Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!


Tusle

Anbefalte innlegg

Høres ut som at det har vært en tøff tid, men at du har klart deg veldig godt :klemmer: 8,5 måneder med amming er jo kjempebra! Lille T har fått et veldig godt grunnlag med det, så litt dobørstegnaging går nok bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å du Tuslemor. Skulle ønske jeg bare kunne stikke innom deg en tur. :klemmer:

Ja! Jeg også :Nikke:

Men, er dere hjemme i romjula? Vi er jo østpå i jula :)

:hug:

Jeg sjekka eposten, men fant ikke noe der?

;)

Jeg fant den ... :sjenert:

:ler:

Høres ut som at det har vært en tøff tid, men at du har klart deg veldig godt :klemmer: 8,5 måneder med amming er jo kjempebra! Lille T har fått et veldig godt grunnlag med det, så litt dobørstegnaging går nok bra :fnise:

:klemmer:

Hehe, jeg var ikke veldig kry akkurat da, de små er så kjappe også, lille virvelvind.

---------------------

Babyen min er ikke baby lenger, hun reiser seg nå, helt opp på føttene, før har hun dratt seg opp på knærne, men ikke nå lenger. Hun mestrer til og med å sette seg ned igjen, selvom det er litt skummelt syns hun. Og ja, jeg tror vi bør bytte ut mikrofiberinnleggene i bleiene nå, de har vært veldig gode fram til nå, men de tåler ikke at hun deiser ned på rumpa (de oppfører seg litt som en svamp egentlig) og ingenting er så demotiverende som lekkasjer hele tiden. Sette seg opp alene gjør hun også, lille babyen, hvor ble hun av? Snart er hun 1 år og stor jente. Jeg har flere venninner som venter baby nå og alle i mai (er det mulig, hehe) og det gjør meg jo helt dårlig, jeg vil ogsåååå :ler:

Ellers blir det lavkarbo på denne fruen etter jul, jeg sliter så utrolig med magen min, har gjort det lenge og nå er jeg drittlei (bokstavelig talt i grunn), og det er flere som har sagt at LCHF kan hjelpe, så jeg gir det et forsøkt, selvom jeg har vært semimotstander av det helt siden det ble "poppis", dog skal jeg ikke bruke det som slanking, går jeg ned i vekt er det en bonus, jeg gjør dette for å se om det kan få skikk på magen min, har en liten mistanke om at jeg kan ha glutenintoleranse. Om det heller skulle være laktose (om det er en av de to tingene) så vil jo LCHF hvertfall ikke funke, men da finner jeg jo ut av det temmelig fort :ler:

Nei, nå skal jeg hente teen min som har stått og trukket på kjøkkenet, hanken røk på favorittkoppen min (kopp? det er vel heller ei balje ;) ) så jeg må drikke te av pinglekrus, jaja, snart jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjelper med LCHF-kosthold :Nikke: Uansett ikke begynn med glutenfri diett før du har tatt prøver og fått en diagnose, men det visste du vel? Livet mitt ble SÅ mye bedre av å få cøliakidiagnosen. Først da skjønte jeg hva det ville si å være frisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt prøver og de viste at jeg ikke hadde cøliaki, men i følge legen kunne de ikke vise om jeg hadde glutenintoleranse, du må bruke elimineringsmedtoden sa han, jo takk for den sa jeg.

Jeg får så heftige kramper i magen at man til tider kan se det utenpå klærne, ikke behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mazilla, krev gastroskopi! Det er slettes ikke alle cøliakikere som får rett svar på blodprøve. Om ikke annet kan en gastroskopi vise om det er noe galt der inne som forårsaker krampene, du skal jo ikke gå rundt og ha det sånn. :riste:

Skrev litt ang. innlegg i boka mi!

Vi er hjemme i romjula, ja! Da må vi finne på noe. Snakkes nærmere?

:klemmer:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å lese om mini som vokser, utrolig å tenke på at hun om litt fyller 1år. Skjønner ikke hvor tiden blir av. Mathilde er blitt 8 1/2mnd allerede. Håper dere får en fin julefeiring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig lege da! :roll: Blodprøver du har tatt, eller? I så fall ville jeg krevd å få tatt en gastroskopi :sjenert:

Han er egentlig veldig grei altså, men akkurat på det der syns jeg han var litt teit. Kreve gastroskopi ja, har hatt gastroskopi iht gallegreiene, da var det helt pyton (det jeg husker av det hvertfall :fnise: ) men det var sikkert fordi de brukte strøm og spalta en elle annen muskel.

