Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Enig! Får de for eksempel 4 behandlinger er det noe skikkelig ''alvorlig'' som feiler babyen. De fleste klarer seg med bare 2 behandlinger. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Får de for eksempel 4 behandlinger er det noe skikkelig ''alvorlig'' som feiler babyen. De fleste klarer seg med bare 2 behandlinger. :jepp:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde L to ganger hos kiropraktor, og det fikk slutt på vondtene hans. Absolutt verdt et forsøk.

Om det er så lang ventetid tror jeg faktisk jeg hadde lett etter en annen manuellterapeut, eller eventuelt en kiropraktor. Men det bestemmer du selvsagt selv, altså :sjenert:

Det hadde jeg også. :sjenert: Vi fikk kjempegod hjelp fra kiropraktor da A hadde vondt. :jepp: Måtte betale selv da, men det er ikke så ille pris synes jeg.

Jeg var også hos kiropraktor med N, og måtte betale selv. Men det er ikke så ille pris for at de skal få det litt bedre.

Må forresten nevne en ting. Som regel trengs det ikke mange behandlingene før det er løst opp hos babyer, så pass på at du ikke blir "svindlet"! Niesen min gikk til manuellterapeut her, og hun var der sikkert 11 ganger for samme problemet. Da hun dro til kiropraktoren "vår" ble det fikset på to behandlinger! Og han var mye mer forsiktig med behandlingen også.

Enig! Får de for eksempel 4 behandlinger er det noe skikkelig ''alvorlig'' som feiler babyen. De fleste klarer seg med bare 2 behandlinger. :jepp:

Vi hadde S hos kiropraktor en gang. Om det var det som hjalp, eller probiotika, vet jeg ikke. Men hun ble ihvertfall bedre :)

Er i grunn helt enige med dere! :jepp: Har ikke fått time hos kiropraktor, men hos en osteopat. De er jo ennå mer utdannet enn manuellterapeut, så håper hun kan hjelpe. :) På tirsdag. I går ga ikke magevondten seg før kvart på tolv :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres veldig slitsomt ut og håååper hun kan hjelpe lille O :kose:

Ååå det håper jeg også!! Hadde vært deilig å slippe å grue seg til kveldene! :jepp: Nå har han begynt å plages av og til på formiddagen også, så..

Da har vi vært på trilletur, men i motstning til tirsdagen så våknet han 10 min etter jeg satt han utenfor huset. Var nok sulten ettersom han gulpet opp store mengder før vi gikk ut. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På onsdagen har jeg bursdag :nigo: Og det jeg ønsker meg aller mest i gave er å bli vartet opp av kjæresten, og å få lov til å ta meg en time eller to på nybadet og bare drive skikkelig egenpleie!! Men det jeg lurer på, er om jeg kan fylle opp badekaret, eller om jeg må klare meg med dusjen? Dusjen er hærlig den altså. Det er massasjedusj, så det er sete som jeg kan sette meg på så får jeg dusjstråler i ryggen. Men hadde vært deilig å bade også. De sier jo man skal vente til seks uker etter fødsel, men er det virkelig krise å bade en uke før? En flonke ny dusj er det vel neppe så mye bakterier i uansett? :klo:

Ååå som jeg gleder meg!!! I går kom taklistene opp, det ble kjempefint! I morgen kommer gulv og hjørnelister opp. Snart snaart ferdig! Kan virkelig ikke bli ferdig fort nok, for dette har jammen meg tatt myyyye lenger tid enn først planlagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper, håååper at det hjelper når O får behandling! Fint at du fikk tid allerede på onsdag :jepp:

Jeg vil ikke anbefale verken det ene eller det andre når det kommer til bading :sjenert: Så herlig med nytt bad, forresten! Det vil jeg også ha! Ingenting er som flotte bad (og kjøkken) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex, uten kondom etter 4 uker, og det gikk ihvertfall helt fint her med oss :)

Hadde bare to små pyntesting og de falt ut etter ca to uker og renselsen gav seg ca etter 2,5 uker.

Tror du bare må kjenne på kroppen din. Er renselsen over for lenge siden, sårene grodd og du føler deg ren og pen ellers, så vil jeg ikke tro den ene uke har noe å si :) 6 uker er vel mer en rettesnor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper, håååper at det hjelper når O får behandling! Fint at du fikk tid allerede på onsdag :jepp:

Jeg vil ikke anbefale verken det ene eller det andre når det kommer til bading :sjenert: Så herlig med nytt bad, forresten! Det vil jeg også ha! Ingenting er som flotte bad (og kjøkken) :nigo:

Ja det er virkelig alfa omega å ha et skikkelig bad. Vi har levd med et latterlig dårlig (og lite) bad i over et år nå. En helt grusom dusj hvor vi må holde dusjhodet fordi det er ikke feste osv. Så det blir ubeskrivelig deilig! Det føles helt surrealistisk at om en uke så er badet HELT ferdig! :)

Vi hadde sex, uten kondom etter 4 uker, og det gikk ihvertfall helt fint her med oss :)

Hadde bare to små pyntesting og de falt ut etter ca to uker og renselsen gav seg ca etter 2,5 uker.

