Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!


Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten, jeg har gått ned 25 kilo :hoppe: For ordens skyld; jeg gikk opp 7 i svangerskapet ;)

Siden fødselen eller begynte du før fødselen? Hvis det er det første vil jeg ha oppskriften din.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nattbleia hun reagerte så kraftig på. P'tit bamboo, den har fleeceinnside og jeg hadde lagt et ME bambus mellom bleia og fleeceinnlegget (det hører til bleia), det var to hissige røde forhøyninger på huden omtrent og den ene væsket, det så ikke godt ut. Så i går var det masse lufting i nettoen, smøring med burts bie og papirbleie (lett å skylde på TB, men jeg skal strippe de før jeg prøver igjen )

Oi, nei det visste jeg ikke ;)

Ja, deilig, selvom jeg føler meg feitere nå enn når jeg var høygravid, kroppen har forandra seg gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så super vektnedgang :daane: Flinka :jepp:

Takk :hoppe:

Siden fødselen eller begynte du før fødselen? Hvis det er det første vil jeg ha oppskriften din.. :fnise:

Etter at jeg fikk T :jepp: Oppskriften? Nei, jeg har ingen igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt uvanlig å reagere på bambus rett mot huden, vet jeg. Det blir jo fuktig, så det kan sikkert være lurt å ha fleece mot huden hvis det virker som om det er det som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt uvanlig å reagere på bambus rett mot huden, vet jeg. Det blir jo fuktig, så det kan sikkert være lurt å ha fleece mot huden hvis det virker som om det er det som er problemet!

Kantene på ME bambusinnlegg, er det sånn man kaller overlock? Mulig de har gnagd, jeg stripper de først, og så ser jeg videre hva jeg gjør, må benytte meg av elimineringsmetoden hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: for 25kg ned! Det er jammen meg mye. :klem:

Kan si meg enig i at kroppen er forandret etter fødsel ja. Min blir aldri den samme igjen, men nå er det greit.

Håper alt går bra med dere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: for 25kg ned! Det er jammen meg mye. :klem:

Kan si meg enig i at kroppen er forandret etter fødsel ja. Min blir aldri den samme igjen, men nå er det greit.

Håper alt går bra med dere. :klem:

Det er en del, men jeg har et stort lerret å bleke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til onsdag :Nikke:

Jeg også :klem:

-----------------------

I dag har vi vært på 3 månederskontroll :hakeslepp:

T fikk vaksine ( to tilogmed) hun gråt så sårt, men det gikk fort over, lille vennen min :kose:

Vitale mål ved fødsel:

Vekt: 3630 ( vekt på døgn 3: 3350)

Lengde: 50

HO: 35

Vitale mål ved 6 ukers kontroll (7 uker gammel)

Vekt: 4560

Lengde: 56

HO: 39

Vitale mål ved 3 måneders kontroll: (3 mnd i morgen)

Vekt: 5690

Lengde: 60,5

HO: 40,7

Så hun vokser og gror den lille jenta mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått dåp! :)

Vi bruker kun flytende blenda s. til vask av tøybleier, og synes det funker veldig bra. Har vel kun brukt det de siste 1,5 året. Vi bruker aller mest BG sine lommebleier + andre lommebleier (fleece og ull) som nattbleier. :) Lykke til videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3-månedersdagen til T! :hoppe: Ser S var ganske lik T i størrelse ved fødselen, blir spennende å se om det fortsetter sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest hele dagboka de ;)

Huff, jeg vet jo akkurat hvordan det er når det står på med gallestensanfall og som du vet skal jeg ta min om tre uker - jeg gruer meg litt til selve operasjonen/narkose osv.. etter det som skjedde sist (keisersnittet) Men ser frem til å bli kvitt smertene.

Her har jeg fått tabletter med morfin hvis jeg skulle få flere anfall før operasjonen, ikke bare bare med legevakt her..