Enig med Mazilla, krev gastroskopi! Det er slettes ikke alle cøliakikere som får rett svar på blodprøve. Om ikke annet kan en gastroskopi vise om det er noe galt der inne som forårsaker krampene, du skal jo ikke gå rundt og ha det sånn. :riste:

Skrev litt ang. innlegg i boka mi!

Vi er hjemme i romjula, ja! Da må vi finne på noe. Snakkes nærmere?

:klemmer:

Nei, jeg kan jo ikke det, jeg får forlange en gastroskopi, selvom jeg slett ikke har lyst :riste:

Takk og takk, nå har jeg stappet med to små EE og foreløpig ser det ut til å funke.

Ja, det hadde vært så koselig :jepp: Vi kan snakkes nærmere ja!

:hug:

Koselig å lese om mini som vokser, utrolig å tenke på at hun om litt fyller 1år. Skjønner ikke hvor tiden blir av. Mathilde er blitt 8 1/2mnd allerede. Håper dere får en fin julefeiring. :)

Ja, det er helt skummelt hvor fort tiden har gått.

Takk det samme til dere :)

---------------------------------

Stakkar T har blitt så utrolig forkjølet, i går kveld styrte hun fælt når hun skulle legge seg, hun er så tett så når vi la henne ned ble det helt galt og hun klarte ikke å ha smokken i munnen for da fikk hun ikke puste. Vi hevet senga hennes i hodeenden og ga henne noen dusjer OtriBaby i nesa, da hjalp det, men hun har vært av og på i hele natt, hun sov tilogmed til 9. Har ikke den store matlysten stakkar. Og ja, jeg har funnet ut at hun sier "nam" når hun er sulten, det er i grunn greit for hun har aldri vært lett å lese når det kommer til om hun er sulten eller ei. Nå sover hun etter en helt full flaske MME og litt mammakos.

Jeg sitter her og lengter etter julestemning, nå drar vi hjemover til fredag, det gleder vi oss veldig til. Jeg skal bake kakemann til Pappa, det er obligatorisk, jeg får vel ikke slippe inn døra hjemme om jeg ikke har med de. Det var et år han ikke fikk, for fire år siden, de som har fult med i bøkene mine siden den gang husker kanskje at jeg var skikkelig syk, og å stå å bake med en lungekapasitet på 23% er ikke det man gidder. Men, nå er a sprek så nå blir det kakemann (han får mer enn en altså, men det heter kakemann, ikke kakemenner :ler: )

Ellers går ting mye bedre. Nå begynner jeg i behandling etter jul, det blir tøft, men nødvendig. Jeg har endel ting i ryggsekken som må sorteres. Og så starter jeg prosjekt vektnedgang etter jul også. Jeg har, for å si det rett ut og det har jeg ikke gjort før: dødelig overvekt, sånn, der sa jeg det... Jeg gjør dette for min egen del, men aller mest for T sin, jeg vil at hun skal ha en sprek og frisk mamma og så vil jeg heller ikke at hun skal vokse opp og tro at slik jeg ser ut er det som er normalt.

Nei, i dag var jeg i det filosofiske hjørnet gitt ;)

Nå er T sitt rom snart ferdig, vi gjorde om i leiligheten i høst, slik at vi får et (bitte)lite rom til T. Nå mangler det kun lister, karm og lys, så er det ferdig og det blir så fint. Vi har malt veggene i en lys og delikat farge, den heter "strå" eller "silke" husker ikke helt, samt lagt lyst laminat på gulvet og malt taket hvitt i halvblank maling, og så skal jeg ha denne wall stickeren på den ene veggen, den er gigantisk, men det gjør ikke noe. Vi har malt rett på sponplatene, det er litt flatt og kjedelig og uten struktur, så den vil fungere litt som en tapet på den ene veggen. Så har vi kjøpt dette teppet, denne lampa ogdenne oppbevaringen. Ikke mye lyserosa prinsesserom her nei, ikke helt min stil for å si det sånn ;) Det blir så fint så :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt :hallo:

Vi har den wallstickersen på J sitt rom, og er kjempefornøyd med den! :jepp: Også var jeg så overrasket over hvor lett den var å sette opp :jepp:

Håper forkjølelsen til T går over snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg, Tusle :klemmer:

Ikke så koselig å høre at du har hatt en tøff periode, og jeg håper at du ikke velger å forlate oss her på KG.