Tror du bare må kjenne på kroppen din. Er renselsen over for lenge siden, sårene grodd og du føler deg ren og pen ellers, så vil jeg ikke tro den ene uke har noe å si :) 6 uker er vel mer en rettesnor :jepp:

Hmmm..Her har ikke stingene falt ut enda. Er det et "must" for at man skal kunne ha sex/ta seg et bad? I så fall ser det dystert ut. Ser ikke ut som om de har tenkt å falle ut med det første heller. Men sårene er grodd tror jeg. De gjør ikke vondt i det hele tatt..

Sex etter fire uker ja, hehe..Jeg gruer meg sånn i fall det gjør vondt, at det gjør liksom ikke noe at det enda er et par uker til vi har tenkt å prøve oss :fnise:

__

Jeg har en rar smerte oppi sjeden..Føles nesten som om det er livmorhalsen som på en måte verker litt..Kom i dag da..Så kan jo hende det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stingene mine falt ikke ut før ca. 7 uker etter fødsel, tror jeg :klo: Hadde sex før de falt ut. Fikk tre kryssting (sånne store). Det første datt ut første gang vi hadde sex, det andre kom på dopapiret, og det tredje aner jeg ikke. Men det er ihvertfall ute nå :fnise: Sårene grodde jo før stingene datt ut da.

Badet i badekar hos svigers med kjæresten og S før renselsen var over, men jeg hadde sluttet å blø ihvertfall. Det tror jeg er viktig, for det er jo blodet som "renser." Du kan jo vaske badekaret med klor først, sånn at du er helt sikker da? Men tror ikke det skal være noe farlig. Er jo mange som blir anbefalt å sitte i en balje med grønnsåpe, og det går jo litt for det samme. Men føl på kroppen din du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Den smerten du snakker om i sjeden.. Jeg har blitt MYE mer følsom i den. Kaller den "tunellen." Svir og føles trangere på en måte, men den er jo ikke det, for jeg har jo blitt betraktelig videre etter fødsel. Men den er bare så følsom. Kjente aldri den før. Nå kjenner jeg den, men ikke "hullet." Hullet kan man jo se rett inn i nå.. :sjenert::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff...vil tro det er slitsomt med en liten en som har magevondt hele tiden :sukk:

Hold motet oppe! Håper det ordner seg så snart som overhodet mulig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har fått den lille!

Håper alt går fint med deg fortiden, og med lille Odin.

Navnet ble Odin? :) Og har din kjære fått et litt annet syn når du først fikk barnet? :)

Har ikke rukket å lese igjennom, måtte bare få kommentert her :)

Mye å gjøre med min lille, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var snakk om bading på offentlige steder når man fikk beskjed om å ikke bade før man er ferdig med renselsen :klo:

Håper du får bukt med mageproblemene til Odin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så sliten og frustrert..har vært magevondt siden halv to i dag, med kun to lurer på max en time. Ellers har magevonden kommet i tak i hele dag..akkurat nå er den ganske ille. Takk gud for at det var akkurat i dag jeg overnatter hos mamma for å få avlastning, hvis ikke hadde jeg gått ut av mitt gode skinn..men hører jo gråten hans selv om det er mamma som bærer på han, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliten og frustrert..har vært magevondt siden halv to i dag, med kun to lurer på max en time. Ellers har magevonden kommet i tak i hele dag..akkurat nå er den ganske ille. Takk gud for at det var akkurat i dag jeg overnatter hos mamma for å få avlastning, hvis ikke hadde jeg gått ut av mitt gode skinn..men hører jo gråten hans selv om det er mamma som bærer på han, så..

Huff, det kan ikke være like lett bestandig!

Uansett deilig med avlastning fra en snill mor da! Ta vare på deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler sånn med deg. Håper osteopaten kan hjelpe dere. :klemmer:

Og jeg mener virkelig det jeg sa om at du må si fra om du vil at jeg skal komme og bysse og bære litt. Om du vil ta deg et langt bad, eller gå en tur på egenhånd, trene, lese, sove eller whatever.

Av og til er det det som trengs for ikke å bli gal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...