Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Ah, sånne grupper ja! Ja det hadde kanskje vært en idè, ikke tenkt på det engang jeg!

Håper du koser deg ute med damene i kveld Skytte, som du sier kan det bli lenge til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, da rakk jeg gå på en liten smell på jobb.. Det er så vanskelig å vurdere dagene før jul nå! Jeg har aldri hatt den bekymringen for at det blir for mye stress for babyen i magen, men det har jeg fått følt på nå.. Skal snakke med lege imorgen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Har vore lite her inne siste tida. Har flytta og manglar fortsatt internett i nye leiligheten, so det er litt av grunnen :) Ja, er det nokon som har fått bebisen sin? I morgo er det 2 små veker att til termin. Rart og faktisk litt trist å tenke på. Svangerskapet har vore heilt topp, eg har ikkje hatt nokon plager, og har vore friskare no enn eg var før eg vart gravid. Er jo sjukmeldt pga. kronisk migrene (og har ein blodsjukdom som ofte er ustabil), og begge deler har vore stabile :) Tomlar opp for det! Hehe, og so har eg kun lagt på meg på magen :P Ein liten fotballmage har eg, og får stadig høyre at den er so snerten og fin, og :"Hæ? Berre 2 veker att til du skal føde?". So veldig koseleg å få fine kommentarar :)

Eg er veldig spent på om vetleguten kjem i desember eller januar! Ein julepresang er det uansett :) Pga. blodsjukdomen skal eg leggast inn ca. 28.desember, so det blir nyttårsafta på pasienthotell/sjukehus, hehe. Men det går bra :)

Ha ei fin jul alle saman, kanskje eg ikkje kjem innpå her på ei god stund ;) Tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde Guess? Håper det går bra med deg!

Lykke til videre og god jul til deg også Minimus, i tilfelle vi ikke ser deg igjen her inne på en stund. Håper det kommer en liten oppdatering om hvordan du har det etterhvert! Veldig spent på om det blir desember eller januar her også :Nikke:

Kanskje vi skal lage oss en fødeliste, så at det var en annen terminklubb her som hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen! Står det bra til med alle? Hørtes ikke noe greit ut med smell på jobben Guess :( Håper alt går bra.

Bra svangerskapet har gått så fint Minimus! :jepp: Spennende å se hva som skjer fremover nå! Her er det 3 uker igjen til termin. Det har jo gått så fort!

:tommel: Fødeliste hørtes jo helt supert ut!! :D Det må vi jo ha her inne! ;) Fortsatt god førjulstid til alle! Nå er det jo straks julaften og greier! Tida flyr! :daane::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Lusimor! Tenk at det er fødsler i gang her allerede :daane:

Fødeliste er nok ikke så dumt nå nei - kommer fort flere småtasser her fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det, plutselig gikk ting veldig fort her, nesten skummelt jo :fnise: Julaften på lørdag, også er det en uke til termin!

Mye å gjøre nå i førjulstida eller? Jeg har akkurat levert veslejenta i barnehagen, så nå skal jeg få vaska litt hus og lage medisterkaker som jeg skal slenge i frysern så lenge, og kanskje bake litt. Man vet jo aldri når man plutselig skal føde :sjenert: Greit å ha mest mulig klart nå på slutten, særlig ettersom jeg har invitert folk på julaften, litt kjedelig om de må gjøre alt selv når det kommer til matlaging osv da :fnise:

Også kommer jo denne svigermora i morra så jeg får vel bare vaske jeg da, siden graviditet og fødsel ikke er noen sykdom!! Jævla kjerring!!

God førjulstid til dere :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gosj så mye du skulle gjøre idag da! Må nå ikke gjøre så det blir fødsel på deg plutselig!

Å grøss, kommer hun nå allerede?! Og skal være til over jul?

Det frister liksom å si at oi så bra med hjelp, men du er nok sånn som meg og vil klare alt selv så hun bare kan holde munn!

Heldigvis er jeg kvitt den heksete ekssvigermoren min. Er veldig spent på hvordan moren til mannen blir når babyen kommer... Virker av og til som om svigermødre forandrer seg når de får en " eierandel" i familien til sønnen.. Men heldigvis er ikke alle slik da:)

Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Skytte :) Men jeg formulerte meg kanskje litt dårlig, hun kommer bare en svipptur i morra :) Så ser vi henne ikke igjen før i romjula.