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver om å være i form for barnet sitt.

Etter at jeg fikk lillemor har hverdagene blitt mer angstfylt, jeg blir ordentlig dårlig med tanke på å kjøre bil inn til byen, vi bor på en plass med en hovedvei som er ulykkesbelastet og tanken på at en dag kan det gå galt er ofte til stede, og kommer hver gang når det er ulykker rundt om kring i Norge.

Jeg sliter selv med overvekt og skal på nyåret komme i form, har såvidt prøvd LCHF kosthold, men jeg sliter med sukkeravhengigheten, og bukker som regel under for den.. :sukk:

Jeg har bestemt meg for å kutte ut de raske karbohydratene, og inn med mer fiber og grønt, samt bake knekkebrød og brødet fra LCHF, du må bare si i fra hvis du vil ha oppskrifter, for jeg har dem i fleng ;)

Lavkarbobrødet til Møllerens er et av de bedre brødene jeg har smakt ;)

Håper det nye året bringer deg store og små gleder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuslevennen! :klemmer: Du er så tøff, vet du det? Jeg beundrer virkelig pågangsmotet ditt. Og uansett hvor mange kilo du har, så er du en helt knall mamma for T som det er. Bare så du vet det. :) Ikke at jeg ikke synes du skal gå på med prosjekt vektnedgang, altså, men bare for å ha sagt det! Har du legen din med på laget, forresten? Håper det! Og at du finner noe som funker for deg. Ikke lett, det med vektnedgang. :sukk:

Rommet til T blir knall! :jepp: Så utrolig fin wall sticker! Skulle ønske denslags festet skikkelig på veggene her - de faller dessverre bare av. Treet jeg kjøpte til Turneroses rom lå i en krøll på gulvet morgenen etter at jeg hadde hengt den opp, litt som en avsparket sokk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt : hallo:

Vi har den wallstickersen på J sitt rom, og er kjempefornøyd med den! : jepp: Også var jeg så overrasket over hvor lett den var å sette opp : jepp:

Håper forkjølelsen til T går over snart! : klemmer:

Så koselig :vinke:

Så bra! Jeg syns den er så utrolig fin :jepp: Du, det var greit å høre, for jeg trodde det kom til å bli litt av et prosjekt ;)

Takk, virker som hun er på bedringens vei nå, vi våger oss ut en tur etterpå, hun må jo få oppleve den første snøen, men skal kle godt på henne, ull er gull!

:hug:

Koselig å høre fra deg, Tusle : klemmer:

Ikke så koselig å høre at du har hatt en tøff periode, og jeg håper at du ikke velger å forlate oss her på KG.

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver om å være i form for barnet sitt.

Etter at jeg fikk lillemor har hverdagene blitt mer angstfylt, jeg blir ordentlig dårlig med tanke på å kjøre bil inn til byen, vi bor på en plass med en hovedvei som er ulykkesbelastet og tanken på at en dag kan det gå galt er ofte til stede, og kommer hver gang når det er ulykker rundt om kring i Norge.

Jeg sliter selv med overvekt og skal på nyåret komme i form, har såvidt prøvd LCHF kosthold, men jeg sliter med sukkeravhengigheten, og bukker som regel under for den.. : sukk:

Jeg har bestemt meg for å kutte ut de raske karbohydratene, og inn med mer fiber og grønt, samt bake knekkebrød og brødet fra LCHF, du må bare si i fra hvis du vil ha oppskrifter, for jeg har dem i fleng ; )

Lavkarbobrødet til Møllerens er et av de bedre brødene jeg har smakt ; )

Håper det nye året bringer deg store og små gleder ; )

Koselig at du stikker innom, Spatula :vinke:

Nei, jeg tror nok jeg blir her på KG en stund til. Det er veldig godt å kunne skrive av seg litt :jepp:

Vi får støtte oss til hverandre i kampen mot de hersens kiloene :kose: Da vet jeg hvem jeg skal spørre når jeg trenger oppskrifter :klemmer:

