Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Sånn, da er vi hjemme igjen fra høstferie. Vi har kost oss masse og lille T har tatt noen supersprang i utviklinga si, og vi nevner i fleng: Hun har lært seg å vinke, hun sitter uten støtte, hun åler som et uvær, har begynt med brødskive og fått to tenner til, fortennene oppe. Oooog en ting som er litt mer vemodig, nå ser det ut som det nærmer seg slutten på amming for denne gang, hun viser fint lite interesse for puppen. Tar litt, sånn 5 minutter eller noe, til hun er akkurat mett (antar jeg) og så har hun ikke tid mer.

Og, vi er en city cross rikere ;)

Nå skal jeg legge min lille snørrete sutreguri, hun har blitt forkjølt for første gang i sitt 7,5 mnd lange liv :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, Turnerose hadde også en periode rundt den alderen da puppen ikke var særlig pop. Men det kom seg igjen - til de grader! ;) Så det kan passere, ville jeg bare si. :)

Litt av en uke for lille T! :hakeslepp: Må være bra for henne å være på hjemstedet ditt. :fnise: Og så spennende med ny vogn! Håper dere blir fornøyd! :jepp:

God bedring til T! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med supersprang i utviklinga! Det går så utrolig fort..! :daane:

S er på akkurat samme måte med puppen. Hun har rett og slett ikke tid til å spise, virker det som. Men men, det er jo bare et tegn på at de vet hva de vil! :fnise:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Innom og kikker litt :hallo:

Imponerende hvor fort de små kan utvikle seg, nesten fra den ene dagen til den neste.

Håper alt står bra til med dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er alt bra!

T er 8 måneder i dag :hakeslepp:

Hun har seks tenner nå, sitter selv, krabber (hun knakk den koden i går, åler ikke lenger), hun vinker, viser hvor stor hun er. Spiser brødskiva helt selv, reiser seg opp på kne når hun har noe å holde i. Lille jenta mi begynner å bli sååå stor *snufs*

Nå sover hun, heldigvis :fnise: Hun er så aktiv og finner fram til alle ledninger og alt hun ikke skal og blir så fornærmet når jeg flytter henne. Jeg blir helt utslitt jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, den perioden der er slitsom for mamma'n og pappa'n! Når alt er spennende og forståelsen for at enkelte ting faktisk er farlig enda ikke har kommet. Du får sove litt når hun sover, du også. ;)

Tiden går så utrolig fort! Jeg synes ikke det er lenge siden jeg fikk melding fra deg om to streker på testen... Hjelpe meg. Nå skal dere vel kanskje begynne å prøve på nummer to snart? :tunge1:

Godt å høre fra deg! Jeg tenker stadig på deg, håper du vet det! Men akkurat nå om dagen er kapasiteten noe begrenset, jeg sitter jo stort sett i sofaen, men det er jamen ikke mye jeg får gjort, likevel... :roll: Ikke bare gøy å være gravid, nei.

Gi godjenta di en nuss fra meg når hun våkner! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom tid når de krabber og herjer verre, jeg har to som er akkurat lik.

Er dere fornøyd med City Crossen? Vi hadde den til de to første, og var kjempe fornøyd.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledninger er det store her også for tida. Merker at det er hakket mer jobb å følge med nå enn for noen uker siden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, den perioden der er slitsom for mamma'n og pappa'n! Når alt er spennende og forståelsen for at enkelte ting faktisk er farlig enda ikke har kommet. Du får sove litt når hun sover, du også. ;)

Tiden går så utrolig fort! Jeg synes ikke det er lenge siden jeg fikk melding fra deg om to streker på testen... Hjelpe meg. Nå skal dere vel kanskje begynne å prøve på nummer to snart? :tunge1:

Godt å høre fra deg! Jeg tenker stadig på deg, håper du vet det! Men akkurat nå om dagen er kapasiteten noe begrenset, jeg sitter jo stort sett i sofaen, men det er jamen ikke mye jeg får gjort, likevel... :roll: Ikke bare gøy å være gravid, nei.

Gi godjenta di en nuss fra meg når hun våkner! :kyss:

Ja, hehe, jeg blir helt svett jeg. Nei, men nå begynner hun å forstå litt mer, hun snur når jeg sier "nei", stort sett hvertfall, ledninger er for fristende :ler:

Tiden flyr!! Virkelig. Tja, si det du, jeg er veeeldig babysyk, og nå har jeg ikke mindre enn 5 venninner/bekjente som venter baby i mai :fnise: Men, babyen min er fremdeles baby og vi har ikke dårlig tid, tipper det blir litt prøvings fra sommeren ;)

Takk i like måte du :klem:

Hun fikk en nuss fra deg :hug:

Slitsom tid når de krabber og herjer verre, jeg har to som er akkurat lik.

Er dere fornøyd med City Crossen? Vi hadde den til de to første, og var kjempe fornøyd.

:klemmer:

Kan tenke meg man blir enda mer svett av to, hehe.

Ja, jeg er utrolig fornøyd med den vogna, ikke angret et sekund!

:hug:

Ledninger er det store her også for tida. Merker at det er hakket mer jobb å følge med nå enn for noen uker siden! :fnise:

Ja, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var T og jeg sammen med Lillefot og Lille Lo, vi hadde det veldig koselig. T fant selvfølgelig en ledning hun la sin elsk på :fnise:

I dag skal vi på åpen helsestasjon og veie og måle, er spent på hvor mye hun har strekt seg, hun virker så lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Koselig at dere titter innom meg :klemmer:

Jeg er fraværende i dagbøkene nå og på KG generelt, kommer til å fortsette med det en stund til, det er også mulig jeg forsvinner helt (sletter meg), har det ikke så veldig bra nå og har da også et litt ambivalent forhold til denne dagboka.

T har det bare bra, vokser og gror. Nå har hun snart 10 tenner :hakeslepp:, reiser seg om hun har noe å holde godt i, krabber og kryper. Sier maaaamamaa og papapaa, se! og bæ :ler:

Ta vare på dere selv, fine jenter :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen, du vet hvor jeg er hvis du trenger å prate. :troest: Men ikke slett deg, da? Slett dagboka? Det går jo an. Kommer til å savne deg enormt her inne om du forsvinner, selv om jeg kjenner deg IRL etterhvert! :klemmer:

Gode, snille Tusle. :hug: Håper det kommer seg, og det fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig leit å høre at du har det vanskelig for tiden! Håper du snart får det bedre. Ta godt vare på deg selv også, uansett om du forsvinner helt fra KG eller ikke. Masse :klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fine jenter :klemmer:

Her går det opp og ned. I morgen har jeg eksamen, kjenner det skal bli godt å få den overstått, selvom jeg er stygt redd for at det blir gjentagelse til våren :sukk:

T har blitt 9,5 måned, tiden går så fort. Plutselig er hun et år. Vi gleder oss til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine jenter :klemmer:

Her går det opp og ned. I morgen har jeg eksamen, kjenner det skal bli godt å få den overstått, selvom jeg er stygt redd for at det blir gjentagelse til våren :sukk:

T har blitt 9,5 måned, tiden går så fort. Plutselig er hun et år. Vi gleder oss til jul!

Krysser alt jeg har for at du står i morgen, så du får det ut av verden!

Gode klemmer til deg. :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...