Også mente jeg om dere andre hadde mye å gjøre nå, men jeg ser at det ser ut som at jeg mente at jeg hadde det :fnise: Jeg gjør det jeg orker/gidder egentlig bare, har fått gjort endel i dag da :)

Håper dere andre koser dere nå i dagene frem til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okei! Men da ble skrekkscenariet litt bedre:)

Jeg er forsåvidt ferdig. Badet skal vaskes på torsdag men det går fort for da tar jeg benken og mannen resten så jeg slipper å bøye eller strekke meg:)

Og treet skal pyntes på torsdag!

Kjelleren skal få seg en vask den også men det hørtes ut som om mannen hadde kontroll på den også:)

Jeg skulle bakt brød for nå ligger vi an til å bli fri midt i jula.. Men med hevelsene vet jeg ikke om jeg orker.. Vondt å stå lenge. Plan B er å robbe fryseren til mamma når vi drar derfra i jula:)

Pluss at vi har masse boller, kringler og havrekjeks så vi blir ikke matløse:)

Jeg sitter her og følger råd om å ta det med ro... Det er kjedelig gitt!! Men kroppen orker ikke stort så...

Mannen har vært en evighet i kjelleren og jeg får ikke komme ned! Blir sååå nysgjerrig at hjelpes!! Og skravlesjuk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver nok med noen greier for å glede deg nedi der skal du se :hjerte: er veldig imponert over mannen her også i dag, hjalp meg å vaske og dra frem bord og sofaer og insisterte på å både vaske og støvsuge bak der :rodmer:

Kjedelig å ta det med ro ja, men veldig lurt :) snart er muligheten over.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lurt veldig på om det er noe på gang her! Jeg fikk skikkelig vonde kynnere da jeg satt uttafor hos jordmora og venta, klarte ikke å gå da jeg skulle inn til henne. Det var kl 11, og jeg kjenner det enda, har kjent det hele tiden. Fikk veldig vondt i både rygg, mage og lårene! Har planer om å gå og legge meg og satse på at det går over, har lyst til å feire jul hjemme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg lurt veldig på om det er noe på gang her! Jeg fikk skikkelig vonde kynnere da jeg satt uttafor hos jordmora og venta, klarte ikke å gå da jeg skulle inn til henne. Det var kl 11, og jeg kjenner det enda, har kjent det hele tiden. Fikk veldig vondt i både rygg, mage og lårene! Har planer om å gå og legge meg og satse på at det går over, har lyst til å feire jul hjemme :sjenert:

Åh så spennende!!! :hoppe: Her må du holde oss oppdatert Miss MP! :) Men hadde vært greit med jula hjemme ja ;) Om du hadde født nå hadde du rukket hjem igjen til 24. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi!! Ja nå kan det jo skje ting med oss når som helst!!

Jeg kommer til å savne sprellingen men du dyrebare hvor jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv:)

Og til å bli lettere:)

Slippe halsbrann:)

Kunne kle på sko selv:)

Snu meg i sengen uten å høres ut som Keiko på tørt land:)

Spise fenalår <3

Slippe vondter i bekkenet og urolige ben!!

Gleder meg til å møte vidunderet i magen og snuse på han, holde han, stelle og amme han og elske han også mest på jord <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har begynt å få noen vonde kynnere jeg også, rimelig paralyserende! :overrasket: Men har ikke trua på at noe er på gang... annet en at kroppen forbereder seg på et vis!

Jeg håper nå egentlig at frøkna uansett holder seg inne til januar... jeg tenker nemlig at desember, og spesielt romjula, må være en ganske kjip tid å ha bursdag på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi prøver å holde oss til januar her også! Men når nyttårsaften er ferdig må han bare komme!

Imorges lurte snupp på om han bare skulle dunke meg i ryggen slik at lillebror kom sprettende ut? For da kunne vi jo kose med han og stelle han:)

I wish det var sååå enkelt!!! :)

I verste fall hoster jeg så han ramler ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper jo på etter nyttår jeg og.. så lenge det ikke blir vondere nå så skal jeg holde ut! Holde ut må jeg jo bare uansett da, han kommer når han kommer. I natt har jeg fått sove og det går litt bedre. Men jeg er utrolig hjelpeløs, godt at samboer har juleferie og kan hjelpe til med storesøster.

I tilfelle jeg ikke logger på her noe mer før jul så vil jeg ønske dere alle sammen en riktig god jul! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...