Takk i like måte ;)

Tuslevennen! : klemmer: Du er så tøff, vet du det? Jeg beundrer virkelig pågangsmotet ditt. Og uansett hvor mange kilo du har, så er du en helt knall mamma for T som det er. Bare så du vet det. : ) Ikke at jeg ikke synes du skal gå på med prosjekt vektnedgang, altså, men bare for å ha sagt det! Har du legen din med på laget, forresten? Håper det! Og at du finner noe som funker for deg. Ikke lett, det med vektnedgang. : sukk:

Rommet til T blir knall! : jepp: Så utrolig fin wall sticker! Skulle ønske denslags festet skikkelig på veggene her - de faller dessverre bare av. Treet jeg kjøpte til Turneroses rom lå i en krøll på gulvet morgenen etter at jeg hadde hengt den opp, litt som en avsparket sokk. : ler:

Søteste Joyce, jeg er så glad for at du og jeg har blitt kjent :klemmer: Tusen takk, nå er det nesten så jeg må felle en liten tåre her, du er så god og så snill!

Ja, jeg har legen min med på laget, jeg må ha tidenes beste lege tror jeg, han er så profesjonell og samtidig så har han ikke den der ovenfra-og ned mentaliteten som jeg har inntrykk av at en del leger har, han er medmenneske liksom :Nikke:

Nei, det er vanskelig, og jeg har jo lett for å tippe over, derfor er legen min veldig informert, har jo slitt med vekt og "forstyrret spisebilde" som de kaller det i mange, mange år, men nå er det nok! Og mannen er involvert, han er verdens fineste, makan til støttende kar, det må jeg få si.

Men, jeg skal avslutte dette før jeg blir en vandrende klisjè :fnise:

Jeg håper på det, er veldig spent på det ferdige resultatet :jepp: Tror det blir veldig bra med den wall stickeren. Avsparket sokk :ler:

:klemmer:

--------------------------

Det har snødd her, herlig! Når T våkner fra luren sin skal vi ut og kikke på snøen, hun er ikke helt i form, så det blir bare en kjapp tur, tenkte å gå ned med glass-og metallretur og hjem igjen.

Natt til i går var helt pyton, hun var våken fra 1 til 5, jeg forsøkte alt, men til ingen nytte, til slutt sovnet hun og sov til 9. Natt til i dag var bedre, hun våknet i 4 tiden, etter en time med nestensoving flere ganger (hun våknet når jeg tok vekk hånda som jeg hadde på magen hennes) så tenkte jeg at hun trenger den nærheten så jeg la henne i min seng, hun krøllet seg sammen tett inntil meg og sov til 8, lille bylten min, hun er så fin :hjerte:

Nå reiser hun seg overalt, men det er ikke like lett å sette seg ned igjen, så når hun blir sliten står hun og vræler til jeg hjelper henne ned, så går det 1 minutt før det er på'n igjen ;)

I går var hun så søt, hun satt på gulvet og plutselig begynte hun å surve, så sa hun "nam" først en gang og så "nam-nam" før hun krabbet bort til stolen sin, reiste seg opp, plukket ned smekka og så på oss, kan hun være tydeligere liksom? Søtingen :ler:

Overimorgen reiser vi, åh som jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Et kjapt spørsmål - jeg har fått 4 Happy Heiny's av en bekjent, to OS og to L, samt en Mommy's Touch OS. De er jo uansett for små til Turnerose, og HH passet henne aldri særlig godt så jeg tenker at de neppe vil fungere så bra til mageboeren heller, men jeg tenkte på om det kunne vært noe til T? De er godt brukt, men strikker og borrelåser er bra, så de har litt bruk igjen i seg. Er med 6 MF-innlegg, også. Hvis du tror det er noe kan jeg f.eks. ta dem med hvis vi får til å møtes i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei snuppa,

så aktiv du har blitt her inne igjen, da - kjenner jeg må skjerpe meg litt på den fronten selv...

