Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere :)

---------------------------------

Nå har jeg endelig sparket i gang bloggen min :) Send PM om du vil ha tilgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med eksamen i morgen! Synes du er flink som har tid og ork til å lese til eksamen sametidig som du har den lille som krever ditt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne se bloggen! :jepp:

Lykke til i morgen, du er god! :klemmer:

Sjekk eposten din du ;)

------------------------------------

I går var eksamen og jeg tror det gikk tålig bra. Fikk en oppgave jeg overhodet ikke ville ha, men resten tror jeg gikk bra :)

Lille frøken T freser rundt på gulvet her nå, setter seg opp hele tiden og er så fornøyd :smelt:

Hun har forresten tatt igjen veldig hva vekt angår, vitale mål ved 9 måneders alder var

vekt: 8685 g

lengde: 71,7 cm

Så hun vokser og gror, hun er glad i mat :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg akkurat finne telefonen for å sende deg en melding! Men så skrev du jo det jeg lurte på her. ;) Godt å høre at du har en brukbar følelse, jeg tror du står, jeg! :jepp:

Det var så gøy å se bilder av T i bloggen! Gurimalla som hun har vokst siden dere var på besøk her. :hakeslepp: Nydelige, lille, store T! Og nydelige mamma'n hennes. :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skulle jeg akkurat finne telefonen for å sende deg en melding! Men så skrev du jo det jeg lurte på her. ;) Godt å høre at du har en brukbar følelse, jeg tror du står, jeg! :jepp:

Det var så gøy å se bilder av T i bloggen! Gurimalla som hun har vokst siden dere var på besøk her. :hakeslepp: Nydelige, lille, store T! Og nydelige mamma'n hennes. :Nikke:

:klemmer:

Søte du :hug:

Det håper jeg også :jepp:

Ja, hehe, hun har blitt stor. Hvor gammel var hun når vi var på besøk? 3 måneder? Tiden går så fort, altfor fort.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig lita jente du har, Tusle! Også så fint navn! :rodmer:

Tusen takk du :) Ja, vi er fornøyde med navnet, og med babyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg jo helt glemt å nevne at jeg har slutta å amme. 8,5 måned ammet jeg, og det er jeg stolt av, for inni mellom der har jeg vært gjennom x antall grusomme gallesteinsanfall, galleoperasjon, fødselsdepresjon og vanlig depresjon og bla bla. Så, jeg er stolt! Det tok rett og slett slutt på melka, hun tok så lite på dagtid at det forsvant, hun har ikke savnet puppen så mye heller, var noen dager hun lente seg inntil og leita, men det er det slutt på nå, jeg syns det var litt vemodig, men det gikk helt greit.

Snart har jeg ettåring :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg jo helt glemt å nevne at jeg har slutta å amme. 8,5 måned ammet jeg, og det er jeg stolt av, for inni mellom der har jeg vært gjennom x antall grusomme gallesteinsanfall, galleoperasjon, fødselsdepresjon og vanlig depresjon og bla bla. Så, jeg er stolt! Det tok rett og slett slutt på melka, hun tok så lite på dagtid at det forsvant, hun har ikke savnet puppen så mye heller, var noen dager hun lente seg inntil og leita, men det er det slutt på nå, jeg syns det var litt vemodig, men det gikk helt greit.

Snart har jeg ettåring :sukk:

Jeg er så imponert over at du fikk til ammingen på tross av alt det som var da hun var fersk, og etterpå også! Du har all grunn til å være stolt!

De vokser så altfor, altfor fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over at du fikk til ammingen på tross av alt det som var da hun var fersk, og etterpå også! Du har all grunn til å være stolt!

De vokser så altfor, altfor fort...

Tusen takk :klemmer:

Jeg har tenkt mye på det som skjedde når hun var bitteliten og på sett og vis føler jeg meg snytt for nyfødtperioden. Det er i grunnen sårt å tenke på. Men, jeg er jo helt oppegående nå og nyter virkelig dagene til det fulle, jeg har verdens kuleste unge tror jeg, om man ser bortifra det faktum at hun i et uopperksomt øyeblikk klarte å velte dobørsten og gnage på den :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :klemmer:

Jeg har tenkt mye på det som skjedde når hun var bitteliten og på sett og vis føler jeg meg snytt for nyfødtperioden. Det er i grunnen sårt å tenke på. Men, jeg er jo helt oppegående nå og nyter virkelig dagene til det fulle, jeg har verdens kuleste unge tror jeg, om man ser bortifra det faktum at hun i et uopperksomt øyeblikk klarte å velte dobørsten og gnage på den :spy:

Hoho! :ler: Jaja, litt bakterier er bare sunt...? :fnise:

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det med å føle seg snytt for nyfødtperioden. For min del var det jo av litt andre årsaker, men jeg husker uhyre lite fra de første ukene, og det er vondt. Jeg hadde så lav blodprosent og var såpass lite pigg etter KS at jeg tror jeg bare gikk rundt i en tåkedott og gjorde det jeg måtte. Men det har jo gått bra likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! :ler: Jaja, litt bakterier er bare sunt...? :fnise:

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det med å føle seg snytt for nyfødtperioden. For min del var det jo av litt andre årsaker, men jeg husker uhyre lite fra de første ukene, og det er vondt. Jeg hadde så lav blodprosent og var såpass lite pigg etter KS at jeg tror jeg bare gikk rundt i en tåkedott og gjorde det jeg måtte. Men det har jo gått bra likevel. :)

jeg syns hun kunne gjort det mens jeg fremdeles amma, sånn med tanke på immunforsvaret :fnise:

Ja, jeg husker det, at du var ganske nede etter KS og alt med seg. Det er vondt å gå å tenke sånn, men, vi har klart oss bra og barna våre har i aller høyeste grad klart seg bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan le du, men det høres unektelig ut som noe også S kunne greid, så vern om dobørsten :skratte:

Oh yes, hun har prøvd seg allerede! :ler: Den ene gangen fikk hun nesten tak i den før jeg fikk fanget henne, den andre gangen ålte hun seg inn i dusjen og putta fingrene i sluket istedet :sjenert:

Derfor er det ekstra fornøyelig å høre at sånt skjer hos andre også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...