Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg føyer meg inn i rekken av de imponerte :pls:

Jeg hadde hatt NULL motivasjon til eksamenslesing i din situasjon. :roll:

Er overlykkelig over å være ferdig med alt av den slags :ler:

Kan ikke si at motivasjonen min er på topp her heller :fnise: Men det er egentlig mer fordi jeg er trøtt mesteparten av døgnet. Eneste tiden jeg kjenner meg uthvilt er en liten stund etter at vi har stått opp. Er ikke så ofte jeg får til å sove på dagtid selv om jeg er trøtt..

Han spiser nok fra flasken om han er sulten nok :fnise: Men har dere prøvd uten at du er tilstede? Leste et eller annet sted at det kunne være lurt, siden han mest sannsynlig forbinder deg med pupp, og pupp er trygt og kos. Kanskje klippe et lite snitt i tuten, sånn at det kommer fortere?

Du er FLINK som leser til eksamen og skal ta den, når du har en baby på 2 uker. Herlighet. Bøyer meg i støvet :jepp:

Det har vi nå prøvd ja! O og sambo har vært hos svigermor, og han drakk hele flasken på ca. 110 ml! :jepp: Så den er vi fornøyd med. Da blir det sikkert ingen problem på mandag. :)

pass på å revarme melken ;) Her vil ikke snuppa ha den om den blir for kald ;)

Det kan nok være lurt, ja :jepp:

__

Som sagt så tok han flasken uten problem da jeg ikke var tilstede! Så da blir det vel ikke noe problem på mandag. Men tenker jeg sier ifra til eksamensvaktene bare sånn i tilfelle! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det gikk fint med O, pappaen og flaksen :) Hvordan går det med dere to etter O kom til verden, forresten? Hvis det er lov å spørre om det da :sjenert:

Da blir nok ikke mandagen noe problem, men lurt å si fra sånn i tilfelle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint med O, pappaen og flaksen :) Hvordan går det med dere to etter O kom til verden, forresten? Hvis det er lov å spørre om det da :sjenert:

Da blir nok ikke mandagen noe problem, men lurt å si fra sånn i tilfelle :jepp:

Det går stort sett bra! :jepp: Sånn i det store bildet så har vi blitt mye sterkere sammen, men det har vært litt sånn smågnissing nå og da hvor det har blitt litt diskusjon, men forskjellen er vel at før hadde det eskalert til krangel, det har det ikke gjort nå i alle fall. :)

Nei går nok bra med tanke på mating av O, noe annet er det med eksamen. Har en dårlig følelse, altså. Hvis det blir de samme spørsmålene som første gangen jeg tok den eksamen (hadde ikke lest en linje da :gjeipe: ), så består jeg..Men er jammen ikke sikkert om den blir vanskeligere.. Men har i alle fall pumpet ut melk til i morgen. 160 ml (fra kun det ene brystet :nigo: ), så det skulle være nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går stort sett bra! :jepp: Sånn i det store bildet så har vi blitt mye sterkere sammen, men det har vært litt sånn smågnissing nå og da hvor det har blitt litt diskusjon, men forskjellen er vel at før hadde det eskalert til krangel, det har det ikke gjort nå i alle fall. :)

Nei går nok bra med tanke på mating av O, noe annet er det med eksamen. Har en dårlig følelse, altså. Hvis det blir de samme spørsmålene som første gangen jeg tok den eksamen (hadde ikke lest en linje da :gjeipe: ), så består jeg..Men er jammen ikke sikkert om den blir vanskeligere.. Men har i alle fall pumpet ut melk til i morgen. 160 ml (fra kun det ene brystet :nigo: ), så det skulle være nok. :)

Det er bra :)

Oi, 160 på et bryst! Jeg får ut 160 på begge, dersom begge er melkesprengte. Jaja :fnise:

LYKKE TIL PÅ EKSAMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teita: Hehe, ja det er litt av noen jur jeg har :ler: Ble ganske overasket selv hvor hvor mye som kom ut.. Har større produksjon på det høyre brystet virker det som da, men. :)

Og tuusen takk for alle lykkeønskninger! :) Veldig koselig :klemmer:

Dessverre så gikk det IKKE bra! Fikk så klart spørsmål fra de få tingene jeg ikke har lest på. Har rett og slett ikke klart å lese godt nok på hele pensumet, så tok ut et par småting. Sånn som revmatiske sykdommer fordi jeg anså sannsynligheten for å få det var liten, viste ikke engang at eldre og depresjon var en del av pensum, så det må jeg ha misset. Så fikk jeg spørsmål om det å leve med kronisk smerte, den tror jeg gikk bra. Også var det spørsmål om demens. Klarte å skrive om miljøtiltak, men fikk totalt hjerneteppe når det gjelder symptomer. Glemte noe så ufattelig vesentlig som kognitiv svikt. Det er jo noe av det viktigste og de største kjennetegnene til demens. Er det MULIG?? Husket dårlig resonneringsevne, men klarte jeg å huske det kognitive? Neidaaa..Satt i nesten tre kvarter og vridde hjernen min uten at jeg ble noe klokere.. :gjeiper:

Så sånn gikk nå det. Har lest mye siste ukene, men har slitt sånn med å få ting til å feste seg. Har ikke hatt det problemet før, så vil tro søvnmangel og totalt ny livssituasjon gjorde sitt. Skulle virkelig ha meldt meg av og heller tatt den senere, i stedet for å gamble og sløse bort et forsøk. :sukk:

Men uansett så er jeg lettet over å være ferdig for denne gang. Nå kan jeg endelig slappe av og bare være mamma og husmor en stund framover.

___

I går var forresten en slitsom dag. Var mye sutring, gråting og magevondt. Til gjengjeld fikk jeg lagt gutten (og meg selv) klokken ni da. Så hadde vi problemfri amming klokken tolv, også ammet jeg han klokken tre igjen, men fra halv fire til halv fem var det gråt og magevondt, så det var litt kjedelig i og med at jeg måtte opp klokken syv i dag. Menmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får du tenke at du har lagt et godt grunnlag for neste gang du skal ta den ved å lese så mye som du har gjort. :) Du er flink som prøvde!

Håper du får til å slappe av mer nå, det fortjener du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en vektnedgang :pls:

Det var da voldsomt på kort tid - kjempebra at det går såpass fort unna :hoppe:

Og gratulerer med overstått eksamen - ofte går det bedre enn man føler, og uansett blir det sikkert godt med litt fri fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det ikke gikk helt som du håpet. Men du kunne ikke vite hvordan det her skulle bli! Jeg synes du er tøff(!) som valgte å ta den uansett, jeg. Og det bestemte du deg for allerede før han kom! Jeg meldte meg opp til eksamen i religion i midten av september tror jeg, og jeg har ennå ikke begynt å lese. Jeg har jo så mye annet som skjer om dagene! Jeg har gått gjennom halve pensum, men det er et år siden, så. Eksamen er på mandag. Men jeg er stolt av at jeg ikke backer ut, og jeg er stolt bare jeg står. Du skal være stolt av deg selv :) Gleder meg til å begynne å studere, altså. Blir litt deilig å få struktur på dagene igjen, selv om jeg storkoser meg hjemme!

Så flott vektnedgang! Det går jo virkelig unna :jepp:

Og jeg beundrer stadig bildene du la ut på facebook av godgutten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da får du tenke at du har lagt et godt grunnlag for neste gang du skal ta den ved å lese så mye som du har gjort. :) Du er flink som prøvde!

Håper du får til å slappe av mer nå, det fortjener du. :)

Ja jeg har jo det. Er bare noen få ting jeg ikke har skrevet om, og neste gang er nesten kun lesing på notater som skal til, ikke alle de timene jeg brukte på å forberede eksamenslesningen. :)

Fikk slappet godt av i går i alle fall, så satser vi på at lillegutt ikke blir noe værre når det kommer til magevondten. En til to timer er nok per dag synes jeg :jepp:

Wow, for en vektnedgang :pls:

Det var da voldsomt på kort tid - kjempebra at det går såpass fort unna :hoppe:

Og gratulerer med overstått eksamen - ofte går det bedre enn man føler, og uansett blir det sikkert godt med litt fri fremover :klem:

Det går unna ja. :) Men regner med det tar lenger tid med de siste kiloene. Men nå skal jeg begynne med daglige trilleturer, så det vil vel hjelpe litt på :jepp:

Takk! Jo er sant det, men denne gangen tror jeg ikke at det går bedre enn forventet :fnise:

Kjedelig at det ikke gikk helt som du håpet. Men du kunne ikke vite hvordan det her skulle bli! Jeg synes du er tøff(!) som valgte å ta den uansett, jeg. Og det bestemte du deg for allerede før han kom! Jeg meldte meg opp til eksamen i religion i midten av september tror jeg, og jeg har ennå ikke begynt å lese. Jeg har jo så mye annet som skjer om dagene! Jeg har gått gjennom halve pensum, men det er et år siden, så. Eksamen er på mandag. Men jeg er stolt av at jeg ikke backer ut, og jeg er stolt bare jeg står. Du skal være stolt av deg selv :) Gleder meg til å begynne å studere, altså. Blir litt deilig å få struktur på dagene igjen, selv om jeg storkoser meg hjemme!

Så flott vektnedgang! Det går jo virkelig unna :jepp:

Og jeg beundrer stadig bildene du la ut på facebook av godgutten :rodmer:

Nei er sant det. Kunne i alle fall ikke forutse ammetåke som tok bort alt av evner til å få informasjonen til å sette seg :fnise:

Håper det går bra på mandag! :jepp: Du er flink uansett ja. Det er tross alt ikke bare bare å ta opp som privatist, og enda vanskeligere når man har ei lita tulle. :)

Takk! :) Han er veldig skjønn. Bare synd kameraet er så skammelig dårlig. Vet ikke hva som har skjedd med det, men det var ikke så dårlig før. Vi har et speilreflekskamera, men det er ødelagt, så venter på forsikringspengene slik at vi kan kjøpe nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke syntes eksamen gikk så bra.. :klemmer:

Fin vektnedgang! :jepp: Jeg står enda "fast", og kroppen min vil ikke gå ned mer :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke syntes eksamen gikk så bra.. :klemmer:

Fin vektnedgang! :jepp: Jeg står enda "fast", og kroppen min vil ikke gå ned mer :sjenert::fnise:

Ja den er kjedelig, menmen.

Vektnedgangen er jeg fornøyd med. :) Håper bare jeg klarer å kvitte meg med resten :jepp:

__

Nå er jeg sliten altså..

Typisk at den første dagen jeg går trilletur på times tid, så er gutten skikkelig krevende. Har ikke vært en eneste lang lur, kun to eller muligens tre lurer på en time hver. Resten har han vært våken og relativt sutrete. Han pleier jo å sove flere økter på to og tre timer i løpet av dagen, så han er nok sliten nå. Fikk til min store lettelse til å legge han nå i stad. Satser på at han ikke våkner slik at jeg får en times tid for meg selv før jeg tar kvelden. Funderer på om jeg skal vekke han for å amme da, for da er det en og en halv time siden han fikk. Men går egentlig ut fra at han blir å sove en stund nå når han først sovner, så tror jeg lar han sove. Han våkner av seg selv når han blir sulten. :) Spiser så godt at jeg har for lengst sluttet å vekke han for å amme. Det regulerer han selv.

Men ja..Har gått trilletur i en time i dag! :jepp: Det kjentes litt i bekkenet på slutten, men ikke sånn at jeg har hatt vondt i ettertid. Føler meg helt fint. Sånn bortsett fra at jeg er stup trøtt, da. :gjeiper:

Jeg har aldri taklet å være trøtt så bra, og blir generelt fort trøtt og sliten av mye styr. Så dette er definitivt en utfordring for meg. Tror ikke jeg hadde taklet en kolikkunge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Når får du eksamensresultatene dine?

Jeg har eksamen neste uke, og jeg har ikke motivasjon til å lese. I tillegg går en del tid vekk i å besøke vertsfamilie, trene og bake lussekatter. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...