Så flott at du har bestemt deg for å gå ned i vekt, og at du har legen din med på laget :klemmer: Jeg er også med på laget, og skal piske deg med ut på tur hver dag! :pisk: Spøk til alvor: jeg trenger selv å skjerpe snopinntaket og stramme opp litt, så forhåpentligvis så kan du motivere meg litt :wink:

Vettu hva? Jeg skal begynne på jobb igjen allerede til mandag..! Skal jobbe en' dag i uka i januar, to dager i uka i februar og fullt fra mars... Gruer meg til å vøre borte fra Lille LO så lenge av gangen :frown:

Gleder meg til du kommer hjem igjen, så vi kan gå tur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du! Et kjapt spørsmål - jeg har fått 4 Happy Heiny's av en bekjent, to OS og to L, samt en Mommy's Touch OS. De er jo uansett for små til Turnerose, og HH passet henne aldri særlig godt så jeg tenker at de neppe vil fungere så bra til mageboeren heller, men jeg tenkte på om det kunne vært noe til T? De er godt brukt, men strikker og borrelåser er bra, så de har litt bruk igjen i seg. Er med 6 MF-innlegg, også. Hvis du tror det er noe kan jeg f.eks. ta dem med hvis vi får til å møtes i romjula.

Vi fikk jo ikke til å møtes i romjulen, det var veldig synd, hadde håpet å få det til, men vi hadde opplegg hele jula *sliten*

Kan du sende de i posten? Jeg dekker selvfølgelig portoen :Nikke:

Og et lite spørsmål: Vet du hvilke bleier som har bambusfrottè innerst huden bortsett fra Muksut? T sin hud ser ut til å glatt foretrekke den type stoff. Det er jo det i nattbleiene hennes og hun har finest hud når de har vært på (selvom de er på i 12-14 timer) tenker å kjøre liners i silke i bleiene med fleeceinnside. Kjenner meg litt oppgitt over TB akkurat nå, lekkasjer i eninga og irritert hud :sukk:

Vet ikke om du titter innom her noe mer før i morgen, men jeg skriver det likevel -

Riktig god jul til deg og dine, kjære Tusle! :nisse:

Og jeg er litt seint ute, så takk i like måte passer kanskje ikke nå? :fnise: Godt nyttår kan jeg si da :klemmer:

God jul til deg og dine! :klemmer:

Takk! Godt nyttår :hug:

Hei snuppa,

så aktiv du har blitt her inne igjen, da - kjenner jeg må skjerpe meg litt på den fronten selv...

Så flott at du har bestemt deg for å gå ned i vekt, og at du har legen din med på laget :klemmer: Jeg er også med på laget, og skal piske deg med ut på tur hver dag! :pisk: Spøk til alvor: jeg trenger selv å skjerpe snopinntaket og stramme opp litt, så forhåpentligvis så kan du motivere meg litt :wink:

Vettu hva? Jeg skal begynne på jobb igjen allerede til mandag..! Skal jobbe en' dag i uka i januar, to dager i uka i februar og fullt fra mars... Gruer meg til å vøre borte fra Lille LO så lenge av gangen :frown:

Gleder meg til du kommer hjem igjen, så vi kan gå tur :klem:

Hei søta,

Ja, jeg prøver å komme innpå her igjen vettu ;)

Ja, pisk i vei, turer er jeg med på, men nå er det spådd et j**** holkeføre framover da :kjefte: Jeg vil ha winter wonderland så vi kan ut og ake så jeg får testa dressen til T :ler: Vi kan motivere hverandre syns jeg :Nikke:

Oi, skal du? Så spennende da, det går helt sikkert kjempefint med Lille Lo, er det svigermor som skal ha henne når du er på jobb?

Jeg er hjemme ;) Men det var den holka da, jeg har brodder, har du?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, så er jula overstått og vi skriver 2012, hæh? Det var jo nettopp 2000 og jeg var 14 år og trodde verden handlet om meg :ler: Nå er jeg farlig nære 26 vintre og jeg har en liten datter som nærmer seg ett helt år, tiden har flydd og plutselig har hun blitt så stor og hun forstår så mye. Hun reiser seg overalt nå, i stad gikk hun tre museskritt mens hun holdt seg i bordkanten. Jeg tror at hun ikke visste hva hun gjorde, hun var så opptatt av å smake på laksemiddagen min, lille matvrak, hun elsker mat, men kylling? Å nei du, da blir vi sånn :spy: Fisk er favoritten, spesielt fiskeboller :ler: Om vi spør om hun kan danse så står hun ved bordet og hopper opp og ned (eller gynger er vel mer korrekt å si), om vi spør om hun er en indianer så lager hun indianerrop, spør vi om hun kan kose, så legger hun hodet inntil enten bordet, gulvet, oss, katta, you name it, søtingen :hjerte: Og hun kan bevegelsene til "Lille Petter Edderkopp", finingen, jeg er så glad i henne!

