Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Aaaw så skjønn liten gutt du har da Skytte :hjerte:

Ja det gjør vondt her og, ikke godt å tråkke barbeint på flisene på badet om morran. Pluss at de er varme og da virker det som jeg blir mer hoven? Gleder meg til normal kropp og nurk i armene! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine føtter, spesielt høyrefoten, prikker og nesten brenner når jeg begynner å gå om morgenen. Av hendene er også den høyre vondest.

Åååå ja, gleder meg så enormt til mindre vondter og økt bevegelighet <3 Og verdens beste premie!

Dagens hormonhistorie;

Var på juleoppvisning med turngruppen til snupp i ettermiddag og bare de tok oppstilling sammen med alle de andre begynte jeg å tute...! Prøvde å gjemme meg bak kameraet mitt men tankene spant rundt lille gutten min som har blitt så stor og flink, at han skal bli storebror, at jeg skal få enda et vidunder osv..! Jadda! Flott det vet dere:) Hun overgravide sippemammaen på tribunen, hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes Miss Mp, alle hjerter gleder seg :hjerte: Jeg har mye kynnere om kvelden nå(har hatt det lenge egentlig..)

Mini har fortsatt ikke blitt så sterk at det har blitt dundre spark, det ble jeg sliten av sist husker jeg.. + stive ledd og vondt bekken etter ørten netter i samme sovestilling..

Så skjønn en gutt du har Skytte :)

Endret av GueSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha syns det var litt søtt jeg da Skytte :)

Jeg hadde noen kynnere eller noe greier i kveld, ut av en annen verden. Både samboeren og jeg lurte på om det var fødsel på gang, og jeg frika litt ut inni meg :sjenert: det var skikkelig vondt, kunne ikke røre meg! Men det ga seg igjen, er snart 3 timer siden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidvis vonde kynnere jeg også.. Og skjønner ikke at babyen liksom har mindre plass for magen buler alle veier og han spreller vel så mye som før og tester rømningsveier via både navlen og under ribbena:)

Er så spent på når og hvordan fødselen vil starte denne gangen..!! Vil vite nåå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vonde kynnere - hvordan kjennes disse egentlig ut? Jeg har kynnere i ny og ne, men de er jo ikke vonde. Men så i blant dukker det opp andre rare ting, som vare ganske kort, som kan være ubehagelig. Kan det være at kynnere kjennes litt forskjellig? Og at de vonde oppleves annerledes enn de uvonde kynnerne? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg får vonde kynnere er det akkurat som om magen blir enda hardere og jeg klarer ikke sitte eller stå oppreist. Det kramper liksom nedover hvor murringene pleier å komme..

Litt vanskelig å forklare:) Men vil anta at kynnere oppleves forskjellig også ja. Sånn at det kan være vanskelig å sammenligne.

Er forresten 35 uker idag!!!!!! 5 uker igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var omtrent sånn jeg hadde det i går også! Har ikke hatt noe særlig med kynnere jeg heller, så har ikke så mye peiling. Men bra forklaring! Det begynte med lette mens-murringer, også ble det bare vanvittig vondt, måtte ringe samboeren som var nede for å få han til å passe på dattera vår mens jeg konsentrerte meg om å reise meg opp! Ganske heftige smerter!

Glad det ikke var fødsel riktig enda :)

Hadde en litt røff dag i går, vi skulle på tur, familie-julelunsj i Drammen, ca 2 timers kjøring. Etter tre kvarter spydde snuppa i bilen, ikke verre enn at vi fikk av de ytterste klærne og fikk tørka og trøsta og kjørte videre. Men så kom runde nr 2, og da var det bare å snu! Så var det å skrubbe bil og bilstol resten av kvelden, og den lukten er ikke lett å bli kvitt! Men hun har det bra og det er det viktigste :rodmer: og lilebror sparker og koser seg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg begynner å få sånn nesting-greie igjen.. Sånn var det sist også. Har handla smokker, tåteflasker, bleier, salver, voksipose, BB vippestol blablabla.. Og finner stadig på ting jeg må rydde/vaske/fikse. Syns dette var litt tidlig jeg :klo:

Jaja, sist fløy jeg rundt og vaska vinduer i sommervarmen, opp på stoler og bord for å få vaska skikkelig, med store bollemagen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessen Lusimor!! :) Det blir kos det jul det :). Jeg har faktisk en hikkeløs baby denne gangen Puserjenta, hehe.. det er jo så skjønt med lille nurket som hikker så magen hopper alle veier :)

Endret av GueSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Lusimor! :hjerte:

Hikking her og :rodmer:

Kan noen si fra så fort det begynner å gå offentlig transport til månen? Har ei svigermor som gjerne skulle vært med :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiii!! Gratulerer Lusimor!!

Muss mp: Kom med det! Her kan du få det ut! Svigermødre bør ikke ødelegge gode graviddager!!

Jeg er ikke i noe spes god form for tiden og sliter med å få gjort ting. Humøret er ikke dårlig men heller ikke på topp så det har blitt lite kg desverre:( Men jeg prøver å henge med her hos termindamene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Skytte, håper formen kommer seg litt! :klemmer:

Det er så mange ting at det nytter vel ikke å skrive det ned engang :fnise: Men det som fikk begeret til å renne over her i går var at jeg skrev en status på fb en dag om at jeg lurte på om samboer gleder seg til julevasken i år, mens jeg kan ligge på sofaen og slappe av. Da fikk jeg høre at det var stakkar han som er så flink og hun ble så sår på hans vegne og at graviditet er ikke noen sykdom, hun hadde vaska huset både rett før og rett etter fødsel med alle 3 sønnene!

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det var forresten ment som en spøk, jeg er igang med julevasken og julebakst til tross for bekkenløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du forresten med facebook-grupper puserjenta?

Og er det noen her som har peiling på hvordan jeg får skrevet innlegg med telefonen? (Iphone). Kunne jo være kjekt å oppdatere fra sykehuset når den tiden kommer :Nikke: Jeg får ihvertfall lest hva dere andre skriver da, men hadde vært kjekt å kunne svare og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du forresten med facebook-grupper puserjenta?

Jeg er nemlig med i to grupper på fb, en for alle som skal ha i 2012 og en for de som skal ha i 2012 i område jeg bor i. Har møtt jentene to ganger og vi skal møtes til mandag igjen. Hadde skikkelig crappy barselgruppe via helsestasjonen sist så jeg tar ingen sjanser denne gangen. Vil ikke sitte alene hjemme fra januar til september.

Jeg er bare aktiv i den ene gruppen, innmari koselig jenter :)

Svigermoren din kan ta seg en bolle. Syns du kan ligge på sofaen, se på sport mens samboeren din rydde og vasker jeg. Sånn har vi det her. :sjenert::rodmer:

Endret av Puserjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææhhhh!!!! Akkurat sånn var ekssvigermor!!!

Grøss og spy bare jeg tenker på henne!!! Var fryktelig synd i eksen ja, tenk at han måtte støvsuge!! Fy f for noen krek de er!!

Får du ikke svart på vanlig måte? Jeg bruker bare iphonen min på nett. Uhyre sjelden at jeg orker pcn for den er så treg:)

Jeg skal ut og spise med noen damer kl åtte men nå er jeg bare trøtt og sliten og urven og jamrete:( Men så er det jo koselig da.. Og man vet jo aldri når neste anledning byr seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...