Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!


Tusle

Anbefalte innlegg

Unger har noen slike dager innimellom. Slitsomt, jepp!

God helg, Tusle-vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en dag; veslemor er plaget av tenner og varmen, Har ikke sovet et sekund siden hun stod opp klokka 8 i dag tidlig. Vi har forsøkt alle triks i boken for å få hun til å sovne. Nå er hun så overtrøtt og lei og gråter seg helt hysterisk hører jeg (mannen prøver så godt han kan å roe henne) jeg føler meg fullstendig mislykket som mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag; veslemor er plaget av tenner og varmen, Har ikke sovet et sekund siden hun stod opp klokka 8 i dag tidlig. Vi har forsøkt alle triks i boken for å få hun til å sovne. Nå er hun så overtrøtt og lei og gråter seg helt hysterisk hører jeg (mannen prøver så godt han kan å roe henne) jeg føler meg fullstendig mislykket som mamma.

Uff, kjære deg! Du er IKKE mislykket som mamma! Sånn er det bare innimellom - og du har jo funnet årsakene selv, så prøv å ikke tenke sånn! Håper hun roer seg snart og at natten blir bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vennen :klemmer:

-----------------

Gårsdagen og dagen i dag har heldigvis ikke vært reprise av lørdagen, men tannen bryter ganske snart gjennom. Veslemor vil bare være inntil, hele tiden, godt jeg har flere lekre bæredingser på vei i posten :jepp:

Mannen og jeg hadde bryllupsdag i går :hjerte: 1 år allerede :rodmer:

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdag! :klemmer:

Satser på at neste tann ikke blir like ille å få ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har begynt å le :hjerte: Og det er den deiligste lyd i verden. 3 mnd og 1 uke var hun når hun lo første gang :rodmer:

Åh, det er så herlig! Hørte en trillende babylatter en ettermiddag vi satt på balkongen når vi var på ferie nå, og jeg kunne ikke annet enn å flire litt selv :fnise:

Og jeg er litt misunnelig for at du har vært på Bon Jovi :sjenert: Men det var helt greit å være i sydligere strøk også :gjeiper:

Gratulerer så mye med ettårsdagen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner dere :klemmer:

Jenta mi er 4 måneder i dag :hjerte: På denne tiden for akkurat 4 måneder siden satt vi i kafeen på sykehuset og ventet, i håp om at det skulle ta seg opp og jeg pustet gjennom den ene rien etter den andre *mimre* Nå er hun 4 måneder, gliser, skravler og ler, viser tydelig gjensynsglede. Har favorittleker, prøver å rulle, griper etter alt og får tenner. Ikke rart hun sover godt om natta :fnise:

Mannen, hunden og veslemor er ute på tur og jeg skal egentlig gjøre rent, må bare en liiiten tur inn her, samt bestille noen bambusinnlegg til bleiene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, som tiden flyr! Merker det ikke så godt lenger selv, siden det tross alt er mindre rivende utvikling når Turnerose har passert to år. Men med lille T er det vel nesten endring fra en dag til den neste! Gleder meg til å se henne igjen! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh; gratulerer med overstått bryllupsdag, og ei snuppe på 4 mnd:)

Gleder meg til tur i morgen - eller skal vi ta en bysleng?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogger.com eller wordpress? Jeg vil ha en privat blogg, kun åpen for inviterte lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en lukket via Blogger (du har vel kanskje tilgang?) og synes den funker fint. At jeg ikke har oppdatert den det siste året er en annen sak... :fnise:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Under "Settings" har du en fane som heter "Permissions"; der kan du klikke for at kun inviterte lesere har tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fant jeg og jeg huket av det alternativet, men jeg klarer fremdeles å komme meg inn på bloggen (og jeg logget ut først) Kan du forsøke, pm'er adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...