Vi hadde forresten en veldig koselig jul, hektisk, men koselig. Mannen fikk Bezzervizzer-brettspillet til jul, så det gikk mye i det på kveldene.

Julaften var fin, med godt mat (altfor mye, jeg triller) og god stemning. Både vi og T fikk så mye fint.

I dag var det babysvømming igjen, mannen kunne ikke være med så det ble T og meg. Hun er helt vill i bassenget og er definivt den babyen med mest lyd i på det kurset, hehe. I dag var det verre med hu mor, jeg følte meg ikke vel, og følte at alt tøyt ut her og der og gikk bare å fomlet med bikinien og var redd for at den skulle blotte hele min velde :ler: Men, jeg er i gang med vektnedgangen da, og det er jo positivt! Men, jeg kommer til å fortsette med babysvømmingen åkke som, T syns det er helt topp :)

Nuh, er det natta, jeg burde lagt meg for lenge, lenge siden :Gjesp: Men, før jeg glemmer det; jeg ønsker meg skikkelig en Boba, de er så fiiine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snuppa!

Jeg kjøpte meg faktisk brodder i går, så jeg er klar for holkeføret jeg, altså :) Ut på tur, okke som :)

Jeg har som du vet kun planer på mandagene fremover, så alle andre dager passe å gå tur :) Jeg skal forresten til legen og fjerne en skummel føflekk til tirsdag, men det er tidlig på formiddagen, så hvis du vil, kan vi godt gå tur den dagen.

Prekæs! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oi, så har jeg glemt vekk denne dagboka igjen. Den er en del av meg, så jeg klarer ikke kvitte meg med den :)

Her går ting bra. Litt urolige netter, da lillemor får jeksler. Hu mor går jevnt og trutt ned i vekt, jeg driver med selvpining nå, har nemlig startet på Jillian Michaels "30 days shred", har brukt den før og mistet da 4 cm rundt midjen på 30 dager, så den har sin effekt :Nikke:

T ble 11 måneder i går, nå går hun med støtte, lille jenta, hun vil ikke gå og holde oss i hendene, så vi gidder ikke stresse med det, men hun holder seg i sofaen og i bordet og går, her om dagen brukte hun renttøykurven som gåstøtte også :hjerte:

Jeg har kjøpt meg ny stelleveske, Gaia&Co i deilig petrolfarge, jeg ble aldri glad i Juju Be'en, så når jeg fant denne på salg, atpåtil i min favorittfarge, ja da klinket jeg til ;) Det stod mellom den og en Boba, men jeg har jo min Taitasi MT som jeg er kjempeglad i så den får holde en stund til, hun har fremdeles mye å gå på i panelet.

T testet sitt fine lysegrønne akebrett i dag, og hun gliste og lo, men lo høyest når akebrettet tippa bakover, hun liker ekstremsport. Hun har forresten flyttet på eget rom, det går kjempebra :Nikke:

Hoho, nå går det en hel skoleklasse forbi her, så da blir det vel slutt på T sin lur, men hun har sovet i 2 timer og 40 minutter nå så. Vi har forresten kuttet ned til en lur på dagen, det blir bare tullball med lur nummer to, trøtt som en dupp, nekter å sove, så da kuttet vi den helt og heller drøyde den første luren ut med en liten time, fungerer så bra :)

Og så har hu mor kjøpt seg nye Timberland vinterso, vanntette, varme og fine, selvom jeg hadde skikkelig lyst på lilla Doc Martens, så får de vente litt til ;) Og Coverbrands hadde 25% på alt av REN så da flesket jeg til, selv på tilbud syns jeg prisene er uhøflige, men det er den eneste serien dustehuden min vil ha. Jeg brukte mange 100 lapper på Ole Henriksen før jul, min kjære hud takket meg med å sprekke opp i hundretusen røde og væskende blemmer, herlig!

Nei, nå skriver jeg rotete og bare surr, så jeg får heller avslutte og hente gullet som har våknet fra luren sin :)

:klemmer: til de som forviller seg inn i min forsømte dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...