindre enn storebror og hun trodde nok han var rundt 3800g allerede...

Snupp var 4 kg da han ble født. Ikke meningen jeg skal få bittesmå bebibebiser..

Derfor vil jeg ha han nå så fort som mulig! Skal begynne å få akupunktur onsdag i neste uke. Ikke for å sette igang rier men for å få opp energien og sånt. Give it to me!!

Problemet nå er bare at jeg nesten ikke greier å kjøre bil! Magen er så stor og føttene så korte!

Sitter som en fjott å kjører og blir uvel pga sittestillingen. Og inn og ut... En egen forestilling.. Er så morsomt med alle disse medlidenhetsblikkene..!

Idag er mannen på jobb så nå skal jeg se hva jeg finner på når jeg er hjemme alene:) Litt rydding og støvtørk må jeg vel klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med de siste innkjøpene ja, her har bleiene og mme i tilfelle trøbbel med amming vært på plass en stund :)

Det går bra med meg ja, har fått snakket litt med foreldrene mine, og ting føles litt bedre. De føler nok fremdeles at siste dagen i jula ble litt dum, og det gjør jeg og, men som sagt man kan ikke gå oppi hverandre flere dager i strekk hver helg.

Jeg har ikke snakket så mye med samboeren nei, men den reaksjonen hans er egentlig ganske vanlig, og ikke noe jeg tar på vei for :) Det er tross alt bedre at han tar en liten tur ut av huset enn at han er hjemme og er sur, da merker jo dattera vår også at stemningen er lunken.. så da foretrekker jeg at han tar en tur og kommer hjem igjen blid også kan vi si unnskyld og alt er greit :) Men foreldrene mine har jo aldri sett en sånn reaksjon før, så kan skjønne at de ble litt :hakeslepp:

Kjenner til kjøre bil- problematikken Skytte! Streva meg ut av bilen her om dagen, lykkelig uvitende om at naboen observerte operasjonen :ler: Fikk en kommentar da jeg endelig kom meg ut av bilen :P For ikke å snakke om å kjøre bil på glatta når disse monster-kynnerne slår til, det er jo direkte farlig! Har hatt privatsjåfør nå som samboeren har hatt juleferie da :) Men til mandagen er det alvor igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den pakken med nattbind kunne jeg vært foruten :kjefte:

Har lagt alle klærne hennes i kurver nå, har hvertfall nok i strl 62, men garantert også nok i 50/56.

Fostervannet er inntakt per 14.38 så da satser jeg på at det blir 2012jente. Gleder meg til å få hun i armene :rodmer:

:skaal: godt nyttår alle søte gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss MP - kjenner godt til problematikken din... Her er mine foreldre tidvis litt intense, og bor i nærheten, så må stadig si til de at "nei, dere kan ikke bare komme innom" fordi mannen synes det er plagsomt. Det er vanskelig å gå sånn midt i mellom - uansett hva man sier, så blir jo noen man er glad i såret :( Og ikke tror jeg foreldrene mine forstår helt heller - det er jo ikke at man ikke vil ha de der, men at man må ha litt rom for seg selv når man er voksen og bosatt med mann og (snart) barn...

Mannen på sin side er helt ELENDIG til å si i fra til sine foreldre - han vil aldri såre de, så i stedet må jeg svelge alt derifra. Hans argument er at de er mer "normale". Det er forsåvidt sant det, men jeg synes det er mer slitsomt når de kommer på kort varsel og skal bo hos oss en hel helg, i forhold til noen besøk på en time eller to i ny og ne av mine...

Usj, det er ikke lett med familie og slikt bestandig :sukk:

Puserjenta - så koselig med slike innkjøp :hjerte: Vi fikk en del bleier i diverse baby-pakker, og kjente det var skikkelig rart og koselig på en gang og kikke på de :hjerte:

Forøvrig håper jeg at alle småtasser nå holder seg inne til over nyttår, og deretter kan moroa begynne for dere med termin i januar iallfall :fnise:

Jeg har bestilt minis ankomst her til sånn ca siste ukaa i januar, så han har å høre på sin mor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...