Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Hehe, det var merkelig gitt:)

Da var man i seng og imorgen er det atter en dag som han sa..!

Måtte vi føde i vilden sky her snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi hatt noen dager hjemme me jenta vår... Barseltårene kom for fullt o dag, men godt æ har en mann som hjelper mæ:-) vi stortrives selv om det er slitsomt:) håper dere som ikke har møtt deres små enda får gjøre det snart!!! Helt fantastisk!!@u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi hatt noen dager hjemme me jenta vår... Barseltårene kom for fullt o dag, men godt æ har en mann som hjelper mæ:-) vi stortrives selv om det er slitsomt:) håper dere som ikke har møtt deres små enda får gjøre det snart!!! Helt fantastisk!!@u

Har vært veldig plaga med barseltårer jeg også, det begynte på sykehuset da hun ene jordmora skulle ha hjemreise-samtale med meg. Jeg vet ikke hvorfor, men uansett hva hun sa så begynte jeg å tute.. stakkars dame :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med de barseltårene, jeg fikk det dagen vi reiste hjem fra sykehuset sist. Satt å beit meg i leppa hele dagen for ikke å knekke totalt sammen :fnise:

Jeg har unt meg en dag hos frisøren i min planløse hverdag, jeeei, så deilig å føle seg litt fresh igjen :hoppendeglad: (ikke så mye som skal til for tiden, hehe..)

Endret av GueSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om slimproppen har begynt å løsne her.. Kan den liksom komme som bare slim og ikke som klumper? På en måte? Sorry for heslig spørsmål...!:)

Barseltårer må til:) Man blir så uendelig overveldet av alt<3

Jeg er fryktelig hormonell... Og snarsint som en lemmen... Så det skal bli deilig å bli ferdig med fødsel og barseltårer og bli litt normal igjen for all denne sippingen er jeg ikke helt komfortabel med:)

Idag har vi ryddet og styra på i flere timer både mannen og jeg <3 Reiring på høyt nivå:)

Hvordan går det ellers med de fødeklare?

Dere ferdigfødte må gjerne dele fødehistorier:) Me like:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med mulig slimpropp, Skytte!

Guess, frisørtime hørtes deilig ut - tror jeg skal prøve å få til det samme før tassen kommer :jepp:

Ingen fødetendenser her. Hyppig til kontroller pga vekstestimering og forhøyet undertrykk, og det virker ikke som om noen av legene tror det er noe snarlig på gang heller...

Men det er helt ok, for her er det reiring på meget høyt nivå om dagen. Det ryddes, vaskes og sjaues for harde livet. Instinktene er virkelig på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen gode svar til deg ang. slimproppen, Skytte, men håper for din del at det er det! :hoppe:

Reiring må til! :jepp: Og det fortsetter etter fødselen også :jepp: Store rydde/ordne/fikse-tendenser på gang her :fnise:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med mulig slimpropp da Skytte!! :jepp: Fikk ikke studert min slimpropp så nøye da den gikk inne på fødeavd mens jeg hadde rier og 5 cm åpning. Det lille jeg så (som lå igjen der jeg hadde sittet i senga..) så ut som tjukt slim, ikke flytende på en måte, men var ikke nødvendigvis klumpete såvidt jeg husker, men det er jeg neimen ikke sikker på :fnise:

Har et spørsmål! Vi planlegger å spise rakfisk hjemme i kveld. Jeg har sutra og gnålt meg til det siden det ikke ble noe rakfisk på meg i jula... :sjenert: Må jeg pumpe meg eller kan jeg fint amme etter å ha spist?!? Jeg har skjønt det er greit å spise det (fant et sted på nett hvor en tilsynelatende jordmor mente det kanskje ikke var å anbefale, men finner ellers at det er heelt ok. Både helsesøstre og jordmødre som skriver det) Jeg bare tør ikke stole utelukkende på det jeg finner. Noen med erfaring? Kan jeg spise med god samvittighet? (fant ingen advarsler på matportalen.no utenom at fisken ikke skal veie over 1 kg og det gjør den ikke) Kjappe svar anyone, middag om 1,5 time! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du spiste rakfisk, Skogstrollet, for det tror jeg går heeelt fint nå:)

Jeg har et fenalår med mitt navn på som venter på at jeg skal føde:))

Spurte min jmstuderende svigerinne og den kan visst komme sånn litt etter litt bare som slim liksom:p

Sterk nachos og høvelig gåtur med mannen ikveld. Rikelig med kynnere helt til jeg kom meg i godstolen etterpå.

Velvel, intet nytt under solen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på en slimpropp her og, men det er ikke slim, bare lysrosa på pairet og bittelitt i truseinnlegget. Har kommet to mini (knappenålshode) blodklumper. Det kan jo være deler av slimproppen kanskje? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan vel være det ja? Den kommer sikkert ut i mange variasjoner? Usj! Hehe:) Hva man ikke spekulerer på:)

Men det er jo et helt studie å være gravid syns jeg. Veldig spennende og mange rare ting som skjer i kroppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du spiste rakfisk, Skogstrollet, for det tror jeg går heeelt fint nå:)

Jeg har et fenalår med mitt navn på som venter på at jeg skal føde:))

Spurte min jmstuderende svigerinne og den kan visst komme sånn litt etter litt bare som slim liksom:p

Sterk nachos og høvelig gåtur med mannen ikveld. Rikelig med kynnere helt til jeg kom meg i godstolen etterpå.

Velvel, intet nytt under solen..

Jeg koste meg VOLDSOMT med rakfisken min :strix: Ikke noe reaksjon fra lille G. Hun har hatt mye magevondt så prøvde å være restrektiv med løken.

Ser for meg fenalåret som ligger å skriker i skapet med navnet ditt på Skytte :skratte: Skjedd noe mer ang slimproppen din? :jepp: Give me dirty details :lur::fnise:

Noen andre som føder om dagen?! :jepp: *venter i spenning* :popcorn:

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke en dritt her.

Var på ul på mandag for å sjekke leie, og hun lå fint med hode ned.

Er klar for smerte, smerte, smerte, smerte :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ruger fortsatt. Nå snør det så da skjer det nok noe snart. Snøen må bare lave ned litt mer så får vi en reprise av forrige fødsel, he he.

Men termin i dag :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Puserjenta! Får håpe snøen ikke blir et problem, men er det det som må til, så tar vi imot et par meter snø altså, hihi ;) Jeg har ikke tenkt så mye på det, men den snøen kan jo bli litt i veien på denne tiden av året, sambo brøyter snø, så han er veldig for opphold når småen kommer ;) (mest for å komme oss greit til føden, ikke for at han må brøyte). Ellers går det i redefiksing her.. Sambo er imponert kan dere tro, over høygravide meg som bare mååå vaske under sofaen, viktig nemmelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rop ut om du trenger sladris! :fnise:

Det er så koselig å lese om dine dager nå som du er høygravid og det nærmer seg med stormskritt :rodmer:

Det ruges her også - ingen tegn til at mini vil ut riktig enda. Men om han er som faren sin, så tas beslutningen relativt raskt og uten forvarsel :fnise:

Slekter han derimot på meg, så kommer han ALDRI ut - da blir det igangsetting - jeg er jo fysisk ute av stand til å ta beslutninger uten å ha tenkt meg om i evigheter :daane:

GueSS, det er utrolig hva det rede-fiksings-behovet får oss til å gjøre altså :fnise: Jeg har også forsøkt å vaske under sofaen nylig, og det var ganske interessant... Må ha vært litt av et skue der jeg lå som en hvalross på gulvet, most ned mellom bord og sofa og prøvde å strekke meg frem :ler:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...