Ser også du har fått fødselsdepresjon - er vel inne i nå av det samme jeg også, i allefall bivirkninger etter et tungst svangerskap og en høydramatisk fødsel, samt masse annet :sukk: Men jeg regner med at vi blir friske både jeg og du :klemmer:

Også 25 kg a gitt! :pls: <--- bøyer meg i støvet for deg altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag, kjære Tusle! Det var så utrolig koselig! Og så alldeles nydelig lille T er. Litt forelska, kjenner jeg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med vel overstått dåp! : )

Vi bruker kun flytende blenda s. til vask av tøybleier, og synes det funker veldig bra. Har vel kun brukt det de siste 1,5 året. Vi bruker aller mest BG sine lommebleier + andre lommebleier (fleece og ull) som nattbleier. : ) Lykke til videre!

: klem:

Takk!

Nå har jeg kjøpt flytende Blenda sensitive også, og det har fungert veldig bra, men nå skal det dog sies at jeg har brukt en annen vaskemaskin, men håper at det er vaskemiddelet som har gjort susen :jepp:

Gratulerer med 3-månedersdagen til T! : hoppe: Ser S var ganske lik T i størrelse ved fødselen, blir spennende å se om det fortsetter sånn ; )

Takk for det, tenk, nå er hun straks 3,5 måned :hakeslepp:

Jeg må inn og snoke i boka di og se hvor stor S var/er ;)

3 måneder alt! : rodmer: Gleder meg til å se henne! : hoppe:

3,5 nå :hakeslepp:

Nå har jeg lest hele dagboka de ; )

Huff, jeg vet jo akkurat hvordan det er når det står på med gallestensanfall og som du vet skal jeg ta min om tre uker - jeg gruer meg litt til selve operasjonen/narkose osv.. etter det som skjedde sist (keisersnittet) Men ser frem til å bli kvitt smertene.

Her har jeg fått tabletter med morfin hvis jeg skulle få flere anfall før operasjonen, ikke bare bare med legevakt her..

Ser også du har fått fødselsdepresjon - er vel inne i nå av det samme jeg også, i allefall bivirkninger etter et tungst svangerskap og en høydramatisk fødsel, samt masse annet : : Men jeg regner med at vi blir friske både jeg og du : klemmer:

Også 25 kg a gitt! : pls: <--- bøyer meg i støvet for deg altså ;)

Jeg syns operasjonen gikk veldig bra, følte meg i utrolig god form rett etterpå, jeg fikk noen anfall etterpå, men det er sjelden det skjer; jeg hadde maks uflaks. Jeg er glad for at du får operasjon, gallesmerter er det fryktelig...

Stor :hug: til deg!

: sjokkert:

:ler:

Takk for i dag, kjære Tusle! Det var så utrolig koselig! Og så alldeles nydelig lille T er. Litt forelska, kjenner jeg! : rodmer:

Takk det samme, søte deg! Det var kjempehyggelig og må absolutt gjentaes neste gang T og jeg er oppover :jepp:

Hun er fin ja :hjerte:

Håper det går bra med dere : klem1:

Alt vel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen!

Veslemor og jeg har vært hos foreldrene mine i 1,5 uke og vi har virkelig kost oss, har blant annet vært og besøkt *Joyce*, hun er et av de varmeste, mest omsorgsfulle menneskene jeg har møtt. Det føles nesten rart å sitte å prate så personlig og så lett med et menneske man 'kun' har møtt på nettet :)

Har vært på shopping også, en gang med oldemor (T sin) og en gang med bestemor (T sin) og det lønner seg fant jeg ut ;) Fikk mye til veslemor; deilig :)

Men, nuh er det ei som er lei babygymmen sin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste tre nettene har veslemor sovet henholdsvis 10,5, 9 og 8,5 timer i strekk :hakeslepp: Jeg tenker litt på melka mi, men håper den henger med i svingene...

I dag har det vært lite dagsoving, kun en dupp på 50 minutter, hun sover vanligvis i 3-4 timer, åh, jeg vil ha en fasit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...